שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    החלטתי להיכנס לתחום החשמליים וקניתי את הטיסן הבא: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...stem_PNF_.html
    הטיסן יפה מאוד אבל יש לי כמה בעיות רציניות:
    הראשונה היא כזאת: הפרופלור הוא 8X3.8 והבקר הוא 20A. היה כתוב לקנות סוללה של 1000MAH 3S. אבל כשהטסתי אותו היום הוא טס בערך 7 דק'. אחרי שהוצאתי את הסוללה שמתי לב שהיא הייתה ממש חמה והיה כתוב שהמתח שלה ירד מ-11.1 ל-8.93V. בנוסף גם בקר המהירות היה ממש חם?
    אין לי מושג בחשמליים אז מה אני אמור להסיק ממה שקרה? בנוסף, האם יש אפשרות לשים סוללה אחרת שתספק זמן טיסה ארוך יותר?

    הבעיה השנייה היא המקלט: קניתי מהסיני מקלט corona rp6d1 synthesized לשימוש בטיסן הזה עם מע' futaba sky sport 4 channel. הבעיה היא שלמרות שכתוב שזה עובד עם מע' כזו אני לא מצליח לעשות "ביינדינג" למקלט כך שיעבוד עם השלט.

    אשמח מאוד אם מישהו יוכל לעזור לי.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    שאלה ראשונה - איך כבר הטסת כשהמקלט שלך לא עובד עם המשדר ?
    אולי תסביר יותר מפורט וברור.
    לגבי שאלת החימום של הרכיבים - גם כאן לא פרטת איזה מנוע יש לך (זה חשוב כדי להבין את ההתאמה שלו לשאר הציוד) ? מי הטיס ? אתה ? הרי רק התחלת. בכל אופן סביר להניח שאם יש לך את המערכת שמומלצת ע"י המוכר הרי שבדרך כלל הם מוכרים טיסנים מעט under power ופשוט אמצת יותר מידי את מערכת ההנעה, להבא אל תתטוס כל הזמן עם מנוע בשיא הכוח, תן לו קצת להתקרר באויר ע"י טיסה בחצי מצערת או קצת יותר - לא לסחוט את המנוע עד הסוף כל הטיסה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    טוב, כדי להטיס אותו השתמשתי במע' של חבר עם המקלט שלו. ואתה צודק הטסתי אותו בפול מצערת כל הזמן. אלמד את הלקח ולא אעשה זאת יותר.
    בקשר למנוע אשמח אם תוכל לעזור לי למצוא אותו. קניתי את הPNP כך שאין לי ממש מושג איזה מנוע הם הכניסו בפנים ואני לא רוצה לפתוח את הקאול סתם כי זה קצת בעייתי. זה מה שכתוב בהובי קינג Motor: 2410 brushless outrunner.
    תודה מראש על העזרה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    475
    תודה!
    2
    הודה 20 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    דבר ראשון נראה כאילו לא הטענת את הסוללה. 11.1 זו סוללה לא טעונה.
    איך ירדת מהטיסה עם 8.93V? לא הרגשת ירידה בכוח כבר לפני זה?
    אם לא הרגשת, אתה צריך לתכנת את הבקר שיזהה LIPO ו"יתריע" שהסוללה התרוקנה.
    לרדת ל-3V לתא יקצר משמעותית את אורך חייה ואף יגמור אותה לגמרי...
    אושרי

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    מומלץ שיהיה לך וואטמטר כדי לבדוק צריכת זרם בפול מצערת. ולוודא שהזרם לא עובר את יכולות הסטאפ, אם הוא עובר, להקטין פרופ (קוטר או פסיעה, אם אין בעית כח) או לחזק את הסטאפ (אם אין ברירה).

    בעניין התחממות הסוללה - גם היא צריכה להיות מסוגלת לעמוד בצריכת הזרם, מכיר מה פרמטר 'C' של הסוללות אומר?

    לדעתי, אלא אם כן אתה כבר מנוסה בתחום החשמלי - לא כדאי להסתמך על המנעות מטיסה ממושכת בפול גז כשיטה לשמור על הרכיבים. עדיף סטאפ שיכול לעמוד בזרם המקסימלי באופן רציף. זה לא כזה יקר או מסובך להשגה בטיסן כמו שלך (קרי - קטן וקל, לא 3D ולא אוירובטי)
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    בקשר לסטאפ טר לואה כל תזה מה שהמליצו בסיני והסוללה אכן הייתה טעונה במלואה כי כל תא הראה לי בבדיקה 4.2V. באמת שאשמח לדעת מה אומר הפרמר C.

    הבעיה העיקרית היא המקלט. האם מישהו יכול לעזור לי בנושא הזה? זו בעיה שאין לי מושג אין לפתור

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    אף אחד לא מכיר את המקלט הנ"ל?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    בענין המקלט - אמנם יש לפעמים איזו שהיא בעיה בנעילה של מקלטי Corona Synthesized עם 6 או 8 ערוצים. מכוון שגם לי היתה פעם בעיה כזו מצאתי ברשת שתי אופציות לפתרון הבעיה. מכוון שהמקלט נמצא אצלי כבר הרבה זמן אני לא לגמרי זוכר באיזו שיטה השתמשתי - מעט סבלנות ומספר נסיונות - לבסוף זה ינעל.

    ציטוט העצות:

    Corona Synthesized Dual-Conv Receiver 8Ch 72Mhz
    הצעות לנעילה של המקלט

    פתרון 1

    Spent over 2 hours today trying to lock my TX frequency and want to share what eventually worked for me. Initally, nothing, as I followed the steps described in the PDF manual.
    Tried several other variations I found on the web and finally the following worked for me:

    (1) Hold down the scan button. LED Light will flash 3 times.
    (2) after the 3-flash sequence finishes, immediately press the button again for 1sec or more.
    The light will start flickering fast - the Rx is in the scan mode. Then it will pause and flash, and then stay ON (continuing red). At this point it is found and locked the TX. You should see the servos responding. You can disconnect the battery, reconnect and check that the frequency was remembered.

    פתרון 2

    I bought the Corona Synthesized Dual-Conv Receiver 8Ch on 72Mhz to go with my Futaba F10CAP 72Mhz Synth TX module.

    For the money this RX is great however the button pressing while counting to 2 can be a bit confusing at first often failing to get the '3 flashes'.

    Here is what I found worked best.
    Hold the button down for two seconds
    Case 1:
    if you get 3 flashes you are good to go (in scan mode) so just press the button once more to scan - once locked the RX will remember the TX frequency (no need to re-scan everytime).
    Case 2:
    if you get only 2 flashes, immediately hold the button down for more than 4 seconds - on releasing the button you should get 3 flashes and are good to go (in scan mode) so just press the button once more to scan.

    If you still only get 2 flashes then hold the button down for much longer (5~6 seconds) and you should be ok.

    Setting up for failsafe is similar to above - once you get the 'mode 1' 3 flashes you have to wait until you are in 'mode 3' (mode 1 is scan - mode 2 is disable failsafe - each mode is indicated by a different flash pattern).

    DON'T forget to power down - power up the RX once done setting the failsafe!

    DON'T forget to switch your TX mode from PCM to FM/PPM!!! else you won't get a lock on your TX at all

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    טוב סופסוף הצלחתי לקשר בין המשדר למקלט. שני הערוצים של הגה הגובה והגה הכיוון עובדים יופי אבל המצערת לא עובדת בכלל. המנוע פשוט מנסה להסתובב טיפה ולא עושה כלום חוץ מלצפצף כל הזמן כל מיני ציפצופים. אשמח אם מישהו יוכל לשפוך אור על מה שקורה פה. הסוללה טעונה במלואה והמנוע עבד היום פיקס איתה ועם מקלט אחר.
    מישהו מכיר את התופעה?
    לי אין מושג מה לעשות ולכן אשמח לקבל תדרוך.
    תודה

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    טווח מצערת.
    נתק פרופ, הדלק שלט וכוון לפול גז. חבר סוללה. חכה לצפצוף השני, הורד מצערת וזהו.
    בהצלחה
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    355
    תודה!
    2
    הודה 16 פעמים ב 16 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: טיסן חשמלי ראשון: בעיות ושאלות

    תודה רבה על העזרה הכל עובד מצוין עכשיו

נושאים דומים

  1. [שאלה] טיסן חשמלי ראשון.
    על ידי oz_adari בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 13-06-2011, 13:34:33
  2. תל אביב והסביבה מחפש טיסן ססנה או טיסן שלב ראשון
    על ידי סאונד בראש בפורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-03-2011, 20:47:44
  3. הרכבת חשמלי ראשון
    על ידי טומפיקו בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 25-12-2010, 11:45:26
  4. תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-04-2009, 17:00:06
  5. טרינר חשמלי ראשון
    על ידי knfevg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 06-11-2008, 09:58:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •