אני חדש בתחום לאחר ההרכבה של ססנה של R2HOBBIES גיליתי שההגה גובה נטוי טיפונת שמאלה או מעלה או שתיים האם זה ישפיע הרבה על הטיסה?
הנה תמונות:
![]()
אני חדש בתחום לאחר ההרכבה של ססנה של R2HOBBIES גיליתי שההגה גובה נטוי טיפונת שמאלה או מעלה או שתיים האם זה ישפיע הרבה על הטיסה?
הנה תמונות:
![]()
לא כול כך רואים בתמונה איזו נטיה אבל אם יש קצת לצד, זה לא "ירסק" לך את הטיסןמקסימום 2-3 קליקים בקיזוז והטיסן יטוס פלס, זה טריינר-אין יציב ממנו, אתה יכול לישון בשקט
.
משאלתך לא ברור אם הנטיה היא בציר האנכי או בציר האורך של הטיסן.
אם הנטיה בציר האנכי, אין כל בעיה בטיסן מסוג זה. אפילו לא תרגיש בה.
לפי התמונה לא נראה לי שהנטיה בציר האורך, אבל אם כן, קיזוז קל לפי הצורך והטיסן יטוס ישר.
בציר האנכי
אין דינו של טיסן הטריינר שלך כמו של טיסן ספורט אוירובטי לטיסה מדויקת. וגם שם ההשפעה קטנה.
כמו שכתבתי קודם, אין כל בעיה. אפילו לא תדע שזה קיים.
הקפד על מרכז כובד נכון, ואני ממליץ על מדריך בטיסות הראשונות.
כמו כן, בחיבור הכנף לגוף יש להוסיף גומיות גם במקביל ולא רק באלכסון - כמו בתמונה.
תהנה.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes
על כל ההגאים להיות ממורכזים, ללא שום פשרה בעניין.
אין דבר כזה בטיסן : "נסתדר"
אתה לא יודע מאומה מראש עד שהוא עלה לאויר ועליו לעלות לאויר במצב מושלם .
כל חוסר במירכוז ישפיע, ובמיוחד אצל מטיס מתחיל שעדיין לא יודע להתמודד עם טיסה מושלמת ,שלא לדבר על בעיות בטיסה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
היי:
יש לי את הססנה הזו בדיוק...
עצה שלי...תצליב בין הסרוואים של הגה גובה והגה כיוון בהתאמה לפוש רודים וזה יסתדר.
ייתכן ותיאלץ "לחצוב" מעט בקלקר.
בהצלחה.
אתה צודק לגמרי. על כל ההגאים להיות ישרים וממורכזים. על זה אין ויכוח. רק שהפעם משהו התפקשש.
במקרה שלפנינו מדובר במייצב כיוון שיש לו נטיה קלה הצידה בציר האנכי. במילים אחרות, הוא איננו ניצב לגמרי לגוף, במבט מלפנים.
אני בונה, מטיס ומעורב בנושא שנים רבות, ברמה גבוהה ביותר. לרוב אינני מדבר סתם כך. אני חוזר ואומר שלא תהיה לו כל השפעה על הטיסה כתוצאה מההטיה הזו. לפחות לא השפעה שהוא יהיה מסוגל להרגיש בה.
כדי להדגיש, אין המייצב מותקן בפניה לצד אלא בהטיה במישור האנכי.
גם אתה צודק לגמרי, השאלה של השואל לחלוטין לא ברורה, הוא מדבר על נטיה בהגה הגובה ואתה על נטיה בהגה הכיוון, ואני יכול גם להניח שהמושג "נטיה" אינו מתאר את המצב.
יש ניצבות של מייצב הכיוון ביחס למיכלול, חוסר ניצבות כזו לא תשפיע מאומה
יש זוית התקפה שנוצרת על ידי מייצב הגובה והדבקתו ביחס לכנף, כל סטיה כאן תשפיע מאד
יש מירכוז ההגאים ביחס לכיוון הטיסה, חייב להיות מאופס לגמרי בשני הצירים
וכן הלאה . תיאור הבעייה אניו מדוייק והתמונות לא מראות מאומה.
לפעמים נוצרות כאן בעייות אצל המתחילים בעיקר בגלל חוסר הכרות עם השפה המקצועית
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
מה לגבי נטייה של הגה כיוון בציר האופקי על טריינר?
אני יודע שבמטוסים, יוצרים זווית קבועה בהגה כיוון בכדי להקטין את ההשפעה של זרם המדחף. אולי גם בטיסן המדובר זה כך?
נערך לאחרונה על ידי justfly; 27-02-2011 בשעה 14:26:50. סיבה: תיקון
Live once, fly forever
בברכה, ג'ון.