כאשר המנוע ללא הפרופ הוא עובד חלק, אבל כאשר אני מחבר תפרופ הוא מתחיל לקרטע עובד לשנייה ומפסיק, מדובר במנוע שמחובר אילו ספינר עם פרופ מתקפל הציר שיושב על הציר של המנוע הוא אלומיניום והספינר מפלסטיק, מה לדעתכם הבעיה?
כאשר המנוע ללא הפרופ הוא עובד חלק, אבל כאשר אני מחבר תפרופ הוא מתחיל לקרטע עובד לשנייה ומפסיק, מדובר במנוע שמחובר אילו ספינר עם פרופ מתקפל הציר שיושב על הציר של המנוע הוא אלומיניום והספינר מפלסטיק, מה לדעתכם הבעיה?
נערך לאחרונה על ידי haimz24; 10-07-2010 בשעה 13:51:17.
שלום לך:
יש לך נתק רגעי באחד הסלילים בתוך המנוע ולכן בעומס הוא משתגע.
גם לי היתה אתה הבעיה הזאת ביבדוק אם חוטיי החשמל של המנוע מחוברים טוב וכמו שצריך
מישום שיכול להיות שהפרופ יוצר רעידות שמרעידות את המנוע ומשחררות קצת את החוטים
הבעיה היא שממש לא צריך להביא אותו לעבודה בפול סטיק, גם עם פתיחה ממש מעטה של הסטיק הוא נותן קרטועים קטנים וכשאני מעלה מצערת הוא מסתובב ומשתתק,בכל מקרה אעבור על החוטים בפנים!
תחליף מנוע. הבעיה פנימית ואין לה מזור חוץ מללפף אותו מחדש.
יש לי אחד כזה גם.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
תודה בוגל, המנוע יורד ויבוא חדש,תודה רבה!
שווה לעשות בדיקה לחוטים וההלחמות.
כמובן שאעבור על הכל, אך מצד שני גם שווה להזמין חדש יותר חזק עם המחירים של הסיני זה ממש בדיחה לא להביא חדש ויותר טוב מהקודם!
אגב, יש אנשים שזוכרים את המנוע הבעייתי, זה המנוע הפועה שהבאתי עם ה"מוצצת" למפגש הלילה לפני מס חודשים.
אגב, אני חושב שהבעיה פה היא לא בחוטים אלא במגנטים שעקב החימום של המנועים מאבדים מגנטיות כך שללא עומס אין להם בעיה לסוב ואילו עם עומס אין למנוע מספיק כח לדחוף את עצמו והוא משתנק.
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
קרוב לוודאי שאתה יכול לעצור את המנוע ביד ב"פול גז", הסיבה- המנוע סיים את תפקידו, למה זה קרה? כנראה הבקר שלך דפק אותו, זה אומר שעדיף להחליף את כול הסטאפ, אם הבקר דפוק הוא ידפוק לך עוד מנועים.
תבדוק שאתה עובד עם טיימינג נכון!
אם יש לך אפשרות לשנות את הטיימינג של הבקר -לך על זה.
הטענה שהבקר קילקל לך את המנוע הינה שטות מוחלטת!
ערן
אני לא יודע, אני משער וכדי לבדוק, התופעה הזו היתה לי לא פעם אחת ולפני שאתה מושך עוד קורבנות לקבר, עדיף לבדוק את הבקר כי יש סיכוי שהוא מקור הבעיה, לגבי המנוע- כמו שאמרתי תבדוק אם אתה יכול לעצור אותו הפול גז (כמובן ללא הפרופ) ביד (בזהירות), אם הצלחת- המנוע גמור. לפי ההסבר שלך- זו ההשערה שלי, אני מקווה שהיא תעזור לך, בכול מקרה בהצלחה!
מומלץ- לא להעיר כי דעה של אחר היא "שטות מוחלטת"- זה ממש לא מכובד ויכול להיות שאני צודק, גם אם לא מסכימים אפשר לסטור, סך הכול מנסים לעזור פה..(ערן)
נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 10-07-2010 בשעה 19:35:31.
לא משהו אישי חלילה- אבל אם לא יודעים איך עוזרים?...
הבקר יכול לקלקל מנוע רק במידה והוא מביא אותו לטמ"פ גבוהות במיוחד-אז
תתכן הפרדות הדבקה של המגנטים,או נתקים בחיבורים לסלילים.
אני בטוח שאם תשאל שאלה בכל תחום, תרצה בוודאי לקבל תשובות ודאיות ולא השערות.
כך אני נוהג לפחות.
נערך לאחרונה על ידי eranb; 10-07-2010 בשעה 19:55:44.
סתם לידיעה לא ניסיתי כלל לעצור תמנוע עם היד, המנוע כפי שנראה כרגע מוגדר עם ברקס בזמן סגירת המצערת, הבקר איננו מוכר מכיוון שאין עליו שום מדבקה הוא סתם עטוף בשרינק שחור, בכל מקרה אני ממתין שהמנוע שערן המליץ עליו בהובי קינג יכנס למלאי!