אז אחרי התלבטויות והתיעצויות
החלטתי לבנות את האקסטרה מדפרון וזה לאחר שראיתי את האסטרה החדשה של עודד (שעשויה מדפרון) הטיסן מחוזק היטב באיזור החרטום וכן באזור הרגיש במרכז הגוף וגם הכפלת העובי של המשטח המאוזן של הגוף,עם כל התוספות הנ"ל משקל הטיסן ללא האלק' 220 גרם .
במהלך בניית הטיסן למדתי כמה דברים לגבי עבודה עם דפרון והאקסטרה בכלל:
הדבקת קורת הקרבון בכנף חייבת להיות עם דבק שמתקשה לאט ,לדעתי הדבק הטוב ביותר למטרה זו -אפוקסי 30 דקות ,זאת מכיוון שמריחת דבק בחריץ המיועד נמשכת זמן לא מבוטל ובזמן זה תחילת המריחה עלולה כבר להתקשות ולהקשות מאוד על הדבקת הקורה.
חיבור הצירים (מאזנות ,הגה גובה וכיוון) צריך להתבצע כך :
צריך לשייף ב 45 מעלות את איזור הציר כך שתתאפשר תנועה קלה להגה ,את סרט ההדבקה צריך להדביק גם על החלק המשוייף ב45 מע' (בניגוד לפוליגל) כך שתתאפשר תנועה קלה וחלקה.
בעבודה עם דפרון בעיקר בחיתוך של מקומות עגולים חייבים סכין חדה ביותר ,אם הסכין לא במצב חדש החומר נפגע והחיתוך לא חלק.
הנה תמונות מהתוצאה :