שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 9 מתוך 9

נושא: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התאמה בין אגזוז OS46 למנוע OS50.

    שלום חברים,

    ברשותי מנוע הייפר 50 המיועד למסוקים אך אשתמש בו לטיסן,מאחר והאגזוז שברשותי גדול לשמוש ע"ג טיסן ברצוני להרכיב לו אגזוז של מנוע 46 ,בבדיקה הקדחים זהים בגודלם ,האם יש מניע להרכיב את אותו אגזוז ?עיקר תשומת הלב היא לעניין שוני בדיחוס בשל הבדלי המנוע בנפחם,לדעתי אין מדובר בהפרש שיהווה הפרעה אך אני מעדיף לשאול.


    תודה ,
    אלון.
    נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 09-05-2011 בשעה 08:41:43. סיבה: כותרת מטעה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

    יש לי מנוע כזה על טיסן עם האגזוז הזה, עובד מושלם, לא יקר מידי, אם זה מתאים אז אני ממליץ:
    http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin...&I=LXZTN5&P=ML
    לגבי האגזוז של ה-46, כדי באמת לבדוק את נושא הדחיסות טוב טוב..בהצלחה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

    אדי,


    אין מה לבדוק לגבי דחיסוּת. אבל יש לבדוק בכל זאת אם המפלט אינו פוגע בסל"ד, ביחס למפלט אפשרי אחר.

    הלחץ הממוצע השֹורר בדוּד המפלט, במצערת פתוחה במלואה, הוא בין 0.3psi לבין 0.75psi בלבד; כלומר, בין 0.02 לבין 0.05 אטמוספרות. מספר אפסי.

    זה הלחץ בתוך מיכל הדלק; ובמצערת חלקית הוא אף נמוך יותר.

    לגבי הקישור למפלט ה-Macs Scottsman שקישרת; כתוב שלמפלט הזה אין פטמת לחץ לדִחוּס המכל...
    האם היית צריך לקדוח ולהבריז במפלט, על מנת להתקין את הפטמה; או שאינך משתמש בלחץ-הפליטה לדחוס המכל? ...או פתרון אחר?

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

    אני הענה בשם אדי,לאגזוז היה קדח לפיטמה.כשהוא קיבל את האגזוז הוא הרכיב פיטמה מאגזוז שלא היה לו צורך בו.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

    לא נראה כי החלל של האגזוז שמציע אדי גדול מזה של אגזוז מקורי של מנוע 46.
    אין לי ברירה אלא להרכיב ולבדוק .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

    אני מסכים שתצטרך לבדוק, אלון.

    אבל כאן תוכל לקרוא מה כתבו על המפלט הזה ועל חבריו, ביחס למפלט OS PowerBox מקורי.

    עד לאחרונה התרעמתי כאשר אנשים קראו ל-Macs One-Piece 'אגזוז-לחץ'...
    פשוט Macs בעצמם אינם טוענים שום טענה בדבר שיפור בכוח המנוע, תודות להתקנת מפלט כזה עליו. אבל אם הכתוב בקישור הזה מתאמת במציאות, הרי שיש לפניך מתכון במחיר אטרקטיבי לשיפור משמעותי בכוח המנוע.

    ה-OS.50SX-Hyper אינו שונה בהרבה מכל סדרת ה-OS.40-.55, ככל שזה נוגע לצרכי הפליטה, ללמרות שמומלץ על נפח-דוד מפלט גדול יותר, ככל שנפח המנוע עולה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

    דר אולי אני יחסוך ויוסיף שיש לי אגזוז מקורי של OS PowerBox זהו האגזוז שמגיע עם מנוע OS 46AX.
    לגבי ההפרש בין שני המנועים הוא לא כ"כ גדול כך שיהיה משמעותי לאגזוז 46.יש לי אגזוז למנוע 50 אולם תוספת המשקל משמעותית .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין מפלט OS.46AX ל- OS.50SX

    אלון,


    אוסיף אני כי המפלט אותו הזכיר אדי; ה-MACS Scotsman Muffler #5924, משפר את הסל"ד המרבי של המנוע, ב-1,000 לערך; וה-#6724 מוסיף יותר מ-200 סל"ד על זה...

    בנוסף, הם שוקלים פחות מחצי מה-PowerBox; ועלותם פחות מ-$22... בשביל מה אתה עדיין שואל?

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התאמה בין אגזוז OS46 OS50

    אני שואל כי אני לא מחפש תוספת כוח ,כמו כן שיש לי אגזוז OS PowerBox אני לא רואה סיבה להשקיע עוד 22$ כשיש לי פתרון ביד .
    במידה ומה שברשותי יתאים מבחינתי אני "מסודר".
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

נושאים דומים

  1. תל אביב והסביבה raptor 50 קרבון ומתכת + OS50
    על ידי matalon בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-05-2011, 00:17:59
  2. מחפש אגזוז למנוע OS50
    על ידי mini_guy בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-08-2009, 09:01:01
  3. מחפש להשאיל נועל בוכנה למנוע OS50 הייפר
    על ידי שמוליק ג בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 31-01-2009, 21:48:47
  4. אגזוז לחץ os46
    על ידי dinoh בפורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 26-08-2008, 16:43:14
  5. os46
    על ידי dinoh בפורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-08-2008, 16:55:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •