לפני כמעט חודש שלחתי אליהם מוצר שהתקלקל.
זו הפעם השניה שאני שולח אליהם מוצר מקולקל, וברור שזו אשמתי שלא למדתי את הלקח מהמקרה הראשון ורכשתי שם שוב, אבל לא מצאתי את הOSD הספציפי הזה בשום מקום אחר במלאי.
בכל אופן שלחתי אותו לכתובת שמופיעה אצלם באתר בסעיף Contact Us כפי שהנחו אותי לשלוח בפעם הקודמת.
לחבילה צירפתי גם מכתב מודפס עם פירוט התקלה וכל הפרטים לגבי הרכישה, ובמקביל שלחתי להם את כל המידע לשתי כתובות המייל שלהם - הישנה והחדשה.
מאז כמובן שלא קיבלתי שום סימן חיים מהם.
אתר דואר ישראל מתנהג בדיוק כמו הפקידים ולא יודע שום דבר בכלל על כלום.
מצד שני במערכת דואר סין נראה שהחבילה הגיעה תוך 4 ימים (???) ואפילו נאספה עם אישור חתימה.
זה אומר שבכל הזמן שחלף מאז החבילה נמצאת אצלהם!
אני שוקל לפנות לחברת האשראי ולבקש החזר על הונאה, מה אתם אומרים?
![]()