שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 14 מתוך 14

נושא: פלייבר לס

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל פלייבר לס

    שלום
    בחיפוש אחרי חלקי חילוף לקופטר X שלי נתקלתי במערכת הזאת - (גיירו וראש מתאים)
    רציתי לדעת למה טובה המערכת הזאת והאם יש לה יתרונות על הפלייבר הרגיל.
    האם היא מתאימה לקופטר אמ אי אס אי או לקופטרים האחרים כמו הבלק אנגל וכו
    ואשמח לקישורים למחיר טוב....
    תודה מראש

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    מערכת הפלייברלס היא מערכת המורכבת משלושה ג׳יירואים ומייצבת את המסוק בכל שלושת הצירים ולא רק בציר הזנב כמו במסוק עם פלייבר.
    במסוק עם פלייבר, הפלייבר שהוא מנגנון מכני, אחראי לייצוב המסוק בצירי הגלגול והעלרוד, ועל הייצוב בציר הסבסוב אחראי ג׳יירו רגיל ולא תלת כיווני.
    במסוק עם פלייבר, לא רק הרוטור ״חותך״ את האוויר אלא גם הפדאלים של הפלייבר, מה שמגביר את התנגדות האוויר ומפחית את עוצמת המסוק. לכן בשני מסוקים בעלי סטאפ זהה בשאר מרכיביו, מסוק עם מערכת פלייברלס יהיה חזק יותר ואם אני לא טועה גם מעט חסכוני יותר בחשמל. אבל לגבי זה אני לא בטוח. יתרונן של מערכות פלייברלס מורגש בעיקר בטיסה שמאמצת את המנוע ודורשת הרבה כח כגון טיסת 3D. יחד עם זאת, לאור ירידת המחירים המתמשכת בהדרגה של מערכות אלו, יש כאלו שגם למתחיל שקונה מסוק חדש, ימליצו מראש כבר לקנות מסוק פלייברלס. על חווית הטיסה אינני יודע לומר לך, המסוק שלי עם פלייבר ובאופן כללי מעבר לתאוריה אין לי מספיק נסיון מעשי לחוות דעה אישית בנושא.
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 09-09-2011 בשעה 14:00:13.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    wow
    אתה ממש ויקיפדיה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    בניגוד לרוב המתחילים מסתבר,
    אני די אוהב לקרוא
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    מערכת הפלייברלס היא מערכת המורכבת משלושה ג׳יירואים ומייצבת את המסוק בכל שלושת הצירים ולא רק בציר הזנב כמו במסוק עם פלייבר.
    במסוק עם פלייבר, הפלייבר שהוא מנגנון מכני, אחראי לייצוב המסוק בצירי הגלגול והעלרוד, ועל הייצוב בציר הסבסוב אחראי ג׳יירו רגיל ולא תלת כיווני.
    במסוק עם פלייבר, לא רק הרוטור ״חותך״ את האוויר אלא גם הפדאלים של הפלייבר, מה שמגביר את התנגדות האוויר ומפחית את עוצמת המסוק. לכן בשני מסוקים בעלי סטאפ זהה בשאר מרכיביו, מסוק עם מערכת פלייברלס יהיה חזק יותר ואם אני לא טועה גם מעט חסכוני יותר בחשמל. אבל לגבי זה אני לא בטוח. יתרונן של מערכות פלייברלס מורגש בעיקר בטיסה שמאמצת את המנוע ודורשת הרבה כח כגון טיסת 3D. יחד עם זאת, לאור ירידת המחירים המתמשכת בהדרגה של מערכות אלו, יש כאלו שגם למתחיל שקונה מסוק חדש, ימליצו מראש כבר לקנות מסוק פלייברלס. על חווית הטיסה אינני יודע לומר לך, המסוק שלי עם פלייבר ובאופן כללי מעבר לתאוריה אין לי מספיק נסיון מעשי לחוות דעה אישית בנושא.
    אני אוסיף רק קצת על מה שכתוב
    למרות שאני לא מטיס 3D ולא מחשיב את עצמי למנוסה מיוחד, הטסתי מערכת עם פלייברלס אחרי קופטר עם פלייבר רגיל. לפלייברלס ישנם מספר יתרונות ע"פ המערכת המכנית:
    1. זמן טיסה שפרימן הזכיר. פחות משקל ופחות גרר על הראש תמיד משפרים
    2. התנהגות המסוק הרבה יותר "טבעית". למשל, כבר אין נטייה של המסוק להרים אף בפניות והורדות מהירות (נטייה שנובעת מנסיונות של הפלייבר "לתקן" גם הטיות שהמטיס יוזם )
    3. סטאפ פשוט הרבה יותר. חלקו הגדול נעשה בכלל על המחשב או על השלט. כמעט ואין ריקודי גשם מסביב ללינקים עם קליבר ונסיונות ליישר את הפלייבר
    4. אי אפשר בלי זה - ריסוק. רוב הריסוקים נגמרים בנסיונות לחלץ את הפסל הסביבתי שפעם היה פלייבר מהשאריות של הראש ובדיקות על כל המנופים, הפאדלים והלינקים שהם שלמים. בפלייברלס - רק שני לינקים וגריפים - אין מה שייהרס.



    מצד שני יש למערכת הזאת כמה חסרונות:
    1. מחיר. מתקרב במהירות למחיר של ג'ירו רגיל, אבל עדיין יקר משמעותית.
    2. דרישות גבוהות יותר לסרוו ראש. חייבים סרוואים מהירים ודיגיטליים על הסייקליק. רוב האנשים שמשקיעים עושים זאת ממילא, אבל זה עוד תוספת לסעיף 1.
    3. יש מערכת אלקטרונית בין המקלט לסרוואים ששולטת על כל המסוק. מערכות כאלה (לפחות מיצרנים מוכרים - וקופטר איננו כזה ) בד"כ מאד אמינות, אבל כבר יצא לי לשמוע על מסוקים שהתרסקו בגלל תקיעה של מערכת ה-FBL.


    בשורה התחתונה - FBL הוא מומלץ ביותר, לדעתי. אני מאד נהנה ממנו. ה-FBL הספציפי של קופטר - ממש לא בטוח. לא שמעתי טובות על האלקטרוניקה שלהם.
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    95
    תודה!
    9
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    בתור אחד שמטיס גם וגם אני חייב להגיד לך שיש הבדל ניכר בהטסה, המסוק עם ה fbl הרבה יותר מדוייק חד וכיפי להטסה, פשוט ליגה אחרת, מה שכן היו לי בעיות אמינות עם ה 3g שלפעמים לא רצתה להתאפס ופעם אחת גם איבדה קשר עם המציאות במהלך טיסה וגרמה לריסוק לא נעים, בשבוע הבא המסוק כבר יטוס עם ביסטיקס , מערכת עדיפה בהרבה על ה 3g שממש אכזבה אותי..
    oov studio
    הפקות מוסיקליות ועיצוב סאונד
    www.oovstudio.com
    052-2723811

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    רמת גן
    הודעות
    95
    תודה!
    9
    הודה 4 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    אגב, אם אתה כבר עובר ל fbl תשקיע במערכת טובה, כאן כבר לא כדאי להתפשר, בעיקר מטעמי בטיחותך , ובכלל כשל במערכת בזמן טיסה זה ממש אבל ממש לא נעים, מנסיון..*
    oov studio
    הפקות מוסיקליות ועיצוב סאונד
    www.oovstudio.com
    052-2723811

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    תודה על התשובות
    מה דעתכם על המערכת הזאת ועל המחיר
    אני מבין שאת הציר הראשי צריך להחליף אבל כל השאר אמור להתאים לקופטר אס אי 450 ולאם אי
    450
    תודה רבה ושבוע מצוין

    http://www.ehirobo.com/shop/product_...oducts_id=9846

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    אני לא מכיר מערכות פלייברלס ולא יודע לחוות דעה על הנ״ל. בגדול, לא נוטים לחלק פה צל״שים לאלקטרוניקה של קופטר x באופן כללי. נראה לי שלא כדאי לך להמר במערכת קריטית ויקרה שכזו, אבל שוב נסיון או היכרות אישית אין לי בתחום הפלייברלס, ובוודאי לא עם המערכת הנ״ל.
    אני כן יודע שההפרש בין מחיר המערכת הזו לביסטקס- שיש עליה פה בפורום חוות דעת טובות וoov המליץ עליה, הוא לא גדול. שווה לך לשקול אם מראש אתה מתכנן לטווח מחירים שכזה.*
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    אם אתה הולך על מערכת FBL , אין לך שם שום מקום לפשרות
    האלקטרוניקה של קופטר איקס אינה מספיק טובה.
    כמו כן גם האלקטרוניקה של אליין 3G גם היא לא טובה
    יש ביסט איקס, יש מיקדו ויש עוד, יקרות וטובות.
    אבל אישית לא הייתי טורח לשים על מסוק 450 שום מערכת כזאת, עדיף להשקיע את המשאבים להחלפת המסוק עצמו.
    עדיף מסוק בגודל 500 עם ג'ירו טוב על פני מסוק 450 עם FBL (מהיום נקרא לזה פבל )
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    guyro (11-09-2011)

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    295
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Talking תגובה: פלייבר לס

    אפשר לקבל קישורים לקניית המערכת

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    זה לא קורה לי יותר מדי בזמן האחרון, אבל הפעם אני מסכים עם עודד :

    אם אתה הולך על מערכת FBL , אין לך שם שום מקום לפשרות
    צריך להבין דבר מאד פשוט - מערכת ה-FBL נכנסת כמערכת בקרת טיסה על המסוק שלך ושולטת על כולו.
    תקלה בג'ירו תוביל לחוויית טיסה מאד לא נעימה ומעצבנת שתקשה מאד להטיס. תקלה ב-FBL משמעה ריסוק ודאי. אין חוכמות.
    לא הטסתי עם האלקטרוניקה של קופטראיקס, אבל שמעתי מספיק דעות שליליות כדי לא להמליץ עליהן כ-FBL.

    אני כן יודע שההפרש בין מחיר המערכת הזו לביסטקס- שיש עליה פה בפורום חוות דעת טובות וoov המליץ עליה, הוא לא גדול. שווה לך לשקול אם מראש אתה מתכנן לטווח מחירים שכזה.*
    זה לא מדויק. המערכת שפותח השרשור הביא עולה 169$ עם ראש. ביסטקס עולה כ-200$ ללא הראש. נוסיף רק שראש FBL בכיף יכול לעלות עשרות (לפעמים גם מאות) דולרים. כך שההבדל הוא די משמעותי. עניין אחר פה הוא שגם הקפיצה באיכות.

    אפשר לקבל קישורים לקניית המערכת
    בבקשה:

    RС711

    Infinity Hobby

    בטוח שיש חנויות נוספות, פשוט תחפש BeastX או Microbeast בגוגל.
    אפשר גם בארץ, אבל לא אכתוב את זה כאן, כדי לא לצאת מפרסם (חוקי הפורום). אם מעניין אותך - שלח לי ה"פ
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    אני חושב שהם מפרסמים חוקיים בפורום
    אפשר לתת לינק לפרסומת שלהם פה בפורום .. לא ?

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: פלייבר לס

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    אני חושב שהם מפרסמים חוקיים בפורום
    אפשר לתת לינק לפרסומת שלהם פה בפורום .. לא ?


    לפי חוקי הפורום זה אסור
    ומצד שני יש פורום מסחרי ששם הכל מפורסם ממילא וחוקי
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

נושאים דומים

  1. [שאלה] עם פלייבר או בלי פלייבר?
    על ידי Ts7 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 17-05-2011, 07:31:52
  2. אילת מכלול ראש פלייבר טירקס 700
    על ידי sagi בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-05-2011, 23:28:50
  3. פלייבר
    על ידי guy010284 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 31-10-2010, 14:11:33
  4. [שאלה] פלייבר
    על ידי MrGenady בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 16-10-2010, 22:02:10

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •