הי שלום לכלם
לאחר שיפשוף פגיעה קלה בלהבים הראשים יש צורך להחליף להבים
אם כן מה השלבים והבדיקות שיש לעשות
לאחר איזון להבים (משקל) יש צורך לבדוק זוייות מחדש ?
הי שלום לכלם
לאחר שיפשוף פגיעה קלה בלהבים הראשים יש צורך להחליף להבים
אם כן מה השלבים והבדיקות שיש לעשות
לאחר איזון להבים (משקל) יש צורך לבדוק זוייות מחדש ?
מציע לך לא לקחת סיכון עם להבים אי אפשר לדעת אם יפתחו לך
או לא יודע ועכשיו להתחיל לאזן זה סתם מיותר
במיוחד אם יש לך להבי עץ
TreX 500 ESP
Blade MSR
DX7
חבורת ברנר לנצח
אם מדובר על שיפשוף ולא על מכה אז אין בעיה ולא צריך להחליף כלום מלבד להבים, אם מדובר על מכה - יש לבדוק ציר ראשי וספינדל (הציר שנמצא בין הגריפים). בכל מקרה חובה לבדוק זויות ראש.
תמונה של הלהבים תעזור מאד
גם הסבר על המכה יעזור
יצא לי פעם בהתחלה בזמן נחיתה שהמסוק נטה ימינה כשהוא כבר על הרצפה והקצה של הלהבים שייף את הרצפה ממש בקטנה
לא היה מזה שום נזק בבדיקה ויזואלית ובבדיקת זויות ועניים
המסוק טס ככה עוד כמה ימים עד שניכנס בגדר ואז כבר היה מספיק נזק להחליף חצי ראש ולהבי זנב ...
לראות בעיניים את המסוק יעזור מאד, ולא שום דבר אחר
הכי קל לאמר זה להחליף הכל, אבל לא תמיד זה נחוץ.
תראה את המסוק למישהו שמבין ולא ייווצר מצב שבו או תעשה פעולה מיותרת או שתימנע מפעולה נחוצה
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
שוב ובלי לראות את המסוק, אם יש שיפשוף בחלק התחתון או העליון בלבד ללא מכה בשפת ההתקפה או הזרימה - אין צורך להחליף שום חלק, אם יש פגיעה בשפת הזרימה או ההתקפה - תבדוק את הציר הראשי ואת הספינדל. (פירוק - ניגוב, גילגול על משטח ישר לחלוטין)