שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

מאמר: מוסטנג FMS P-51D

תצוגה בשכבות

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מוסטנג FMS P-51D




    טיסן מדהים כבר אמרתי...?

    כללי:

    קניתי את הטיסן הזה באתר שנקרא www.pw-rc.com - מוכר מאוד מומלץ!! אחרי שנחיתה הראשונה בה נשבר לי הגלגל המתקפל, ללא שאלות, ללא כל עלות מצידי, שלח לי תוך שבוע את החלק השבור וסרוואים נוספים לשני הגלגלים. שירות מדהים!!

    הטיסן הזה בא בכמה תצורות:
    ARF - כולל כל האלקטרניקה (למעט סוללה ומקלט) - זה מה שאני קניתי (מוכר ממולץ מאוד!!! מוזכר ב-RCG כמומלץ, ענה ל-500 אימיילים שלי, וקיבלתי בדיוק מה שהזמנתי) - משלוח $39.
    KIT ללא אלקטרוניקה (כולל Retracts - גלגלים מתקפלים ומדפים)
    יש אותו גם בצהוב
    RTF - מוכן לטיסה כולל רדיו וסוללה - ב- Nitroplanes יש אותו גם בכול הצורות הנ"ל אבל מחיר המשלוח מארה"ב הרבה יותר יקר.
    יש ב-RCG מעל 300 דפים. הטיסן הזה יצא בירסתו הראשונה לפני חצי שנה אם אנני טועה ולפי התגובות הם שיפרו אותו. אני קיבלתי את גירסה 4.

    הפרטים הקטנים של הגוף עושים את הטיסן הזה סקיילי מאוד.



    הכול בא ארוז בשקיות נפרדות בצורה מאוד מסודרת בקופסה.




    אפילו מברג מקבלים



    בעייה ראשונה שמצאתי, בטיסה ארצה הטייס כנראה "הפליט" את עצמו אז הדבקתי אותו חזרה.



    הודבק


    אין יותר מידי עבודה על הטיסן בתצורתו הנוכחית (מעולה לעצלנים כמוני) אבל יש שיפורים מומלצים בפורום שאציין אותם בהמשך.
    התחלתי היום עם הספינר.
    בשונה מגירסאות קודמות בהם הגיעו שני ספינרים (אחד למראה הסקילי עם 4 להבים והשני לפרופ רגיל למהירות גבוהה יותר) גירסה זו מגיעה עם ספינר אחד שמתאים לשניהם. פיליפ (מהחנות) כתב לי זאת באימייל ולמען הסר ספק, הדביק מדבקה ופנה אלי אישית (Guy) בכתב ידו בהסבר שגירסה זו באה עם ספינר אחד
    ההרכבה די פשוטה של הלהבים עם ברגים מצורפים כולל מדבקות צהובות לקצה הלהבים על מנת להקנות למראה הסקיילי את העיגול הצהוב בתנועת המנוע.






    דרך אגב אני ממליץ לכולם להוריד את גודל התמונות לפחות מ-100 ק"בכדי לחסוך מקום על השרת של דרימר, זמן עלייה קטן יותר וגם טעינת הדף בשירשור תהייה מהירה יותר.



    ברשותכם אני אמשיך בשירשור בנייה:

    סטאפ:

    מנוע: (FMS HOBBY G&C 3648-Kv600 (600Kv)
    בקר: 50 אמפר (UBEC נפרד) - אני מבטל את ה-UBEC של הסטוק ושם Castle Creations 10A BEC
    סרוואים: 7 - 9 גרם (Rudder, Ailerons, Flaps, tail wheel steering, Elevator) - אני מחליף את ההגה גובה למטאל גיר MG-14
    סרוואים לגלגלים המתקפלים - 17 גרם
    סוללה: 4 תאים (מומלץ 2200mAH, 20C) אני לקחתי Turnigy 3000mAh 4S 20C Lipo Pack

    אם מישהו מתכנן לקנות את הקיט, זה הסטאפ המומלץ ב-RCG:
    מנוע: TGY AerodriveXp 42 SK Series 42-50 650Kv / 1150w
    בקר: 50A או 60A עם UBEC חיצוני
    סרוואים:
    7 - HXT900 להגה כיוון, מאזנות ומדפים.
    הגה גובה MG-14 או MG90
    גלגלים מתקפלים - מטאל גיר 17 גר' - כמו MG16

    צילום של המנוע שלי:




    חידוש עבודה....

    סביבת העבודה - הצרפתי מבאנג'ימניה נותן טיפים לא רעים.

    חיברתי הורנים, דבק סיבי זכוכית לחיזוק צירי ההגאים ופתחתי פתח איוורור למנוע.
    אין יותר מידי עבודה אז אני לוקח את הזמן....











    המשך העבודה:

    חיבור מייצב גובה וכיוון - למרות שהחיבור הוא עם ברגים (כדי לפרק להובלה) לפי ההמלצות הדבקתי אותם עם CA דבר אשר נתן חוזק רב.
    חיברתי את ההורנים והוספתי טבעת שרינק לחיבור להורן למנוע פתיחה לא מתוכננת
    כיוונתי את גלגל הזנב למרכז - ד"א יש לו סרוו נפרד מהגה הכיוון אשר מחובר ב-Y לסרוו זנב.








    לפי המלצות ב-RCG החלפתי את סרוו ההגה גובה למטאל גיר - MG-14
    חיברתי הורנים למאזנות ומדפים.
    פתחתי פתח בקאול לתת זרימת אויר למנוע.
    חיברתי את תשעת הסרוואים ל- AR7000, מדפים, גלגלים ומאזנות, כולם ב-Y שסופק בקיט. מסתבר, למרות חששותיי, שהקיט כלל סרוואים הפוכים למדפים וגלגלים ולכן היה ניתן לחבר אותם ב-Y.
    הרכבתי את הספינר עם 4 להבים 14X8 בשביל הסקליות והרעש... עם הקיט סופק גם פרופ שני להבים שנותן מהירות גדולה יותר וצורך פחות זרם.
    את הגלגלים היה צורך לתת מקסימום TRAVEL כדי שלא יתקפלו עם משקל הטיסן.

    זהו - התקבל יפיוף אמיתי גדול ומרשים!














    טיסת מבחן:
    הייתה טיסת מבחן היום.
    הטיסן מאוד מרשים באויר.
    להטיס "ציפור מלחמה" במשקל מעל 2 ק"ג זה לא טרוויאלי. ההמראה לא הייתה כמו שרציתי עם ריצת המראה, הרמת גלגל אף וניתוק, אלא כמו ריצה קצרה, לחץ שאני עף מהמסלול וניתוק מהיר.
    למנוע יש המון כוח עם סוללת ה-4S 3000 ולכן אפשר בקלות לצאת ממצבים כאלה.
    הנחיתה הייתה מלחיצה אף יותר וההצפה הלא מדוייקת על גלגל אחד שברה את מוט הגלגל....
    נראה שצריך להזמין גלגל חדש...

    סה"כ יצאתי מאוכזב מהנחיתה אבל הטיסן עצמו מדהים.

    סרטון בהמשך


    טיסת מבחן:

    הטיסן מאוד מרשים באויר.
    להטיס "ציפור מלחמה" במשקל מעל 2 ק"ג זה לא טרוויאלי. ההמראה לא הייתה כמו שרציתי עם ריצת המראה, הרמת גלגל אף וניתוק, אלא כמו ריצה קצרה, לחץ שאני עף מהמסלול וניתוק מהיר.
    למנוע יש המון כוח עם סוללת ה-4S 3000 ולכן אפשר בקלות לצאת ממצבים כאלה.
    הנחיתה הייתה מלחיצה אף יותר וההצפה הלא מדוייקת על גלגל אחד שברה את מוט הגלגל....
    נראה שצריך להזמין גלגל חדש...

    סה"כ יצאתי מאוכזב מהנחיתה אבל הטיסן עצמו מדהים.




    נערך לאחרונה על ידי guyst; 24-09-2010 בשעה 13:56:26.

Similar Articles

  1. [שרשור בניה] מוסטנג FMS P-51
    על ידי guyst בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 47
    הודעה אחרונה: 13-08-2010, 09:21:30
  2. [שרשור בניה] Hobby King Mini P-51D Mustang Parkflyer Plug-n-Fly
    על ידי haimz24 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 29-06-2010, 21:17:30
  3. תל אביב והסביבה מוסטנג P-51D של Hangar-9
    על ידי smoothlander בפורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 25-06-2010, 16:55:16
  4. [שאלה] בניית p-51D mustang של Great Planes
    על ידי zlil34 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 16-02-2010, 06:13:48
  5. [עזרה!] סימולטור FMS
    על ידי BuildHome בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 04-01-2009, 06:46:34

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •