אני לא יודע לאיזה כיוון הם צריכים ללכת, שמתי 2 תמונות ,
אשמח אם תעזרו לי .
איזה מהתמונות נכונה ימין או שמאל?
תודה
אני לא יודע לאיזה כיוון הם צריכים ללכת, שמתי 2 תמונות ,
אשמח אם תעזרו לי .
איזה מהתמונות נכונה ימין או שמאל?
תודה
ליאור,
אני בטוח שאתה יכול לענות על השאלה הזו בעצמך...
כדי שתנועת משטח-ההיגוי תוכל להיות פחות-או-יותר שווה לשני הכיוונים, צריך שהנקודת החיבור בין מוט-הדחף (push-rod) לבין ההורן (דהיינו; החור שליד קצה ההורן), תהיה על אנך דמיוני העולה מציר משטח-ההיגוי.
רק אחת משתי התמונות משקפת מצב המאפשר להורן להיות מחוברת למשטח-ההיגוי, באופן שיקיים את האמור לעיל.
שלום ליאור !
בתמונה השמאלית היא הנכונה אבל .....
את ההורן מדביקים או סוגרים עם ברגים ....
את זוית ההורן צריך להפנות לפי מיקום זרוע הסרוו ...
את מיקום ההורן -- יש למקם אותו כך שהקדחים בהורן הם מעל חיבור ההגה לכנף -
זאת אומרת בדיוק בציר התנוע של ההגה .
מקווה שעזרתי - מוטי![]()
mb339
פאנגט
T-34
מוטי
המיקום של הסרווים מופיע ככה בתוכנית?
נראה לי שיש יותר מדי זווית בין הפושרוד לבין הציר.
הכי נכון לשים את הסרווים מול ההורן, כך שהפושרוד יצור זווית של 90 מעלות עם ציר המאזנת.
גם ההורן צריך להיות ב-90 מעלות לציר. (והפוך - כמו בתמונה השמאלית שהעלית)
![]()
נערך לאחרונה על ידי Liav; 01-10-2010 בשעה 13:29:32.
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
חברה תודה רבה , למדתי עוד משהו בחיים
וליאב אני מבין מה אתה מתכוון אבל ככה זה בה מקורי החורים של הסרוו
http://shop.eflypower.com/shop/picture/zagi-1.JPG
http://shop.eflypower.com/shop/picture/zagi-3.JPG