מישהו יכול להסביר באיזו אופציה בוחרים ולפי מה יודעים?
מישהו יכול להסביר באיזו אופציה בוחרים ולפי מה יודעים?
אם אני מזהה נכון זה הגריפ של ההוריקאן?
השירטוט מסביר (בצורה לא ברורה) את הסדר שבו מסדרים את השייבות, אתה תראה שחלק מהן בנויות בצורה קעורה וצריך לשים לב לאיזה צד פונה החלק הקעור.
אני מאוד מאוד ממליץ לך לחפש את הסרטונים של Bob Finless שמסבירים בצורה מצויינת איך לבנות את החלקים המסובכים (וגם המון טיפים לשיפור החלקים הלא מסובכים)
אם זכרוני אינו מטעני יש לך שייבה אחת עם גולות (כמו קוגלאגר קטן), משני הצדדים שלה צריכות להיות שייבות קעורות שמכסות אותה (הצד הקעור פונה אליה).
נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 07-06-2011 בשעה 14:18:09.
אייל שלום,
אכן זהו הוריקאן.
את כל מה שרשמת אני מבין בצורה ברורה. כיוון המייסבים וסדר הכנסתם, החשיבות קריטית בהחלט!!
אני שואל לגבי התרשים הימני, הם נותנים אופציה כייצד לסגור את ה spindle
(highter\middle\lower pressure
מה כוונת המשורר?
הכוונה היא ללחץ שמופעל על הדמפרים (dampners/O ring) על ידי ברגי הספינדל
הפעלת לחץ גבוה על הדמפרים תגרום לתגובות חדות יותר של המסוק, אבל לפחות יציבות
הפעלת לחץ נמוך יותר תגרום למסוק להיות יותר עצל בתגובותיו, אבל יותר יציב
אני הייתי הולך על האופציה האמצעית (אם אתה מתחיל) מכיוון שאם הדמפרים משוחררים מידי הדבר יכול לגרום לבום סטרייק-
פגיעה של הלהבים בבום
בכבוד רב אלעד דב- Elad Dov
Trex 700e dfc pro hv- IKON Fbl
Gaui X3-Ikon Fbl
Trex 450L- IKON Fbl
Telink SU-29
JR X9303 2.4Ghz
בצד ימין מראים לך איך למקם את השייבות של הברגים הנועלים כדי לייצר את הלחץ הדרוש לחיזוק הרצוי של הגריפ, שים לב שכיוון השייבות משתנה בכל פעם כדי לייצר לחץ שונה על המיסבים ועל הדאמפרים שעל הציר.
אני לא בטוח ששינוי הלחץ נועד בשביל הדאמפרים, צריך להיזהר לא ללחוץ יתר על המידה על המיסבים.
נערך לאחרונה על ידי wonderd; 07-06-2011 בשעה 14:49:48.
תודה,
אהבתי את ההסבר שלך,
אני מטיס טוב. אומנם לא 3d אבל יש לי ניסיון.
באיזו אופציה לדעתך כדאי לי לבחור?
תודה רבה....
האם מישהו מכם יודע להסביר מדוע חיבור סרוו זנב בעל תדר 1520 לג'ירו שקונפג לתדר 760 . גרם לשריפת הסרוו. (ההפעלה הייתה לכמה שניות עד שהבנתי ואז כיילתי את הגי'רו ל 1520)
לצערי תוך כדי טיסה ההסרוו מת והמסוק התרסק.