היי לכולם ,
היום הטסתי לראשונה טיסן עם מנוע בנזין 50 סמ"ק של DL עם הצתה חדשה לגמרי
רגולטור לסוללת 2 תאים , טבעת פיירית ביציאה של הרגולטור
אני מטיס עם מערכת 72 של סנואה RD8000 המקלט ממוקם רחוק מההצתה ממש בסוף החופה
מדובר ב- CAP של H9
http://www.horizonhobby.co.uk/aeroon...e1han2900.html
הפרופ הוא 22X8
בקיצור היום היה טסט פלייט שנגמר כמעט באסון לאחר ההמראה , היו לי הפרעות רדיו ובשלב מסויים לא הייתה לי שליטה כלל כשחזרה השליטה טסתי יותר קרוב ומידי פעם הטיסן היה בועט בכנף כשהייתי מאיץ וגם שהורדתי לסרק לא יכלתי כלל להגיע לגישה לנחיתה בסרק היות והכנף הייתה נופלת כמו בהזדקרות הפרעות בהגה גובה גם היו אך הכל היה תלוי בכמה גז אני נותן
האם הפרופ גדול מידי לטיסן הזה ומייצר מערבולות אויר קשות?
או האם יש לי באמת הפרעות רדיו שנובעות מההצתה ואם כן כיצד להתגבר על כך בלי להחליף שלט?
האם יש דרך לבודד את כל העסק מהפרעות?
אולי מרכז כובד אחורי מידי...?
הדבר האחרון שאני רוצה זו התרסקות ללא שליטה , לא איכפת לי מהטיסן אלא יותר אנשים שיכולים להפגע כתוצאה מכך !!
אשמח להצעות
תודה![]()