היום הטסתי את הקופטר בעינת ציקי ואלעד שיחיו ימים ארוכים
בדקו את המסוק לפני טיסה ויעצו לי לא לטוס בגלל להבים עקומים
בכל זאת עליתי לאויר ואחרי דקה עף הלהב מהמסוק בגובה 10 מטר
ככה זה שלא מקשיבים למקצוענים
היום הטסתי את הקופטר בעינת ציקי ואלעד שיחיו ימים ארוכים
בדקו את המסוק לפני טיסה ויעצו לי לא לטוס בגלל להבים עקומים
בכל זאת עליתי לאויר ואחרי דקה עף הלהב מהמסוק בגובה 10 מטר
ככה זה שלא מקשיבים למקצוענים
אחרי בדיקה של המסוק הנזק לא גדול ציר ראשי עקום טיפה ולהבי זנב משופשפים
כבר נמאס לי
10 מטר והפלייבר נשאר ישר ? על מה הוא נחת ? על הראש בדיוק ?
אם להבי הזנב משופשפים אני הייתי בודק אם ציר הזנב ישר, הוא נוטה להתעקם בקלות.
הוא נחת על הסקידים ואז מכוח הסיבוב הוא התהפך על הצד והזנב המשיך להסתובב והשתפשף
הם ייעצו לך לא לטוס והמראת בכל זאת?
שי
Futaba 10CHP
Outrage Velocity 50, YS 56-SR
אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.
ככה זה שלא עושים בדיקות יום לפני או כמה שעות לפני
גם אני אתמול לא בדקתי את המסוק באמצע היפוך של המסוק השתחרר תומך בום
למזלי קלטתי את זה מהר והנחתתי את המסוק בהחלקה קדימה ובשלום ...
אנשים תבדקו את המסוקים שלכם זה יחסוך לכם הרבה כסף
ולא צריך להיות מקצוען בשביל זה.
בכל מקרה מצטער על הריסוק שלך...
TreX 500 ESP
Blade MSR
DX7
חבורת ברנר לנצח
אחיי מה העניין שאתה רושם את זה אין לך אחריות לא מקצוען אחד אמר לך לא לעלות שני מקצוענים אמרו
לך לא מה הקטע אתה בכוונה רוצה לסכן את מי שהיה שם
בברכה שי כהן
compass 7hv new
jr 9503
Castle Creations Phoenix 160HV
kde495
edge693
8900jr tail
אוטריי'ג סייקליק
בטריות זיפי 45c 5000ml
450 v2
פלייברלס
3gx
וכל האלקטרוניקה מקורי של אליין
המטען הכי טוב שיש היפריון 7תאים הטענה כפולה
טייסת הקריות
טל' שלי 0528894928
לפני שאתה יורה תברר
הטסתי במרחק גדול מאד ממקום ההטסה של כולם בכוונה וההיתי לבד
לא נורא....לומדים![]()
מצטער על מה שקרה.
ריסוק מיותר וחבל שנאלצת ללמוד את הטעות בדרך הקשה.
המסוק שלך לא סבל רק מלהבים באיכות ירודה ובמצב לא טוב, הסטאפ שלך מבחינת הכיוונים לא היה נכון (לא בפיצ'ם ולא בגרף המנוע) ובנוסף לא היה מתאים למטיס מתחיל שלומד לרחף.
לא יודע מי כיוון את המסוק הזה אבל מה שבטוח כך לא מכוונים מסוק.
בנוסף, לא מומלץ ללמוד לרחף עם 450 ברוח כמו שהיתה היום, בטח ובטח שלא עם האלקטרוניקה שיש לך על המסוק וגם על זה דיברנו.
לפחות דבר אחד יאמר לזכותך שלמרות שהתעקשת להטיס התמקמת רחוק מכולם ושמרת על טווח ביטחון ראוי.
חברים, אלו לא צעצועים.
אל תחסכו בבדיקות ושימוש בציוד ראוי.
יש פעמים שזה נגמר בנזק כספי בלבד אבל יש פעמים שלא.
תעשו כל שביכולתכם ותשתדלו להישאר מחוץ לסטטיסטיקה.
ולכל אלו שעושים טסטפלייט בבית, קיבלתם שיעור מאלף לאיזה מרחק מסוק 450 נזרק כשהוא מאבד שליטה ועוד ממצב ריחוף (לדעתי היה שם כ 15 מטר).
מותר לשאול איך הגעת למצב הזה והאם מישהו מומחה כיוון לך את המסוק לפני שהגעת לשטח ?
זה נראה לי קצת הזוי ולא הגיוני במיוחד התיאור הנ"ל .....![]()
בכבוד רב,
שגיא אדיר
T-Rex 700N LE
V-Bar SL Pro
Ys 120 3D
DX8
תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way
אתה יודע מישהו אמר לי פעם משפט מאוד חכם
"כשאיש אחד אומר לך שאתה שיכור אל תתיחס, כששני אנשים אומרים לך שאתה שיכור לך לישון"
להבא אני ממליץ על להבי העץ של אליין, זהו להב העץ הכי טוב שנתקלתי בו בחיים שלי באיכות מצויינת וניתן אפילו לבצע איתו תמרוני 3D קלים
אם יש דבר אחד שלמדתי על מסוק הוא שאם משהו לא נראה בסדר בשטח לא מטיסים
תתקן את המסוק, אם תרצה אין לי שום בעייה לכוון לך את המסוק כמו שצריך
ויותר חשוב מכך- ללמד אותך איך לכוון את המסוק שלך כמו שצריך
בכבוד רב
אלעד
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
תשמע, אם אתה מתחיל בריחופים קלים עם מסוק 450, כדאי שלא תזלזל בכלל בהרכבה ובחלקים שנראים כבעייתיים. אם זה עניין כלכלי, אני במקומך הייתי 'זורק' את ה 450 על המדף ומתחיל במשהו מעט יותר קטן ועם סל"ד נמוך יותר.
אלעד.
אלעד אין לי מילים לגבי השרות שנתת לי ועל הסבלנות שיש לך
היה שווה לרסק רק כדי לדעת שיש אחד כמוך בענף
אני בטוח שאמשיך לקבל את השרות שלך ואפילו בתשלום
יש הרבה מה ללמוד מימך כן ירבו כמוך