האחד הוא היחס בין שני הרוטורים
השני הוא הגבר התיקון של הג'יירו
את ראשון אתה מכוון כשלמסוק יש נטיה לסיבסוב, ואת השני אתה מתקן כשיש תיקון לא נכון לג'יירו, מה שמאד קשה להבחין בלאמה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
תיקון מוגזם גורם למסוק לנוע בציר הסיבסוב בתנועות קטנות ומהירות מצד לצד, זאת התיאוריה שלא קל להבחין בה בלאמה.
תיקון חסר יראה התנהגות לא סדירה של המסוק, וגם בזה קשה להבחין בלאמה.
אם משהו מדברי לא מובן אתה תמיד יכול להתקשר
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110