שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 3 מתוך 3

נושא: כשמבקשים יפה ובסבלנות, נענים בחיוב

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    217
    תודה!
    2
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כשמבקשים יפה ובסבלנות, נענים בחיוב

    אז הסיפור שלי מתחיל ככה ב19.10 ביצעתי הזמנה של שלוש מוצרים מהסיני
    בקר מנוע וסוללה
    לאחר שיטוט של מספר ימים במכס ישראל החבילה הגיעה לסניף הדואר עם עמלת שיחרור קטנה בתאריך ה12.11
    פתחתי את החבילה, ולהפתעתי המנוע שהזמנתי שהיה הסיבה המרכזית להזמנה הזאת! לא הגיע...
    אחרי קצת עיכובים של עבודה בתאריך ה13.11 שלחתי מייל לסיני בנידון וכתבתי בנוסף שאין לי משקל בבית ולכן איני יכול לשקול את החבילה כמו שהם דורשים באתר שלהם במקרה ויש חוסר.
    ב18.11 קיבלתי מייל בחזרה עם בקשה פשוט לשלוח להם תמונה של המוצרים שקיבלתי ושל הקופסא, בלי צורך לשקול אותה. מיד שלחתי מספר תמונות ואתמול קיבלתי מייל שהעניין בטיפול
    היום בבוקר פתחתי את האימיל וראיתי מיל מהסיני, במיל נכתב שהם מצטערים מאוד שהמוצר לא הגיע אלי והציעו לי לקבל זיכוי כספי מלא או לשלוח לי אחד חדש על חשבונם.
    יש כאלה שיגידו ש10 ימים זה הרבה זמן אבל לפי דעתי לחנות בסדר גודל כמו הובי קינג קיבלתי מענה מהיר ומספק
    אני אישית מאוד מרוצה מהשירות של הובי קינג ותמיד היתי מרוצה.
    ברגע שאתה מסביר להם בצורה יפה ומדבר בצורה נוחה אז אתה מקבל את אותו יחס מהחנות
    עוז אברהמי

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    3,672
    תודה!
    3
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כשמבקשים יפה ובסבלנות, נענים בחיוב

    אין ספק שאם מדברים איתם כמו שצריך הם עושים את העבודה.
    RcWorks
    ניר בורשטיין
    Nir Burshtein
    בנייה, הרכבה והדרכה
    ייעוץ וליווי מתחילים
    054-245-7838

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: כשמבקשים יפה ובסבלנות, נענים בחיוב

    מנסיון של הרבה שנים
    בעבודה עם אנשי המזרח הרחוק ( נתתי להם תמיכה בענייני מחשב שונים )
    בכל התכתבות איתם כדאי להכניס את המילה kindly כמה פעמים במייל, זה בשבילם שווה הרבה והם משתדלים יותר
    בכל שיחת טלפון איתם לבקש לעבור להתכתבות במייל האנגלית שלהם לא מובנת לחלוטין.

    וזה באמת עובד.
    גם לי אין תלונות, לפחות גם אם הם טיפשים הם לפחות מנסים ומשתדלים והם עושים מה שהם יכולים.

    שוב, מנסיון אישי שלי ולא רק בנושאי חנויות וירטואליות

נושאים דומים

  1. [שאלה] שאלה לגבי הזמנה וחיוב מהסיני
    על ידי אליקופטר בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 08-05-2010, 08:44:10
  2. פינת החידה השבועית #1
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 05-11-2009, 14:43:25
  3. [מדליק] פינת החידה השבועית לילד :)
    על ידי lior_bar_ami בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 14-09-2009, 06:14:24
  4. [מדליק] תמונה יפה
    על ידי gillb בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 12-06-2009, 07:42:40
  5. נו אז סוף סוף מצאתי את הזמן והסבלנות ....
    על ידי motiganot בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 22
    הודעה אחרונה: 18-09-2008, 21:29:18

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •