שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    אחרי הרבה זמן שלא פרסמתי שרשור בנייה, והיות והתפנה לי קצת זמן עכשיו (ואחר כך לא יהיה מכיוון שביום ראשון אני מתחיל ללמוד לתואר במסגרת העתודה האקדמית) להלן שרשור הבנייה של
    ה-F22 מדפרון, גוף מלא ובנייה עצמית

    הקדמה:

    אחרי הרבה זמן בלי טיסן להטיס כמסוקאי עצבני החלטתי לבנות משהו לשירגיע אותי בין טיסה לטיסה של המסוק, רציתי משהו מהיר ואני אוהב סקייל ולבנות לבד. אחרי חיפוש ברשת מצאתי תוכנית באתר RCGROUPS.COM
    שענו בדיוק על הדרישות שלי
    את הטיסן בניתי מלוח וקצת קאפה, ועוד קארבון ודיקט לקינוח. את התוכניות ניתן למצוא בקישור הנ"ל
    אני לא אהבתי איך שהטיסן טס בסרטון של המתכנן, לדעתי הוא FLOATY מידי, נראה קליל באוויר לא כיאה ל-PARKJET ולא סקיילי כמו שאני אוהב, לכן בחרתי ללכת על סט אפ כבד יותר, כדי ליצור
    טיסן בעל חדירות יותר טובה, אבל שעדיין יוכל לבצע תמרונים מרשימים

    נתונים טכניים:

    מוטת כנף: 63.5 ס"מ
    אורך: 89 ס"מ
    משקל טיסה: 615 גרם (כולל סוללה)

    סט אפ:

    מנוע: RC-TIMER 2212/6 2200KV
    בקר: RC-TIMER 30A
    פרופ: 6X4E
    סוללה: TURNIGY 20C 2200MA

    ועכשיו- לבנייה עצמה!

    חומרים הדרושים לבנייה:
    דפרון 6ממ'
    קאפה (רק לכונסים)
    דיקט תעופתי (לתושבת מנוע ולהורנים)
    מוטת קארבון עגולה וחלולה בעובי 4ממ'
    דבק חם
    דבק מהיר FOAM SAFE+מזרז

    התוכניות:

    אחרי הדפסה, יש לוודא בעזרת הסרגל שעל התוכנית שהתוכנית הודפסה בגודל הנכון, ואחר כך יש לחתוך בכל אחד מדפי התוכנית את הקצוות (המדפסת ל יכולה להדפיס על כל הדף)
    ולהדביק את חלקי התוכנית ביחד (אני עושה זאת עם סלוטייפ שקוף). עבודת נמלים, מטיש ומעצבן אבל אין מה לעשות
    להלן התוכנית לאחר הדבקה:


    תקריבים של התוכנית:





    חשבתם שלהכין את התוכנית זה באסה? עכשיו צריך לחתוך את כל החלקים
    את החיתוך ביצעתי עם סקאלפל של חברת SWANN MORTON. כמובן גם הלהב הוא של אותו החברה
    מדובר על להבים איכותיים ביותר, אני משתמש בהם עוד מהימים בהם הייתי בונה דגמי קרטון מבטאון חיל האוויר
    כשחותכים דפרון חשוב לבצע כל חיתוך במספר מעברים, כך יוצא חיתוך נקי ואיכותי יותר. כשהלהב מתחיל להגרר בחומר להחליף אותו ישר, ולפני חיתוך של חלקים עגולים להחליף ללהב חדש
    (מומלץ להצטייד בהרבה להבים, אני קניתי חבילה של 100 להבים ב- 20$ )
    ישנן מספר שיטות להעביר את הסרטוט של התוכנית לדפרון
    בהתחלה קיבעתי את חלקי התוכנית בסיכות, סרטטתי מסביב לחלק ואז הסרתי את התוכנית כמו שניתן לראות בתמונה הנ"ל:



    אחר כך מצאתי שיטה הרבה יותר פשוטה ומהירה, חותכים בצורה גסה מסביב לחלקי התוכנית, מדביקים אותם בעזרת דבק UHU נוזלי פשוט לדפרון
    ואז חותכים את התוכנית עם הדפרון. אחרי שמסיימים לחתוך מקלפים את הנייר של התוכנית (מתקלף בקלות וללא מאמץ)
    וזהו! פשוט ומהיר

    אז אחרי הרבה חיתוכים ועבודה סיימתי עם כל החיתוכים, בתמונה הבאה תוכלו לראות חלק גדול מהחלקים שחתכתי (למה לא את כולם? כי לא הכל נכנס בתמונה)


    עכשיו צריך "לשתול" את קורת הקארבון בתוך הכנף, לפני כן יש לקצר אותה לאורך המתאים, ואז ליצור חריץ בעובי של הקורה. קודם כל יצרתי חתך בעומק 4 ממ' בדפרון, ואז שייפתי לתוכו בעזרת נייר שיוף #600
    עד שהוא היה גדול מספיק כדי להכיל את הקורה
    להלן תמונה של הכנף אחרי שיצרתי בה חריץ:



    עכשיו לשלב הדבקת צינור הקארבון, הכינותי מראש ספרים למשקל לחיצה על הקורה ויריעת ניילון ככה שהספרים לא ידבקו לקורה כשהם לוחצים עליה
    לפני ההדבקה חשוב היה לנקות את הקורה ואת הכנף מכל אבק ולכלוך שנשאר עליה מהשיוף ובכלל כדי להבטיח הדבקה איכותית
    אז ריססתי מזרז על הקורה, שמתי דבק מהיר (FOAM SAFE!!) בתוך החריץ, הנחתי את הקורה בתוך החריץ תוך כדי לחיצה ויישור והנחתי על הכל ניילון וספרים

    התוצאות בתמונה הנ"ל ( סופסוף שימוש טוב לספרי הלימוד מהתיכון)


    הקורה המודבקת: (על הדרך גם חתכתי את המאזנות)



    ועכשיו להתחיל בבניית הגוף התחתון!
    הבסיס לחצי התחתון של הגוף בנוי משלוש דיסקיות שנותנות צורה לגוף, המחוברות על בסיס:



    בחלק האחורי של הכנף חיברתי את הדיסקית שעליה תהיה תושבת המנוע:



    ואז חיברתי את הבסיס לגוף, וצד אחד של הגוף:



    שני צידי הגוף מודבקים:



    ולבסוף, סגרתי את החרטום:



    עכשיו כשכל החלק העליון של הטיסן עדיין שטוח התחלתי להתקין את האלקטרוניקה, מכיוון שאחר כך
    שיהיו שם מייצבים, גוף וכו' לא יהיה ניתן להניח את הטיסן הפוך לנוחות העבודה

    קודם כל ייצרתי מדיקט את תושבת המנוע:



    ואז חיברתי את המנוע עצמו לתושבת:

    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_3508.jpg‏ 
Views:	733 
Size:	69.1 קילובייט 
ID:	33051   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3509.jpg‏ 
Views:	735 
Size:	41.8 קילובייט 
ID:	33052   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3510.jpg‏ 
Views:	691 
Size:	43.8 קילובייט 
ID:	33053   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3513.jpg‏ 
Views:	726 
Size:	51.5 קילובייט 
ID:	33054   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3540.jpg‏ 
Views:	734 
Size:	73.2 קילובייט 
ID:	33055  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3533.jpg‏ 
Views:	703 
Size:	39.5 קילובייט 
ID:	33056   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3539.jpg‏ 
Views:	721 
Size:	72.3 קילובייט 
ID:	33057   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3541.jpg‏ 
Views:	740 
Size:	40.7 קילובייט 
ID:	33058   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3548.jpg‏ 
Views:	714 
Size:	49.0 קילובייט 
ID:	33059   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3549.jpg‏ 
Views:	694 
Size:	41.1 קילובייט 
ID:	33060  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3551.jpg‏ 
Views:	731 
Size:	48.8 קילובייט 
ID:	33061   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3552.jpg‏ 
Views:	765 
Size:	38.9 קילובייט 
ID:	33062   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3560.jpg‏ 
Views:	710 
Size:	77.6 קילובייט 
ID:	33063   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3562.jpg‏ 
Views:	673 
Size:	68.3 קילובייט 
ID:	33064   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3555.jpg‏ 
Views:	692 
Size:	38.9 קילובייט 
ID:	33065  

    נערך לאחרונה על ידי bendisar; 11-10-2010 בשעה 19:21:10.
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    מתקון האלקטרוניקה:

    על הטיסן ישנם 4 סרוואים: 2 למאזנות (אחד לכל מאזנת) אחד להגה גובה ואחד להגאי הכיוון הכפולים
    הסרוו להגה גובה יושב מאחורה על תושבת מיועדת, בעוד הסרוואים למאנות ולהגאי הכיוון יושבים בתוך חורים שהוכנו למטרה זו מראש
    הסרוואים של המאזנות מחוברים על ידי פושרודים מקארבון בעלי קצה ממתכת
    המקלט יושב בין שני הסרוואים של המאזנות, והבקר מהירות יושב מחוץ לגוף הטיסן למטרות אוורור
    לכל חוט מוצמד פתק עם שם הערוץ אליו הוא אמור להתחבר



    השלב האחרון בעבודה על החלק התחתון של הטיסן הוא בניית הכונס אוויר לכאורה. הכונס אוויר הוא החלק היחיד בטיסן שעשוי מקאפה ולא מדפרון, מכיוון שקאפה חזקה מדפרון ועמידה יותר. על הכונסים הטיסן נוחת, והם גם מגינים על האלקטרוניקה.
    בתכנון המקורי של הטיסן ברגע ששמים את הכונס אין גישה לאלקטרוניקה, אני לא אהבתי את זה ולכן אלתרתי פתח גישה למקלט עם סגירה מגנטית

    הכונס מקאפה מוכן:



    פתח הגישה פתוח:



    ועכשיו אחרי שסיימתי את כל האלקטרוניקה הגיע הזמן לעבור לחלק העליון של הטיסן

    הגוף העליון של הטיסן בנוי באותו קונספט של התחתון, 2 צדדים וחלק עליון אחד, עם דסקיות שנותנות
    לכל העסק צורה

    להלן חצאי הגוף העליון מותקנים:



    היות הצדדים של הגוף נמצאים בזווית אחד לשני הם לא נפגשים בצורה יפה ויש ביניהם רווח כפי שניתן לראות בתמונה:



    אחרי קצת עבודת שיוף כדי ליישר את נקודת המפגש התקבלה תוצאה הרבה יותר יפה
    כפי שניתן לראות עכשיו הצדדים נפגשים ללא רווח ביניהם:



    ואחרי ההדבקה צדדי הגוף העליון מורכבים על הטיסן:



    עכשיו לפני שאוכל לסגור את כל הגוף העליון אני צריך לסדר הגאי הכיוון, כדי שאוכל לסדר להם את הפושרודים המיוחדים שלהם

    להלן אחד מהגאי הכיוון חתוך ומוכן:



    את הגאי הכיוון צבעתי לפני שחיברתי אותם לגוף הטיסן מטעמי נוחות:



    אחרי חיבור הגאי הכיוון לגוף השתמשתי בפושרוד מיוחד כדי לחבר את הסרוו אליהם
    הפושרוד הוא צינור ונכנס בתוך צינור עבה יותר, וכך מתקבל פושרוד בעל חיכוך נמוך שניתן לכופף בלי
    תוספת חיכוך משמעותית

    להלן הגאי הכיוון מחוברים לגוף ולסרוו ששולט עליהם:



    זווית נוספת:



    לאחר שווידאתי כל כל המערכת של הגה הכיוון עובדת כראוי התחלתי לכסות את הגוף העליון
    כל החלק של הגוף העליון כולל מכסה שנסגר על ידי מגנטים כדי שתהיה גישה לתא הסוללה של הטיסן

    להלן תמונה של הכיסוי ניתו לראות את המגנטים האחראים על הסגירה:




    המשך יבוא:
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_3635.jpg‏ 
Views:	733 
Size:	83.0 קילובייט 
ID:	33042   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3636.jpg‏ 
Views:	784 
Size:	57.0 קילובייט 
ID:	33043   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3569.jpg‏ 
Views:	746 
Size:	47.7 קילובייט 
ID:	33044   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3571.jpg‏ 
Views:	749 
Size:	44.9 קילובייט 
ID:	33045   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3572.jpg‏ 
Views:	760 
Size:	71.0 קילובייט 
ID:	33046  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3573.jpg‏ 
Views:	754 
Size:	62.9 קילובייט 
ID:	33048   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3585.jpg‏ 
Views:	685 
Size:	60.8 קילובייט 
ID:	33049   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3637.jpg‏ 
Views:	719 
Size:	72.7 קילובייט 
ID:	33050   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3639.jpg‏ 
Views:	694 
Size:	48.4 קילובייט 
ID:	33066   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3640.jpg‏ 
Views:	690 
Size:	49.3 קילובייט 
ID:	33067  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3643.jpg‏ 
Views:	684 
Size:	47.8 קילובייט 
ID:	33069  
    נערך לאחרונה על ידי bendisar; 11-10-2010 בשעה 19:33:36.
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    כדי לשמור על המראה של ה-F22 יש צורך בחופה בצורת טיפה
    איך עושים צורה כזאת מדפרון? פשוט מאוד- עבודת נמלים

    החופה מורכבת ממספר חתיכות שיוצרות קווי מתאר גסים של חופה:



    את הפרוסות מחברים זו לזו, ואחר כך משייפים ומשיפים עד שמתקבלת צורה חלקה ויפה, כדי להגיע לפיניש טוב השתמשתי בקצת שפכטל-קל



    החופה הורכבה על הכיסוי של הגוף העליון, שבו גם שמתי מגנטים (ובדקתי את הקוטביות מליון פעם) וקצוות שיפודים כדי להשלים את מערכת הסגירה

    להלן מכסה הסוללה מלמטה:



    והמכסה מורכב על הטיסן:



    על הטיסן הורכבו גם מכפילים כדי לתת לגוף שלו יותר נפח וגם חוזק, והדבר האחרון שנשאר הוא לבנות את החרטום המחודד, שגם הוא בנוי באותה הצורה בה בנוייה החופה, מפרוסות שיוצרות קו
    מתאר גס:



    החלקים מחוברים:



    ואחרי הרבה שיוף, קצת שפכטל, ועוד קצת צבע העסק מוכן:



    כדי להגיע למרכז כובד נכון הייתי צריך לדחוף את הסוללה יחסית הרבה לתוך תא הסוללה
    את הצביעה של הטיסן ביצעתי עם צבעים אקריליים, משום מה כשצבעתי את כל המטוס הגימור לא יצא טוב ודי הרס את המראה החיצוני והגימור של הטיסן (מוזר שדווקא בצביעת הגאי הכיוון לדוגמא יצא
    גימור יפה)
    אבל באוויר הטיסן נראה נחמד מאוד אני אישית מאוד אוהב להטיס אותו הרבה בזכות המראה שלו

    תמונות של הטיסן הגמור:







    יכולות מיוחדות:

    לטיסן יש מספר מיקסים שאני יכול להפעיל בזמן טיסה ליכולת תמרון מוגברת

    במצב הטיסה הרגיל כל הגה עובד בצורה עצמאית, הגה הגובה, הגאי הכיוון והמאזנות אינם תלויים אחד בשני

    במצב הטיסה השני המאזנות עולות ויורדות ביחד עם ההגה גובה כדי להשיג יכולת תמרון מוגברת וטיסה ב-HIGH ALPHA

    במצב השלישי לנחיתה או עצירות העמדה הניטראלית של המאזנות הופכת להיות כלפי מעלה, והגה הגובה יורד קצת כדי לפצות, ככה נוצרים מעצורי אוויר לעצירות פתאומיות באוויר או לנחיתה

    אם טסים בפול מצערת במצב הרגיל ואז מושכים הגה גובה למעלה ומעבירים למצב השני הטיסן עושה לופ מגניב במקום וממשיך לטוס אחר כך כאילו לא קרה כלום

    וכמובן אי אפשר בלי סרטון, אמנם סרטון די צולע מכיוון שזו רק הטיסה השנייה שלי עם הטיסן ועדיין לא ידעתי לעשות איתו הרבה אבל עדיין משהו:



    הנה כמה תמונות שלו בטיסה:






    וזהו, אני אישית מאוד אוהב להטיס את הטיסן הזה, עם סוללת 2200MA אני מקבל 6 דקות של טיסה ומהירויות נחמדות מאוד. הטיסן ל אמהיר כמו פאנג'ט אבל בהחלט מהיר, והוא בעל יכולת תמרון מרשימה. הוא טס יפה ויציב מאוד באוויר, אפילו עם רוחות

    מקווה שנהנתם מהשרשור ואם מישהו רוצה לבנות את הטיסן ויש לו שאלות אני אשמח לענות

    תודות מיוחדות:

    לניר בורשטיין על ההסרטה והשלכת טיסן בטיסת הבכורה, ולשי שופן על ההסרטה
    לדניאל ג'וזף שצילם את התמונות היפות האלה
    ל-3DMON שפרסם את התוכנית לטיסן


    בכבוד רב
    אלעד דב
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_3575.jpg‏ 
Views:	688 
Size:	84.0 קילובייט 
ID:	33070   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3578.jpg‏ 
Views:	677 
Size:	76.5 קילובייט 
ID:	33071   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3642.jpg‏ 
Views:	692 
Size:	47.0 קילובייט 
ID:	33074   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3644.jpg‏ 
Views:	657 
Size:	66.3 קילובייט 
ID:	33075   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3584.jpg‏ 
Views:	662 
Size:	75.4 קילובייט 
ID:	33079  

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_3647.jpg‏ 
Views:	665 
Size:	42.3 קילובייט 
ID:	33080   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3664.jpg‏ 
Views:	701 
Size:	76.2 קילובייט 
ID:	33081   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3660.jpg‏ 
Views:	674 
Size:	70.6 קילובייט 
ID:	33082   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3662.jpg‏ 
Views:	661 
Size:	84.4 קילובייט 
ID:	33083   Click image for larger version. 

Name:	IMG_3663.jpg‏ 
Views:	671 
Size:	62.9 קילובייט 
ID:	33084  

    Click image for larger version. 

Name:	DSC_0038 (600 x 402).jpg‏ 
Views:	676 
Size:	12.3 קילובייט 
ID:	33085   Click image for larger version. 

Name:	DSC_0039 (600 x 402).jpg‏ 
Views:	662 
Size:	12.6 קילובייט 
ID:	33086   Click image for larger version. 

Name:	DSC_0059 (600 x 402).jpg‏ 
Views:	681 
Size:	21.0 קילובייט 
ID:	33087   Click image for larger version. 

Name:	DSC_0071 (600 x 402).jpg‏ 
Views:	678 
Size:	39.3 קילובייט 
ID:	33088  
    נערך לאחרונה על ידי bendisar; 11-10-2010 בשעה 20:23:37.
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    חבל שלא רואים את התמונות בתגובה הראשונה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    עבודה יפה ומקום שמור

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    ניראה סוף הדרך תודה על השיתוף
    בניה איכותית ומושקעת על זה אין מה להתווכח
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    147
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    אהבתי אהבתי אהבתי!!!

    שאלה - עם setuo זהה (ובקר 30A) - מה משקל הטיסה הכולל המרבי המומלץ להערכתך?


    השאלה מגיעה מהמקום של בניית טיסן זהה אך רצון להוסיף גלגלים להמראות ונחיתות ממסלול אספלט/דשא.
    האם יש לך הערכה כמה זה אמור להוסיף לטיסן? (גלגלים של 4 ס"מ ומוטות פלדה 2 מ"מ )

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    אוקי חברה סיימתי עם הסקירה, הבנתי שבהתחלה הייתה בעייה עם התמונות בתגובה הראשונה וניסיתי לסדר את זה
    בבקשה תאמרו לי אם אתם רואים את התמונות בכל התגובות
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    יפה מאוד מאוד,ישר כוח.עצם העניין של הצילומים והכתיבה והסבלנות להעלות את כל זה,כל הכבוד.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    טיסן מצוין ומטיס נהדר
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    ציטוט נכתב במקור על ידי תומר123 צפיה בהודעה
    אהבתי אהבתי אהבתי!!!

    שאלה - עם setuo זהה (ובקר 30A) - מה משקל הטיסה הכולל המרבי המומלץ להערכתך?


    השאלה מגיעה מהמקום של בניית טיסן זהה אך רצון להוסיף גלגלים להמראות ונחיתות ממסלול אספלט/דשא.
    האם יש לך הערכה כמה זה אמור להוסיף לטיסן? (גלגלים של 4 ס"מ ומוטות פלדה 2 מ"מ )
    אני לא חושב שכדאי לעבור את המשקל שהגעתי אליו עם הטיסן (615 גרם) כי כבר ככה הוא די כבד יחסית לגודלו

    על דשא הטיסן ינחת מושלם בלי כלום, כדי לנחות על אספלט הוספתי סנפירי דיקט לטיסן מלמטה כדי שלא יינזק בנחיתות- עבד אחלה
    תוכל לראות את זה בתמונה האחרונה של הטיסן בטיסה
    ככה ניתן לנחות גם על אספלט בלי הוסםת משקל משמעותית, להמריא עם זאת רק עם זריקה
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    1,203
    תודה!
    73
    הודה 92 פעמים ב 60 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    כל הכבוד על ההשקעה גם בשרשור וגם בבניה, נראה מעולה...

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    תודה רבה לכולם על התגובות
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    8,957
    מנחת הבית
    נען
    תודה!
    147
    הודה 548 פעמים ב 227 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    3 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    אחלה שרשור בניה! מאוד מושקע.
    "If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    שרשור בנייה מושקע ומעניין . נהנתי לקרוא.
    כמה שעות עבודה ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    2,131
    מנחת הבית
    חוות רונית
    תודה!
    58
    הודה 158 פעמים ב 104 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    ציטוט נכתב במקור על ידי sharonx צפיה בהודעה
    שרשור בנייה מושקע ומעניין . נהנתי לקרוא.
    כמה שעות עבודה ?
    תודה רבה

    האמת שאין לי מושג כמה זמן לקח לי לבנות אותו, די הרבה האמת בגלל שהייתה כמות גדולה של חלקים לחתוך. אני מעריך שלקח לי משהו כמו לפחות 40 שעות כדי לבנות אותו, מצד שני אני עובד מאוד
    לאט במיוחד שזו הפעם הראשונה שאני בונה טיסן מדפרון
    בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
    Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
    Gaui X3-Ikon Fbl
    Trex 450L- IKON Fbl
    Telink SU-29
    JR X9303 2.4Ghz

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    בסוף הכל טוב.אגב, 8 שנים מימנתי את המועדון הזה.כמה טיסנים יכולתי ליקנות רק מהדלק שביזבזתי על הנסיעות.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: F-22A DEPRON HOMADEגוף מלא- שרשור הבנייה

    כהרגלך אתה עושה עבודה יסודית בכשרון רב
    שאפו
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. התחדשתי באקסטרה 300 חדש בבנייה עצמית
    על ידי alexk בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 08-06-2010, 12:15:32
  2. איפה הת'רד של תוכניות הבנייה?
    על ידי knfevg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-09-2009, 17:50:55
  3. [שרשור בניה] BLERIOT XI עידכון תהליך הבנייה
    על ידי yoavik בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 03-07-2009, 20:58:51
  4. [שרשור בניה] LEG Guppy - הבנייה
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-01-2009, 23:20:15
  5. [מדליק] ללקק את האצבעות -תכנונים ובנייה עצמית של מסוקים
    על ידי ZvikaF בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 02-12-2008, 10:38:42

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •