שלום לכולם,
היום נכנסתי לאחת החניות הותיקות בראשל"צ(אני לקוח די ותיק שם למרות שאני קונה פעם ב..והשרות לא משהו).
קניתי פרופלור 22X10 של חברת XOAR במחיר 158 ש"ח
כהגעתי הביתה קדחתי את הפרופ הנעתי את המנוע והיה רעש מוזר מהפרופ,גילתי שיש סדק בפרופ...הסדק נמצא בצד האחורי של אחד הלהבים כ 6 ס"מ ממרכז הפרופ.
אני בטוח ב 100% שהסדק לא נגרם מעבודה לא נכונה שלי עם הפרופ.
נסעתי לחנות שממנה קניתי את הפרופ ובעל החנות טוען שהוא בדק את הפרופ לפני שהגעתי לחנות ולא מצא שום סדק!(התקשרתי לחנות לשאול עם יש במלאי ולכן הטענה שהוא בדק לפני שהגעתי).
בקיצור הוא לא מוכן לקחת אחריות בטענה שהפרופ נבדק לטענתו ולא נמצא שום סדק.
הוא "מוכן" לבוא לקראתי בכך שהוא לוקח את הפרופ מצלם אותו ושולח לחברה שאולי הם יקחו אחריות.
כסף הוא לא מוכן להחזיר וגם לא זיכוי רק אחרי בירור עם החברה שהם יהיו מוכנים לקבל את הפרופ בחזרה הוא יתן לי חדש...מתי זה יהיה? רק באוגוסט!!!!

ואני שואל אתכם מה אתם הייתם עושים?

הבעיה שלי שאני לא בן-אדם אגרסיבי ז"א לא עושה רעש והופך את החנות.אבל מצד שני אולי כדי לי להתחיל