אהלן,
היום ביום הטסה רגיל לחלוטין הטסתי איזה ארבע טיסות ברגיל...
בהנעה החמישית שמתי לב שהסטרטר מסובב הפוך (עם כיוון השעון) את המנוע,
היינו בארבע הטיסות הראשונות הנעתי את המנוע בכיוון הלא נכון...
ידוע שמנוע דו"פ יכול לעבוד הפוך... וגם ידוע שאפשר להניע אותו עם הכיוון הלא נכון וברגע
שננתק את הסטרטר הוא יהפוך כיוון...
השאלה מה הסבירות שזה יקרה ארבע פעמים פעמים ברציפות והכל יעבוד נכון ורק בפעם החמישית
המנוע באמת יסתובב הפוך גם אחרי שננתק את הסטרטר????
שבת שלום.