אהלן ח'ברה
לאחר כל טיסה מעט מאומצת במסוק(ואפילו לא) לאחר הטיסה יש מן "פס" של שמן שחור על הלהב הראשית...למיטב הבנתי זוהי תוצאה של חיכוך עם הבורג שמחזיק את הלהב...
האם זה מחליש את הבורג לאט לאט?
האם יש מקום לדאגה?
יש סיבה להחליף לברגים מחומרים אקזוטיים יותר(טיטניום, נירוסטה וכו'...)?
אולי זה נוסע מחיזוק ייתר או בגלל שהבורג פתוח מידי?
יש מצב שאולי בגלל שהראש מאוד קשיח?(גריפים מתכת דמפרים משופרים קשיחים)
מדובר בטירקס 600 פרו
תודה לעונים