שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 20 מתוך 20

נושא: קאטים קאטים קאטים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל קאטים קאטים קאטים

    היום בצהרים ניסיתי להטיס את הטיסן שלי ובסוף התייאשתי, כל פעם שהוא עלה לאויר, אחרי משהו כמו 20 שניות- קאט (אם הגענו לשלב שהמנוע לא נכבה תוך שניות על הקרקע).
    החלפנו את הפלאג שהיה OS A3 חדש למשהו אחר, אבל לא חדש. אותו סיפור. כמה וכמה פעמים. הכיוונים של המנוע גם הם לא עבדו, ניסינו להריץ כשהיה עשיר וכשפחות. המנוע הוא ASP 52.
    השאלה שלי היא כזאת, האם זו בעיית פלאג? האם יש פלאג מומלץ למנוע הזה? ממה שקראתי המנוע הזה הוא יחסית אמין והבעיה הזו לא אמורה לקרות.
    אז איפה פה הבעיה? יש הצעות?
    תודה רבה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: קאטים קאטים קאטים

    אפשר יותר פרטים על התנהגות המנוע ,האם עבר שינוי ,דלק... היום היה חם מאוד.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2009
    הודעות
    616
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    סיכה נגדית?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    189
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    כניסת אויר למערכת הדלק כגון צינורית קרועה
    http://img232.imageshack.us/img232/6649/showtimeu.jpg
    Bitony
    Hangar 9 showtime 90 with o.s 120ax
    Great Planes Venus II with o.s 120ax
    Telink Yak55
    E-flight Yak 54 Carbon Z
    spektrum DX7

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    יש מגוון סיבות אפשריות לקאט במנוע.
    חדירת אויר דרך צינוריות הדלק, צינורית יניקת הדלק עם המשקולת במיכל מכופפת לפנים, פלג לא מתאים, לכלוך במעברי הדלק וכיווני מחטים לא נכונים.
    לדעתי האפשרות הסבירה ביותר היא כיוונים. לשם כיוון המנוע עליך להיעזר במישהו שיודע בדיוק מה הוא עושה ולא סתם מזיז ימינה ושמאלה עד שאולי ייצא מזה משהו. המנוע אמין ולא אמורה להיות שום בעיה. אל תנסה להטיס עד שהבעיה תיפתר. מנוע עני הוא מתכון לשחיקה מואצת.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    אדם,


    האם עשית למנוע הרצה כמו שצריך?
    אם לא, הסר את המנוע מהטיסן, התקן אותו על גבי כן-הרצה, הכן כליטר דלק עשיר בשמן-קיק והרץ אותו כמפורט בשרשור זה.

    אם הרצת אותו עשיר, חזור על הפעולה כמפורט למעלה!

    המנוע נדרש לכל אורך חייו לדלק המכיל שמן-קיק. אם אתה משתמש בדלק עם שמן סינתטי בלבד, כמו Cruel Power, עבור לאומגה.
    המנוע נדרש למצת באורך מלא (long reach) בעל חום בינוני (medium heat); והמצת שלך (A3) הוא באורך בינוני (medium reach) וחם! הוא אינו מתאים למנוע.
    יש עשרות מצתים מתאימים. מצת חם מחייב אותך לעבוד עשיר מדי כדי למנוע הצתה מוקדמת.

    המחט המשנית, אותה הזכיר מני, שולטת על עושר התערובת, מִסְרָק עד 80% מצערת.
    אם לא כיוונת אותה כראוי, המנוע לא יפעל כראוי.
    ...ולא, היא לא מגיעה מכוונת מהמפעל...

    ...טעויות האופייניות למתחיל, שבטוח שהכל ברור לו...

    התחל מביצוע הרצה נכונה ולאחר מכן, מצא את שאר הטעויות ותקן אותן.


    מנוע שלא הראה שהוא יכול לפעול באופן אופטימלי על מתקן-הרצה, לעולם לא יפעל באופן תקין כשהוא מותקן על הטיסן.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 08-06-2011 בשעה 21:33:34.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    תודה על התגובות,
    הדלק הוא omega 5% ולא עבר שינוי. לפני שבועיים בערך הוא דווקא היה בסדר.
    את עניין הצינורית הקרועה אני אבדוק, יש דרך מסויימת? יש צורך להוציא את המיכל?
    את ההרצה לא אני ביצעתי ולך אני לא יודע לענות על השאלה.
    ניסיתי להטיס עם מישהו ותיק בתחום, כל השיטות הובילו לאותה תוצאה, קאט.
    קודם אמצא פלאג אחר לפני שאני מפרק משהו, מקווה שזה יפתור את הבעיה.
    שוב, תודה רבה.
    נערך לאחרונה על ידי Adam.D; 08-06-2011 בשעה 21:42:47.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: קאטים קאטים קאטים

    התקן פלג A8 ,לגבי בדיקת אטימות מערכת פרק את המיכל עם הצינורות והכן כלי עמוק ומלא אותו במים ,הכנס את המיכל כך שכולו יכוסה במים,סתום צינורית אחת ודחוס אויר מהשנייה עד כמה שתוכל ,ברגע שלא תצליח לנפח עוד לחץ על שתי הצינורות וחפש בועות במים זו בדיקה חיצונית למיכל ולפקק.
    לגבי צינורית פנימית פשוט תחליף ,כמו כן בדוק את אורך הצינורית הפנימית , האורך משתנה בהתאם לגודל המיכל אבל כ חצי ס"מ מדופן האחורי של המיכל מספיק בכדי לאפשר למשקולת לנוע בחופשיות בתוך המיכל ולא להתקפל ,אחרי שאתה יוצר צינורית חדשה הזז את המיכל לכל הצדדים גלגל אותו ראה ושמע שהמשקולת זזה מצד לצד.
    יתכן ויש בריחה של אויר מהבורג המהדק של הפקק את זה תראה בבדיקה הראשונה.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    אלון שדה,


    מצת #8 (אין ולא היה A8) של OS, גם הוא באורך בינוני (medium reach). הסתכל למטה ב-Features.

    טווח החום שלו בינוני, אז הוא מתאים יותר, אבל לא ממש מתאים. ה-LC4 של OS מתאים לגמרי כי גם אורכו מלא.
    יש המון מצתים אחרים שיתאימו יותר מה-#8.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: קאטים קאטים קאטים

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    אלון שדה,


    מצת #8 (אין ולא היה A8) של OS, גם הוא באורך בינוני (medium reach). הסתכל למטה ב-Features.

    טווח החום שלו בינוני, אז הוא מתאים יותר, אבל לא ממש מתאים. ה-LC4 של OS מתאים לגמרי כי גם אורכו מלא.
    יש המון מצתים אחרים שיתאימו יותר מה-#8.
    דר ,אתה צודק אולם הצעתי לא באה כחיזוק לדבריך אלא מניסיון ,OS 8 הוא הסוברו של המצתים בלי הרבה הסברים וחישובים איתו הרבה מנועים בעייתיים עובדו אצלי טוב יותר
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    אני מסכים לדבריך, אלון.

    ייתכן ש-OS #8 הוא אכן הסוברו של המצתים, אבל הוא עולה כל כך ביוקר, שלא אוכל להמליץ עליו... ה-LC4 מתאים יותר וגם זול משמעותית.
    אולי כדאי ש-'יבואן מוסמך' של OS או הוביקו, ייבא אותו בכמות סבירה.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    תודה רבה על התגובות,
    אבדוק קודם את נושא הפלאגים ואז אם זה לא יעבוד אעבור לפירוק.
    עדכונים בהמשך.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    בלי קשר לבעיית הקאטים, ב Review הזה מומלץ להבריג את הפלאג החדש של OS מספר 7 בטענה שהוא משפר את ביצועי אמצע מצערת / מעט מצערת...
    בנוסף ישנם עוד כמה עצות לגבי המנוע.

    אתר בעל מידע שימושי!

    http://www.rcmodelreviews.com/asp52_review.shtml

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    66
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    ציטוט נכתב במקור על ידי TheGeek צפיה בהודעה
    בלי קשר לבעיית הקאטים, ב Review הזה מומלץ להבריג את הפלאג החדש של OS מספר 7 בטענה שהוא משפר את ביצועי אמצע מצערת / מעט מצערת...
    בנוסף ישנם עוד כמה עצות לגבי המנוע.

    אתר בעל מידע שימושי!

    http://www.rcmodelreviews.com/asp52_review.shtml

    אגב, ע"פ המחירון של טיסן חיפה, הם מחזיקים את הפלאג הזה...

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    לא מכיר את המנוע, אבל מנסיון כללי .. תבדוק שלא נפתחו לך ברגים באיזור הקרבורטור או מכסה המנוע .
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    חבר הייתה לי אותה בעיה שהייתה לך. אמנם OMEGA הוא דלק מעולה אבל בחום הארצישראלי הוא פשוט מביא לקאטים כל הזמן וזה מבאס. אני עברתי להטיס עם הCOOL POWER 5% זה של אותה חברה ולי האדם שאני קונה ממנו לקח לי אותו מחיר כמו על הורוד(האומגה). מאז וכבר עברו חודשיים לא רק שאין לי יותר כאבי ראש של קאטים גם לא צריך לכוון את הסיכה הנגדית בכל יום שחם ונהייה מאז הרבה יותר חם כידוע לך. הטסתי בשרב שהיה ולא נגעתי במנוע בכלל. תעבור בלי לחשוב פעמיים

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    יש עדכון, עברתי לפלאג os #8 (בגלל שהיה יותר זמין מה- lc4) והמנוע עבד, בהתחלה עם קאטים אבל הוא כוון ואז טס שתי טיסות מלאות טפו טפו טפו..
    תודה רבה על כל העזרה!
    ועוד שאלה קטנה, איך בודקים בעזרת הבוסטר אם פלאג הוא שרוף ועבר זמנו ?

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    israel - japan
    הודעות
    46
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    כדי לדעת אם הפלאג שרוף, יש להוציא את הפלאג מהמנוע ולחבר אותו לבוסטר תקין עם סוללה טעונה.
    סליל הפלאג אמור לזהור היטב בגוון כתום משהו. אם הוא אינו זוהר/לוהט כנראה שתם זמנו.
    בדוק ויזואלית שהסליל אינו חתוך בנקודה מסויימת.
    פלאג שעדיין מתפקד, אך מכוסה בשכבה בגוון לבן, עם גבשושיות או מעוות רצוי להחליפו בחדש ע"מ למנוע מצב בו הסליל או חלקו עלול להתנתק ולגרום נזק למנוע, אע"פ שבמקרים רבים הוא פשוט יצא דרך סעפת הפליטה.

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    162
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: קאטים קאטים קאטים

    הבנתי, תודה אבי!

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: קאטים קאטים קאטים

    סליל (חוט להט כמו במנורת ליבון שיש בבית) אמור להיות כתום כתוצאה מחימום ,לכל אורכו גם לחלקם הפנימי שלו ,עדיף לעשות את הבדיקה במקום כמה שפחות מואר ,בשטח היד לא מספיקה בכדי לראות באמת עד כמה החוט טוב(מתלהט).
    נערך לאחרונה על ידי אליקופטר; 15-06-2011 בשעה 12:48:51.
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

נושאים דומים

  1. [שאלה] הילוכים בטימקס
    על ידי ניסן וצחי בפורום פורום מכוניות
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 05-05-2011, 14:13:03
  2. [שאלה] הטיסן עושה קאטים
    על ידי שי טל בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-07-2010, 21:02:32
  3. מנחת אייל יום שבת בצהריים
    על ידי alonnavon בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 30-05-2010, 23:27:30
  4. מה קורה עם המפגן במנחת אייל?
    על ידי rjx בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 02-08-2008, 11:58:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •