מי מכיר את בניית כנפיים בשיטת "הפורמיקה" בבקשה לא ברמה התיאורטית אלה מניסיון. אני זקוק להדרכה בשיטה. לא בכתיבת שרשור מיגע, אלה בשיחת טלפון או פגישה קצרה.
תודה למי שיכול לעזור.
נגריציק
מי מכיר את בניית כנפיים בשיטת "הפורמיקה" בבקשה לא ברמה התיאורטית אלה מניסיון. אני זקוק להדרכה בשיטה. לא בכתיבת שרשור מיגע, אלה בשיחת טלפון או פגישה קצרה.
תודה למי שיכול לעזור.
נגריציק
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
בחייאת איציק... מה עובר עלייך?
הנה שרשור לא מייגע, וחסר לך שאני שומע תלונות!
חתוך כנף קלקר באיכות טובה.
קח את הנגטיבים ( רצוי שיהיה להם הרבה בשר שלא יתעוותו) והדבק עליהם
שכבת פורמייקה חלקה ( ניתן להשיג פורמייקה לבנה חלקה ודקה בכל נגריה)
מרח חומר הפרדה ושפשף כמו שרק דרימר יודע.
פיברגלס אתה מכיר? יאללה תוסיף גם אותו לתבשיל ועל תשכח לטבל עם אפוקסי!
סגור הכל בלחץ עם ליבת הקלקר הפנימית ולך לישון שנת יופי.
זהו!
כמובן שניתן להתפלסף, לשדרג, לשפר וכו',
אבל קודם כל תצטרך להסביר מה בדיוק אתה רוצה לעשות כדי שנוכל לספק לך תשובות.
ניתן גם להשתמש ב"תבניות" האלה ליצירת סקינים וכנפיים חלולות ממש כמו התבניות שדרימר
ואיתן משחקים איתן.
בהצלחה.
וואלה ? על ליבת קלקר ?
אני עבדתי/ביצעתי על ליבת באלזה , אבל מסקרנות , האפוקסי/וואקס לא אוכל ת'קלקר ?
מספיקה סגירה בלחץ/משקולת על הנגטיבים ליצירת משטח חלק ? לא צריך וואקום ?
מי שקורא את ההודע מבין ישר שנכנסתי לתחביב שלשום....
יורדן ידידי היקר כמו שאומר..... בחייאת, נראה לך שהייתי שואל שאלה כדי לקבל תשובה (מאוד עמוקה) כזו? מה עם קורה? איך עושים את שפת ההתקפה? בד אחד, שניים? רגיל? ב45 מעלות? איך מחזקים את הג'ויינרים? תעלות לחוטי חשמל, צביעה.... אתה יודע כמה דברים קטנים.
אפרופו המשפשף, הוא מקבל קורס מזורז של שמונה חודשים בשיטה הזו ועוד לא יצא כלום...
אבל למרות זאת באמת תודה שישבת לכתוב לי תשובה, אני קצת עוקץ לא הרבה.
יש את השרשור שפתחתי על פלטפורמה חדשה ( My next plane ). בהתחלה חשבתי ללכת על השיטה הנ"ל, אחרי שדיברתי עם המשפשף ראיתי שאני עלול להסתבך בתהליך הבניה וחזרתי לתהליכים שאני מכיר.... פרופילים. לאחר שיחה עם ידיד יקר יש לי הרהורי חרטה: משקל הכנף פחות חשוב לי, חשוב לי שהיא תהיה עמידה בנחיתות קשות.... אז קיוויתי למצוא בפורום מישהו שיגיד ".... קפוץ אליי לשעה, אני מסביר לך בפרטי פרטים....כי אתה כזה בחור נהדר וחמוד...." קפיש.
קלקריציק
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
נערך לאחרונה על ידי Boogle; 15-10-2008 בשעה 23:16:59.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
אם כך, אני ממליץ לפנות אל העבר.
היינו להשיג תוכנית לפלטפורמה שתוכננה ופורסמה בעבר (כן פעם היו בונים לבד), פלטפורמות אלו תוכננו למנועים חלשים וכבדים יחסית כך שלקחת טיסן כזה ולבנות אותו מתוכנית עם מנועים כפי שיש היום, יתן לך משהו מתוכנן טוב אווירודינמית שיוכל לשאת את המטען שלך בצורה טובה.
נערך לאחרונה על ידי Boogle; 16-10-2008 בשעה 00:11:55.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
חבל שירדת מכנף פרופילים... תהיה לך ירידה ממש משמעותית גם בזמן שהיה ובעיקר בזמן תגובה של הטיס ן ובביצועים, קח בחשבון שכנף שהיא כבדה יותר (בהרבה!) יהיה הרבה יותר קשה לחזור לטיסה ישרה ואופקית אחרי פניה בגלל שיהיה לה מומנט מאד גדול בקצה כנף, ההרגשה שלך להטיס דבר כזה תהיה "כבדה" מאד (אני מדבר מניסיון).
איתן.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
כל עוד לא תכניס אותו במהירות פרועה לדמה לא יקרה כלום! הפיתרון הכי פשוט זה לנחות רגוע כמו שאתה נוחת תמיד! אני אזכיר לך שיש DLG, F3J, F5J, מזל"טים פיתוחיים, ד-2 ואפילו מ-2 שעומדים בעומסים ומכות הרבה יותר גדולות בכל טיסן אחר (כמובן שמדובר יחסית למשקל\גודל שלהם) שבנוי בשיטה הזאת וחוץ מריסוקים (שבהם לא משנה ממה תהיה עשויה הכנף) לא קורה להם שום דבר.
הפגיעות היחידות שאני צופה שיהיו לך זה פגיעה בשיחים בזמן נחיתה, מכות במשקופים בית, נחיתה לא מאוזנת שבה הדיהדרל פוגע באדמה ראשון. בכל אלה אין שום בעיה למבנה פרופילים, ובכל מקרה החסרונות של כנף כבדה למקרה שלך עולים בהרבה על היתרונות (תכלס היתרון הכי גדול הוא שהזמן בניה קצר יותר).
הדבר היחידי שצריך להיות משוריין לדעתי זה הגוף כי אחרי שאתה נוחת הטיסן: א. מקבל מכה ב. ממשיך להחליק ולכן היתי ממליף לך בחום לבנות גוף ממרוכבים אם עדיפות לקוולאר.
איתן.
קראתי את השרשור ואני די מבולבל, יש מישהו שמבין בבנייה בשיטת הפורמייקה ?
שיוכל להחכים את נגריציק (זה לא אומר שהוא יבנה בשיטה הזו...)![]()
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM