הגיע סוף סוף הקינטיק ..
ואני מנסה להרכיב .. אבל הציר של המנוע יוצא מהצד הלא נכון ...
פרקתי הכל ואני מסתכל ... להפוך סתם לא ילך .. כי יד שייבה קפיצית בצד אחד.
תודה.
הגיע סוף סוף הקינטיק ..
ואני מנסה להרכיב .. אבל הציר של המנוע יוצא מהצד הלא נכון ...
פרקתי הכל ואני מסתכל ... להפוך סתם לא ילך .. כי יד שייבה קפיצית בצד אחד.
תודה.
באיזה מנוע מדובר?
052-3200015
צריך לחלץ את ה C CLIP עם כלי מתאים
אחרת אתה יכול לשבור את זה , ובמקרים מסויימים זה יפריע לעבודת המנוע
במקרים אחרים לא, תלוי בכיוון הכוח ביחס למנוע עצמו
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
הבעיה אצלי בדיוק הפוכה.
אני צריך לחבר את המנוע מהצד של חוטי החשמל והציר דווקא בולט לצד השני.
את הטבעת הקפיצית לא בעיה להוציא אבל אין לי איך להחזיר אותה אם אני דוחף את הציר לצד השני ..
אבל מכיוון שהזמנתי את הסרבואים הלא נכונים .. הקינטיק שלי יחכה לחודש הבא ... אז זה לא משנה עכשיו.
גיא,
לחלק מהמנועים יש שתי אפשרויות לחבר את תושבת המדחף (והם באים עם שתי תושבות שונות).
המנוע הזה לדוגמא.
במידה והמשתמש רוצה להוציא את הציר מהצד השני, ניתן להחליף לציר הנוסף (גם הוא בתמונה) ולהשיג את התוצאה הרצויה.
![]()
תודה אבל זה לא המקרה
יש לי מנוע אחד של מיסטרי ואחד של הערסי
לשניהם אין את האפשרות הזאת.
טוב גאי חפרתי קצת בזכרון ואני זוכר שהפכתי ציר וכדי שהציר לא יברח נעלתי אותו עם טבעת שיש לו חור לבורג הלן אם אני לא טועה זו טבעת שמשמשת לנעילת גלגלים מקווה שעזרתי..
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
או קי
כזה יש לי ... אם אתה אומר שזה בסדר
אולי אני גם אשתמש בסרבואים 900 במקום מה שהסיני ממליץ ואז אופשר להרכיב ..
תודה.
נזכרתי בעוד פרט חשוב . את הציר המקורי החלפתי ב-ציר ארוך יותר לכן היה לי מקום לטבעת נועלת ..זהו אני בטוח שזה הכול ..30 שנה לך תזכור ..![]()
לא משנה מה אנשים אומרים לכם, מילים ורעיונות יכולים לשנות את העולם.
כן כבר שמתי לב שהציר קצר מאד
גיא כתב מאמר על איך להפוך ציר מנוע, תהנה:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...0-%EB%E5%E0%E1...!
פשוט מאוד-
תחבר את המנוע למשהו קשיח (פשוט שיחזיק), חבר אותו לבקר מקלט וסוללה.
בקיצור, תעשה שהוא יחזיק חזק ותוכל לתת לו פול מנוע.
עכשיו, בלי פרופ עליו, תפעיל אותו בפול וקח דרמל עם ראש דיסק דק (או שופין קטן של ציפורניים, נייר שיוף דק ואיכותי מקופל ל2, או כל דבר דומה שעולה בראשך),
תעשה "חריץ" לC-קליפ (או "קרציה", או...... תקרא לזה איך שתרצה) קרוב לקצה של הציר.
מכאן אני מאמין שהסבר לא נחוץ.
עשיתי דבר כזה ממש לפני שבוע על איזה מנוע (טוב אני עשיתי את זה קצת יותר "קומבינה" בגלל שלא היה לי סבלנות לחבר את המנוע למשהו קשיח)
ואללה ...
על זה! לא חשבתי .. אני אנסה. למרות שמצאתי מנוע אחר שאולי יתאים בלי קומבינות ..