שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 18 מתוך 18

נושא: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    אני מדבר על מנועים גדולים מ- 60. מחירם של מנועי דלק סיניים ירד לאיזור ה- 120 דולר. נניח לרגע שזה כפול ממחיר של מנוע גלואו דומה בכח (וזה פחות מכפול). ההפרש מתכזז במחירי דלק תוך גלון וחצי...

    מישו רוצה פיילה של מנועי גלואו?

    מ

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    למה "לכל הרוחות" ?נגמרו הביטויים הצנועים יותר ?
    חוץ מזה, אני ממליץ לך מאד לקרוא את מה שכתבת לפני המשלוח. יתכן שתמצא שם טעות.
    ובענין הפיילה, אני מוכן לקבל ממך את הפיילה המדוברת.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    מה בין כל הרוחות לצניעות?

    בכל מקרה - אני יותר יותר נוטה לכיוון הדלק. יש לי כוונה לשים יד על קרש גדול השנה - ואין לי כל ספק שהמנוע שאשים עליו יהיה DLE20 או DLE30...

    מרק

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    אני יכול לחשוב על כמה סיבות.
    1) יחס כוח למשקל עדיף
    2) אינם דורשים הצתה
    3) אפשר להשיג בגדלים קטנים (לא תמיד יותר גדול זה יותר טוב)
    4) בכ"ז מנוע 60. עולה פחות ממנוע בנזין 20 סמ"ק. גם הטיסן יהיה יותר זול. (ועם מחירי הדלק ההפרש לא כזה גדול).
    5) טיסנים יותר קטנים יכולים להיכנס למכונית יותר קטנה.
    6) בד"כ פחות רעש.
    7) כמעט שאין מנועי 4 פעימות לבנזין.

    אני חושב שלא הכל נמדד בכסף. למנועי GLOW דווקא יש הרבה מה להציע.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    גדעון,


    אני נאלץ להזדהות עם רוחו של מיסטרפיקס; ודעה זו הבעתי גם באתר RCUniverse האמריקאי.
    כמי שחי על, עם ובסביבת מנועי גלואו, אני חייב לציין שצריכת-הדלק שלהם, הנובעת מהיחס הסטויצ'יומטרי של חומרי הבעירה שבו; ומהעובדה ש 15-20% מנפחו הוא שמן שאינו אמור לבעור; גבוהה פי 2.4 לערך, ביחס לדלק המבוסס על בנזין.
    הוסף לכך את העובדה שמחירו לליטר גבוה פי 3 לערך, וזאת עם 5% ניטרו...

    עבור כל דקה של טיסה עם מנוע להט, העלות עם דלק דל-ניטרו גבוהה פי 7.5, מאשר אילו היה המנוע מצויד בהצתת-ניצוץ ומופעל על בנזין... הוסף לכך דלק עתיר-ניטרו והעלות לכל דקת טיסה עולה לְפִּי 20 ואף יותר; גם עקב עלות גבוהה יותר לכל גלון וגם לצריכת-דלק מוגדלת בהרבה!

    השיקול היחיד שמעודד שימוש במנועי להט הוא פשטותם; והעלות הגבוהה יחסית של מערכות-הצתת-ניצוץ אמינות.

    אילמלא סיבות אלה, אפילו מנוע Cox .010 היה מצויד בהצתת-ניצוץ.

    עלותן היורדת של מערכות-הצתה כבר הביאה לכך שמשתלם להפעיל כל מנוע מנפח 15 סמ"ק ומעלה, עם בנזין.
    בקרוב, כל מנוע מעל 6.5 (40.), יהיה כדאי להפעיל על בנזין... או פשוט לעבור למנועים חשמליים; בלי הרעש ובלי כל השמן.


    עוד מעט, ידידי גדעון, אהבתנו את הריח של הניטרו ושל שמן-הקיק השרוף, תהיה השיקול היחיד המצדיק מנועי גלואו...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    יחסי כח/משקל - אכן נכון.
    לא דורשים הצתה, דורשים בוסטר.
    גדלים קטנים של גלואו לא מי יודע מה רלוונטי לדיון - אני מראש מדבר על מנועי ביניים.
    מחיר גאלון ניטרו - 100ש"ח, מחיר גאלון דלק - 35ש"ח? פי שלוש...
    רעש זה טוב.
    טיסנים זה אותו גודל לגודל מנוע נתון...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    גדעון,

    הוסף לכך את העובדה שמחירו לליטר גבוה פי 3 לערך, וזאת עם 5% ניטרו...

    אכן - אם עולים לניטרו עשיר יותר, צריכים להיות עשירים יותר.

    מרק

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    בוא רגע נשווה מעט מעל הקצה התחתון של המנועים:

    ASP180 מול RCG30cc

    ה- ASP עולה $150, ה- RCG עולה $175.
    ה- ASP שוקל 1.5kg, ה- RCG שוקל 1.1kg
    ה- ASP מפתח כ- 5 כ"ס, ה- RCG כ- 4 כ"ס

    יש מקום להשוות... אבל...

    מרק

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    88
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי mixerfix צפיה בהודעה
    אני מדבר על מנועים גדולים מ- 60. מחירם של מנועי דלק סיניים ירד לאיזור ה- 120 דולר. נניח לרגע שזה כפול ממחיר של מנוע גלואו דומה בכח (וזה פחות מכפול). ההפרש מתכזז במחירי דלק תוך גלון וחצי...

    מישו רוצה פיילה של מנועי גלואו?

    מ
    אני איתך לגמרי, יש לי SAITO 150 ששתה אותי לגמרי $$$.
    אני כרגע מתלבט בין DLE-30 ל- MLD28, אשמח לחוות דעת על שני המנועים.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    אם השאלה המקורית הייתה "למה צריך מנועי GLOW?" אז אני חושב שנתתי כמה סיבות טובות. כלומר אני עדיין רואה מקום שכדאי להשתמש בהם גם בטיסנים גדולים יותר.

    אין בזה בכדי לקחת דבר ממנועי הבנזין של הסיני. השאלה נשאלה ואני חושב שעניתי עליה.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    לא מכיר/ראיתי את MLD. מה זה? לינק?

    מ

    ציטוט נכתב במקור על ידי avil צפיה בהודעה
    אני איתך לגמרי, יש לי SAITO 150 ששתה אותי לגמרי $$$.
    אני כרגע מתלבט בין DLE-30 ל- MLD28, אשמח לחוות דעת על שני המנועים.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    88
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    ציטוט נכתב במקור על ידי mixerfix צפיה בהודעה
    לא מכיר/ראיתי את MLD. מה זה? לינק?

    מ
    http://www.mldengines.com/mldengine_testsite-2_002.htm

    MLD הוא גם כן מנוע סיני אשר מקבל תמיכה ושירות מלא בארה"ב (לא שזה עוזר פה בארץ).
    קראתי עליו המון ביקורת טובות במיוחד עבור הטיסן שאני מתכנן:
    http://www.aero-works.net/store/detail.aspx?ID=288

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    הטיסן או הדוגמנית?


  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    לגבי חוות דעת - היות ואיני מכיר את המנועים אישית, ההערכה יכולה להיות רק מנתוני נייר...

    מרק

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    איפה תקנה את היאק? אני מאוד מתעניין בכמה דגמים שלהם...

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    88
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    יש להם משווק מורשה בארץ, גיא משלט רחוק הרצליה.
    אני עדיין מחכה שהוא יוציא הזמנה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    מגניב... יש להם קרשים גדולים שאני הייתי רוצה לבנזן...

    מרק

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    2,956
    תודה!
    48
    הודה 204 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מי צריך מנועי גלואו לכל הרוחות?

    דרך אגב, ל- Aero-Net יש שלושה-ארבעה טיסנים (שניים - הססנה והסטירמן יקרים פחד) שממש עשים לי את זה!.

    http://www.aero-works.net/store/detail.aspx?ID=232

    http://www.aero-works.net/store/detail.aspx?ID=84

    http://www.aero-works.net/store/detail.aspx?ID=426

נושאים דומים

  1. [מוצר חדש] השילדה החדשה של הלוגו
    על ידי ziki בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 17-12-2010, 18:20:11
  2. [שרשור בניה] בניית הלוגו - עכשיו הסיפור
    על ידי HeliDraco בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-11-2010, 22:31:27
  3. [אוף!] לכל הרוחות הלקוחות של הסיני
    על ידי mixerfix בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 02-11-2010, 11:56:26
  4. כמה קשר היו היום הרוחות ?
    על ידי guylihi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-03-2009, 21:22:50
  5. איזה בקר צריך לטיסן חשמלי דו מנועי
    על ידי motiganot בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 07-08-2008, 17:32:59

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •