לא מצאתי את זה בשרשורי ה osd
האם מישהו ניתקל / קנה / ניסה / ... את זה ?
http://www.flytron.com/osd-headtrack...l-edition.html
תודה.
לא מצאתי את זה בשרשורי ה osd
האם מישהו ניתקל / קנה / ניסה / ... את זה ?
http://www.flytron.com/osd-headtrack...l-edition.html
תודה.
אני קצת משוחד אב :
http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=31452
OSD לכל דבר ועניין, רק שאין לו טייס אוטומטי.
ד"א - הוא אצל זיגי בצפון אז אתה יכול לאסוף אותו ממנו.
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
יש לי את מה ששמת בקישרו וגם את זה ש KNO3 פירסם שעולה 9$. תתחיל עם ההוא לש ה 9$ זה עושה את העבודה
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
אני שלחתי ל 9$ מייל לפני כמה ימים כבר אבל הוא ב backorder .. אני מחכה לו.
הוא אמר שבאזור 25 לחודש יהיו.
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 16-12-2010 בשעה 14:37:03.
אתם מדברים על זה?
http://www.cnchelicopter.com/servlet...t-price/Detail
אין לו חיווי לכיוון הבית, נכון?
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 16-12-2010 בשעה 15:57:41.
קח בחשבון שה-OSD ב-$9 נותן רק נתוני סוללה.
הבנאדם יצא להטיס בגינה....
איזה גינה ! הלוואי על כולנו מנחת כזה ליד הבית
Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm
כן שניהם טובים
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
ה OSD של 9$ ממש חמוד .
הוא נותן שתי אינדיקציות חשובות מאוד.
זמן טיסה - לדעתי יותר חשוב ממתח כי עם משקפיים על העניים והשיוט בשמיים מאבדים תחושה של זמן והדקות חולפות מהר.
מתח - הוא רק אינדיקציה לחירום.
הוא עולה רק 9$
סידור הפינים שלו דיי מבאס אבל ב 9$ זה מה יש.
ok
![]()
תלוי כמה טוב אתה מכיר את האזור שאתה מטיס בו. בהתחלה תישאר נמוך וקרוב, כשאתה מרגיש שאתה מכיר את השטח תתרחק. הכי קל זה לטוס מעל שביל או כביש.
תודה לעיצות, דווקא ה"נמוך" מפחיד אותי .. מצד שני, האזור מהאויר לא דומה למה שאני מכיר מגובה פני הקרקע ..
אני אטיס באזור הקריות כפי הניראה.
אני קורא כבר פעם רביעית את השרשור של ה OSD
ראיתי גם אחד בעיניים שלי.
קבלתי הצעות לקנות יד שניה במסרים
אני מתכתב עם הבחור שמוכר את ההוא ב 9$ ( ואין לו במלאי )
קראתי את הקובץ אקסל המטורף
ואני לא יודע מה מתאים / מה אני רוצה / מה אני צריך ....
ברצינות, יותר מידי אפשרויות - פחות מידי מוח
אם אני קונה מערכת ייצוב, FMA )co pilot) ורוצה שהטיסן יוכל לחזור כשהוא מאבד את האות של המשדר. ועל הדרך אני אוכל לראות על המסך מה מצב הסוללה ומה גובה הטיסן מעל פני הקרקע.
ואולי גם מה המרחק והכיוון ממני ( כדי לדעת כמה סוללה בערך אצטרך בשביל לחזור )
ואני מניח שמדובר על טווחי טיסה של עד ק"מ וחצי גג.
אז איזו מערכת אני רוצה ?
מערכת שסותרת לחלוטין את הכותרת של השירשור...![]()
את זה כבר הבנתי
חבר יקר ... אפילו אני קולט בסוף
זה על הכוונת,
http://www.foxtechfpv.com/foxtech-ce...ion-p-170.html
זה לא זול אבל אני מקווה לא לטעות. האם זה עונה על הצורך ?
ממה שהבנתי עד עכשיו מהטיסות הקצרות שביצעתי.
1. נורא קל לאבד גובה בלי לדעת את זה.
2. הטיסן בשניות נעלם באופק
3. לא לעניין לחפש אותו בעין ואז לחזור למסך
4. במסך ניראה היה לי שהוא עומד במקום ואז צעק לי הספוטר "אתה נורא נמוך ואני עוד שניה לא רואה אותו"
5. לא הצלחתי להבין מהמסך איפה הטיסן/אני כי המצלמה מכוונת קדימה והכי קרוב שרואים ( כשמורידים אף ) זה עדיין המון קדימה מאיפה שהטיסן באמת
במילים אחרות, נידרשת מערכת OSD .. עכשיו רק נידרש להבין איזו....
מערכת יצוב גם היא עניין נידרש וזה כניראה כבר ניבחר.
אתה צריך שני דברים - אחד זה ספוטר, שזה בנאדם שיסתכל על הטיסן בזמן שאתה מטיס.
זה לא רק מבאס לא להבין איפה הטיסן שלך נמצא כשאתה מסתכל דרך המסך, זה גם מאוד מסוכן.
דבר שני שאתה צריך זה מערכת OSD שכוללת GPS כדי שתראה על המסך את כל הנתונים שאתה רוצה, ושיהיה לה RTH שזו המערכת שמחזירה את הטיסן הביתה.
אני לא מבין בזה מספיק בשביל להמליץ, אני רק יודע שלא הייתי קופץ למים העמוקים האלה בלי ללמוד לשחות ממש ממש ממש ממש טוב לפני זה.
אחת מדרישותיך היא חזרה הבייתה של הטיסן או בצרפתית(RTH (Return to Home.
הלינק שסיפקת זה EASY OSD שכולל סימן H איפה הבית אבל לא יחזיר לך את הטיסן הבייתה במקרה של איבוד קליטת רדיו אן וידאו (בקיצור אין לו RTH).
ה-OSDs הפופולרים שיש להם RTH הם:
Range Video
Dragon OSD
Eagle Tree
נערך לאחרונה על ידי guyst; 26-12-2010 בשעה 11:43:16.
גם לי היה קשה להטיס מתוך המסך בלי OSD, אבל אצלי זה בגלל ששמתי עדשה מאוד רחבה על המצלמה וכל הזמן היה לי אופק בתמונה גם כשהייתי ממש בטיפוס של 90 מעלות והזדקרות, ולכן גמרתי את הסוללה בנסיונות לטוס ישר ובסוף נחתתי יחסית יפה אבל ממש רחוק...![]()
אחד הלקחים של אתמול הוא לסמן על גבי המסך את מיקום קו האופק בטיסה מאוזנת
( תודה לבחור שאני לא יודע את שמו שהציע את זה )
מבחינת שמאלה ימינה זה קל, מבחינת למעלה למטה זה מאד לא קל.
זה הדבר שהכי מפריע לי כרגע.
בנחיתה הבאתי אותו מולי ואז הנחתתי במבט ישיר ...
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 26-12-2010 בשעה 11:56:27.
בטיסות הראשונות לא קל להתמצא בשטח, זה נהיה קל יותר עם הזמן.
שים את המצלמה בזווית כלפי מטה ועל הקצה הקידמי של הטיסן ככה שאתה רואה חלק קטן מממנו, זה אמור לעזור.
OSD זה לחלשים P:
נערך לאחרונה על ידי KNO3; 26-12-2010 בשעה 14:36:05.