שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: כיוון מנוע 4 פעימות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל כיוון מנוע 4 פעימות

    ברשותי מנוע 4 פעימות SAITO 72 המורכב על טיסן FUNTANA X 50 .
    מעולם לא הצלחתי( גם בעזרת אנשים מיומנים ) להגיע למצב שהמנוע מכוון "פיקס" .
    המנוע אינו עובד בצורה אחידה בסיבובי סרק, לעתים קרובות מידי (לצערי) אני נתקל ב"קאטים".

    עובדה זו גורמת לי הרגשת חוסר ביטחון והפחתה משמעותית בכיף של ההטסה.

    אשמח לקבל הנחיות לכיוון מדויק ונכון של מנוע.
    תודה מראש

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    יש אפשרות לסיבות נוספות מעבר לכיווני מנוע. למשל, רעידות גורמות להקצפה ואויר חודר לצנרת הדלק. חריר זעיר בצנרת גורם לחדירת אויר. טבעת 'O' מסביב למחט הראשית, פגומה ומחדירה אויר.
    כמובן כיוון נכון של המנוע לאחר שכל השאר נבדק ונמצא תקין. נעשה בצורה הבאה: הפעל את המנוע ופתח את המצערת לרווחה. כוון את המחט הראשית לסל"ד מכסימלי. סגור מצערת למצב סרק וכוון את המחט המשנית לסל"ד מכסימלי (בסרק). פתח שוב למצערת מלאה ובדוק סל"ד מכסימלי. הוסף פתיחה של 3 קליקים במחט. סגור מצערת לסרק ובדוק שוב סל"ד מכסימלי. הוסף 1/8 סיבוב לכיוון פתיחה. בפתיחת מצערת מהירה המנוע צריך להחיש ללא היסוסים.
    אם הגעת למצב הזה, אתה מסודר.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    7
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    תודה, אנסה ואדווח.
    אשמח לדעות נוספות.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    הכי טוב לכוון מנוע לפי הצליל ותחושות הבטן. זה דורש ניסיון אבל בסוף זאת השיטה הכי טובה.
    בברכה,
    תומר עינבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    הכי טוב לכוון מנוע לפי הצליל ותחושות הבטן. זה דורש ניסיון אבל בסוף זאת השיטה הכי טובה.
    לא במנועי 4 פעימות.
    במנועי 4 פעימו מומלץ ביותר להשתמש במד סל"ד ולפיו לכיוון סל"ד.

    ינון אם החברה כיוונו לך עד היום לפי האוזן כדי שתכוון עם מד סל"ד.
    כמובן שמה שציין גדעון שווה בדיקה אולם כיוון מנוע נק' ההתחלה הנכונה והמנעות מתקלות.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    ינון,


    מעולם לא נתקלתי בכך, אבל בעתונות חו"ל (Model Airplane News) כתוב שיש קושי לכוון מנוע ארבע-פעימות על-פי צלילו...

    ממליצים שם להשתמש במד סל"ד.

    אם אתה מתקשה להבחין בשמיעה, בעליה\ירידה קלה בסל"ד, פעל לפי המלצה זו.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    ציטוט נכתב במקור על ידי tomer_inbar צפיה בהודעה
    הכי טוב לכוון מנוע לפי הצליל ותחושות הבטן. זה דורש ניסיון אבל בסוף זאת השיטה הכי טובה.
    מעשה שהיה כך היה:
    יום אחד ניסיתי לכוון מנוע 4 פעימות, אבל חרף כל נסיונותי לא הצלחתי.
    רק מאוחר יותר התברר לי שהסיבה היתה חוסר חריף בתחושות בטן.
    עכשיו זה בסדר. הזמנתי מהסיני וגם קיבלתי תחושות חדשות.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Israel
    הודעות
    750
    תודה!
    7
    הודה 31 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    מעשה שהיה כך היה:
    יום אחד ניסיתי לכוון מנוע 4 פעימות, אבל חרף כל נסיונותי לא הצלחתי.
    רק מאוחר יותר התברר לי שהסיבה היתה חוסר חריף בתחושות בטן.
    עכשיו זה בסדר. הזמנתי מהסיני וגם קיבלתי תחושות חדשות.


    אם הייתי משתמש רק בתחושות בטן אז עם בטן כמו שלי יכולתי לכוון רק מנועי 150 ומעלה...
    מצטרף להמלצות של קודמי לשימוש במשהו קצת יותר מדעי מתחושות בטן שכן מספיק שיש קצת גזים והמנוע לא יהיה מכוון...

    אני מהמרכז, אם תרצה עזרה-תקבל בשמחה.
    אבי.
    בברכת נחיתות טובות,
    אבי סירוטה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    1,088
    תודה!
    9
    הודה 15 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    חריף בבטן? קצת פחות סחוג.

    לי אף פעם לא הייתה בעיה לכוון מנוע 4-פעימות לפי תחושה (שמיעה/הרגשה). אבל כן, זה יותר קל עם מד סל"ד.
    ארז
    !!!BEWARE WE ARE IN THE AIR!!!

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    שים לב שלמנועי סאיטו יש שתי גרסאות של "מדריך למשתמש"
    המדריך המקורי של החברה והמדריך שנכתב ע"י המפיץ האמריקאי HOBBYZONE
    עד כמה שידוע לי בארץ יש שני יבואנים של סאיטו האחד מיבא ישירות מסאיטו והשני מHOBBYZONE האמריקאית.

    אופן כיוון השסתומים במדריך האמריקאי ובמדריך היפני המקורי הוא שונה .
    יכול להיות שמכאן נובע הקושי שלך בכיוון המנוע .

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כיוון מנוע 4 פעימות

    עזבו את המדריכים, העיקרון הוא שקובע.

    מטרת כיוון השסתומים היא קביעת המרווח בין הנדנד, לבין קצה השסתום עליו הוא לוחץ לפתחו, כאשר השסתום סגור לחלוטין (אין מרווח, אם הנדנד לוחץ על השסתום...).

    הטכניקה היא ווידוא שגל-הזיזים; לא רק שאינו לוחץ (באמצעות הַמֵרִים, מוט-הדחף והנדנד) על קצה השסתום, אלא שזווית הזיז היא כזו שהמרים נמצא מול מעגל-הבסיס שלו (ולא מול הזיז, או הרמפות שלו).
    אני נוקט בשיטה הטהורה; למקם את הזיז בכיוון הנגדי למרים, כלומר 180° ממנו, מה שמחייב למצוא את נקודת שיא הפתיחה של שסתום אחד; ומשם לסובב את גל-הארכובה סיבוב שלם, 360° ושם למדוד ולכוון את המרווח של אותו שסתום בלבד.
    יש לחזור על אותה הפעולה עבור השסתום השני.

    השיטה האחרת מניחה שמעגל הבסיס של כל זיז, הוא קונצנטרי לזה של גל-הזיזים.
    ולכן, בנקודה המתה העליונה שבין הדחיסה לכוח, שני הזיזים ממוקמים כך, שהמרימים שלהם ממוקמים אי-שם מול מעגלי הבסיס; כל אחד שלו.

    אני גורס שהשיטה השניה מבוססת על הנחה שלא כדאי להניח; ולכן נוקט בראשונה, שתיקח אפילו למתחיל רק 10 שניות יותר...

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. [דיון] הבדלים בין מנוע 4 פעימות למנוע 2 פעימות
    על ידי tomer_inbar בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 12-02-2013, 10:59:24
  2. [שאלה] כיוון מנוע
    על ידי חמודי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 27-07-2010, 12:32:51
  3. [שאלה] כיוון מנוע 4 פעימות?
    על ידי guy51 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 25-06-2010, 18:25:59
  4. [דיון] מנוע 4 פעימות
    על ידי מני2000 בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-04-2010, 22:48:55
  5. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 16-01-2009, 22:27:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •