Thank you for your email. We have upgraded to a new supporting system in order to better support our customers. Please send us your inquiries via our SUPPORT PAGE via the Support Centre link. We look forward to hear from you.
Thank you for your email. We have upgraded to a new supporting system in order to better support our customers. Please send us your inquiries via our SUPPORT PAGE via the Support Centre link. We look forward to hear from you.
לפי מיטב הבנתי הם מבקשים להיות איתם בקשר דרך מרכז התמיכה.
לא ברור לי למה זה משנה לך. הרי בכל מקרה הם יקבלו את פניתך ויתייחסו אליה (אני מקוה).
כי שם יש רק צאט
ובצאט אני מקבל תשובה מפגרת ומורידים אותי מהקו ...
במקום מייל אתה צריך לפתוח 'קריאה' בדף התמיכה שלהם. כבר עשיתי את זה פעמיים, הם בהחלט מגיבים.
שלחתי
עכשיו נראה ...
האמת שהופתעתי ממהירות התגובה במערכת ההודעות החדשה...
שלחתי הודעה ואחרי שעה וחצי קיבלתי תשובה חזרה.
טוב
במקרה שלי זה לקח יום פלוס ... והתשובה המנומסת והמאכזבת ..
Jessi, Jun-08 16:36 (HKT):
Hi Guy ,
Thanks for contacting the HobbyKing Support Team.
Please be advised that for item FPV_GG428, we don't have an ETA within the next 3 months, so you are advised to cancel the order(we can refund you the money or give you store credits), please advise us your decision.
Have a nice day!
Thanks for emailing support.
If you have any other questions, please let me know.
Regards.
Jessi
HobbyKing Support Team
Dont forget to follow us on Twitter and Facebook for discounts and promotions!
www.facebook.com/hobbykinglive
www.twitter.com/hobbykinglive
כלומר .. .לא יהיו משקפי וידאו זולות![]()
נישבע לכם, הסיני הזה זה ערימה של אידיוטים !!!!
אני בהלם.
קניתי בהתחלת מרץ את משקפי הוידאו הזולות שם שניכנסו לבקאורדר.
אחרי שחלפו להם חודשים, התיאשתי, שלחתי להם בקשת ספורט והתשובה היתה שאין צפי ב 3 חודשים הבאים וממליצים לי לבטל את ההזמנה.
חלפו 3 ימים והגיע לי המייל שהמלאי חודש !!!
באם אם אמא שלהם ?!?!?!?!?!?!?!?!
מה ניסגר איתם...?