שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    הודעות
    52
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    יש לי מנוע ממסוק HONNYBEE KING 3. אין לי מושג מה הנתונים שלו אבל אני רוצה להשתמש בו לטיסנים. למה אפשר להשתמש בו? בדקתי אותו עם פרופ 5.5 על5.5 ואחרי ארבע שניות הבקר והגוף של המנוע בערו.

    למה זה קורה? האם יש הבדל בין מנועי מסוקים לטיסנים?
    האם הוא יתאים לטיסן סילון?

    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    יש הבדל , בעיקר בערך הKV שלו.
    אם תדע לומר כמה KV יש למנוע ועם איזו סוללה אתה רוצה להפעילו אפשר יהיה להעריך איזה פרופ תוכל להתקין עליו
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    ציטוט נכתב במקור על ידי elbazel צפיה בהודעה
    יש לי מנוע ממסוק HONNYBEE KING 3. אין לי מושג מה הנתונים שלו אבל אני רוצה להשתמש בו לטיסנים. למה אפשר להשתמש בו? בדקתי אותו עם פרופ 5.5 על5.5 ואחרי ארבע שניות הבקר והגוף של המנוע בערו.

    למה זה קורה? האם יש הבדל בין מנועי מסוקים לטיסנים?
    האם הוא יתאים לטיסן סילון?

    תודה
    התשובה בגוף השאלה...


    מעניין מה היה קורה אם היית בודק אותו עם 24X12 ....
    גיא.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    elbazel שלום.
    לרוב, אם לא תמיד, מנועי מסוק מעבירים את כוחם דרך גיר (ממסרה) גלגלי שיניים אשר מקטין משמעותית את מהירות הסיבוב בציר המונע וכיוצא בזה מגבירים את המומנט (הילוך ראשון-שני באוטו) ואינם מומלצים להעמסה ישירה על הציר המנוע עצמו.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    קיבלת כבר את כל התשובות הנכונות, אבל אסכם לך:
    מנעו של מסוק עקב היותו עובר תמיד דרך גיר מפחית מהירות, חייב להיות בעל KV גבוה (3500-4000 בממוצע)
    אם תשים עליו פרופ ישיר אתה תשרוף את המערכת
    כדי להטיס טיסן עליך להבין את הצרכים שלך ושל הטיסן ולהתאים מנוע בעל KV והספק נכון ובהתאמה גם גודל הפרופ
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    לגבי חיבור ישיר של פרופ', לא מחייב "שריפה של מנוע". יש מנועים לפיילון רייסרים (וגם לפאנג'ט שלי) שיש להם 4000 KV.

    בקשר להערה להעמסה לא מומלצת על ציר המנוע. גיר מעביר הספק שנוצר ע"י המנוע. הספק משמעו סלד כפול מומנט (התפקיד של הגיר הוא לשנות את היחסים ביניהם תוך שמירה על מכלפה קבועה). ההספק שעובר דרך הציר לגלגלי השיניים נשאר זהה (עד כדי נצילות גיר והפסדי חיכוך). לכן, אין שום משמעות למה מחובר לו בקצה. הציר מעביר את ההספק שלו הלאה, זה לא משנה אם לפרופ או לגג"ש.

    דרך אגב, יש למולטיפלקס מסוק שנקרא FUNCOPTER עם הנעה ישירה ללא גג"שים.

    ממה שידוע לי, למנועים שנועדו למסוקים יש מניפה בתחתית בכדי שיוכלו להתקרר (בד"כ לא חשופים לזרימה של אוויר. וכמו כן כנראה שיש חריץ בציר בכדי שיוכלו להינעל עם פיניון (הגג"ש הקטן במערכת)
    גיא.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    לגבי חיבור ישיר של פרופ', לא מחייב "שריפה של מנוע". יש מנועים לפיילון רייסרים (וגם לפאנג'ט שלי) שיש להם 4000 KV.

    בקשר להערה להעמסה לא מומלצת על ציר המנוע. גיר מעביר הספק שנוצר ע"י המנוע. הספק משמעו סלד כפול מומנט (התפקיד של הגיר הוא לשנות את היחסים ביניהם תוך שמירה על מכלפה קבועה). ההספק שעובר דרך הציר לגלגלי השיניים נשאר זהה (עד כדי נצילות גיר והפסדי חיכוך). לכן, אין שום משמעות למה מחובר לו בקצה. הציר מעביר את ההספק שלו הלאה, זה לא משנה אם לפרופ או לגג"ש.

    דרך אגב, יש למולטיפלקס מסוק שנקרא FUNCOPTER עם הנעה ישירה ללא גג"שים.

    ממה שידוע לי, למנועים שנועדו למסוקים יש מניפה בתחתית בכדי שיוכלו להתקרר (בד"כ לא חשופים לזרימה של אוויר. וכמו כן כנראה שיש חריץ בציר בכדי שיוכלו להינעל עם פיניון (הגג"ש הקטן במערכת)
    והליפוף הוא בחוט הרבה יותר עבה 0.3 ממ"ר במקום 0.1.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    ציטוט נכתב במקור על ידי Bob Shark צפיה בהודעה
    והליפוף הוא בחוט הרבה יותר עבה 0.3 ממ"ר במקום 0.1.
    וזה תלוי בהספק המנוע וב KV... שוב פעם, לא מחייב דווקא למסוקים.
    גיא.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    ציטוט נכתב במקור על ידי master_bebe צפיה בהודעה
    וזה תלוי בהספק המנוע וב KV... שוב פעם, לא מחייב דווקא למסוקים.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    פרופ 5X5 מתאים למנוע של כ 2500-3000 KV עם 3 תאים (היה לי סטאפ כזה על טיסן דמוי ג'ט חשמלי)

    לכן, אם שמת אותו על מנוע של 4000 KV, התופעה שתיארת מובנת (עליך לרדת בקוטר הפרופ לאזור 4")
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 18-09-2010 בשעה 16:20:27.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    קביעה קצת תמוהה, זה תלוי במס' התאים...
    עבור 3 תאים זה לא מתקרב לסל"ד הבטיחות וקצה הלהב לא מסתובב מהר מידי, לאפקטים של דחיסות/ עבר-קולי.
    גיא.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מנוע של מסוק/טיסן מה ההבדל?

    לא צריך להיתפס לקטנות, ברור שהתכוונתי ל 3 תאים.

    כולם יודעים כי 11.1V זה הפק הכי נפוץ במערכות חשמליות

    מספיק לעשות חיפוש קצר ב HK
    נערך לאחרונה על ידי דניאל דקל; 18-09-2010 בשעה 16:27:21.

נושאים דומים

  1. אשדוד והסביבה החלפה טיסן 3D בדאון
    על ידי אליקופטר בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-08-2010, 14:24:34
  2. מה ההבדל בין בקר של מסוק לבקר של מטוס?
    על ידי alon-zil בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-11-2009, 10:44:44
  3. [מוצר חדש] מנוע 60 בגודל של 50
    על ידי נאור בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 10-08-2009, 20:26:16
  4. ****** למכירה טיסן EPP ודאון
    על ידי gemi3 בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 11-04-2009, 14:03:21
  5. להלחפה מסוק חשמלי חדש בדאון
    על ידי gal בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 18-02-2009, 07:22:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •