זה מבאס להטיס את הסולו פרו 5 דקות ואז להטעין חצי שעה
מה עושים? קונים סוללות מהסיני קצת חוטים, מלחימים קצת מדביקים וזהו אפשר להטיס כמה שרוצים
מה צריך?
1. סוללות מהסיני - $1.69 לסוללה (תזמינו כמה שאתם רוצים)
2. מחברים מהסיני, מגיעים 5 בחבילה - $1.99 לחבילה (צריך 2 מחברים בשביל התוספת)
יאללה לעבודה!
1. מוציאים את הסוללות מהשלט ופותחים את 4 הברגים ב 4 הפינות של השלט (ברגים שחורים)
2. חותכים את המחברים (זה בעצם חוט עם מחבר זכר בצד אחד ונקבה בשני) בצד של הזכר, כמה שיותר קרוב למחבר וחושפים את החוטים. מה שנשאר לנו ביד זה מחבר נקבה עם חוטים שיוצאים ממנו שהם חשופים בקצה.
3. מוצאים על הצד האחורי של השלט (ממש על הפלסטיק של המעגל) את שני המחברים שהולכים לשקע הטעינה, הם מסומנים ב + ch ו - ch. משחילים את המחבר מהצד האחורי של השלט (דרך החור שמשמש תופסן לפלסטיק שסוגר את שקע הטעינה) ככה שהחוטים יגיעו למעגל מהצד - זה נשמע מסובך אבל תסתכלו בתמונה, זה ממש פשוט. אחרי שהחוטים מושחלים כמו שצריך מלחימים אדום ל (+) ושחור ל (-).
אחרי שסיימנו להלחים ניתן הדבקה קטנה עם דבק חם לפלסטיק של המעגל בשביל שלא ישברו ההלחמות
נכניס בזהירות סוללות לשלט ונבדוק שהכל בסדר ושהסוללות החדשות נטענות
ובכך סיימנו את הצד של השלט. ניסגור את הברגים ונעבור למסוק.
4. נוריד למסוק את החופה, היא נשלפת בעדינות מ 4 הפינים שנכנסים אליה.
5. נפרק את הסקידים, הם מחוברים בשני פינים למסוק. זו פעולה מאוד עדינה כי הם מחוברים בחוטים מאוד דקים למעגל אז בזהירות!
את המחבר השני נלחים (בזהירות על הפלסטיק) אדום לאדום ושחור לשחור
לאחר שסיימנו לקפל את החוטים קדימה (זה הכיוון ההפוך לבית הסוללה. למה חשוב קדימה? כי המנוע יושב בדיוק מעל ואנחנו רוצים שהוא ימשיך להסתובב בשקט
אחרי סגירת החופה זה נראה כך
איך מחברים ותופסים את הסוללה החדשה?
למה זה חשוב לחבר דוקא ככה? בשביל לשמור על מרכז הכובד כמה שיותר ללא שינוי
זהו!! 10 דקת עבודה, 7.5 ש"ח למחברים ועוד 6.37 ש"ח לכל סוללה ויש לכם סולו פרו עם כמה סוללות שאתם רוצים (כולל המקורית).
אפשר לקנות גם צמה כזו ולהטעין את כל הסוללות במקביל עם מטען חכם.