תגובה להודעה: שרות לקוחות בארץ הקודש
2 מקרים דומים שקרו לי,
1), לפני שנתיים וחצי קניתי כונן חיצוני מאייבורי, לאחר משחקים עם שיטת הקבצים הצלחתי לגורם לו לעבוד בצורה מקרטעת, התקשרתי לאייבורי ובקשו ממני את המספר טלפון או מס' לקוח, ושמרתי את הקבלה אז כבר הבאתי להם מס' לקוח, בקבלה שמצאתי היה רשום שיש אחריות לשנתיים על הכונן
(WD home edition 1TB)
אני מתבאס וזה ואמרתי יאללה נו שיבדוק מה רשום אצלו, כנראה שהם שידרגו את האחריות ל3 שנים,
הלכתי למעבדה שלהם, הוא חיבר את הכונן למחשב חשבתי שהוא מנסה לסדר אותו ואז הוא התחיל לדבר איתי על הדגמים החדשים וההבדלים, ואני בתמימות אומר לו, בסדר אבל מה הדגמים החדשים קשורים אליו , הוא ענה לי שהוא נותן לי עכשיו אחד חדש, הוא הביא לי קופסא עם הניילון עם הכל מסדרה יותר מתקדמת כי לא נשאר לו מהסדרה שלי, כונן שעולה 150 אחוז מהכונן שלי ויצאתי מבסוט 
2) אבא שלי הביא לאחי שבצבא את האולר לדרמן שלו , אחי השתמש באחד הכלים שלא בשימוש שלו ושבר אותו (האולר מאוד ישן, איזה 3-4 שנים,) האולר הזה היה נחשב פעם מהסדרה היוקרתית של החברה, נכנסנו לאחת החנויות שמוכרת את האולר בארץ הם מילו טופס ושלחו את האולר לחול, אחרי שבוע וחצי קיבלנו הביתה אולר לדרמן מהסדרה היוקרתית החדשה ללא תוספת מחיר ללא כלום,
בקיצור, יש מקרים
Tx - Futaba 8FG
Multiplex ParkMaster 3D
Align Trex500e