למרות הרוח החזקה אתמול באשדוד.
למרות הרוח החזקה אתמול באשדוד.
טיסן יפה אבל קצת מדכא הבנגי'.אי אפשר לחבר גלגלים קטנים?.תתחדש,בסופו של דבר הוא טיסן מהיר ויפה.![]()
חיים גיל תעשה תרגיל
לא אוהב את עניין הבנג'י הזה, עדיף לרוץ שני צעדים ולזרוק חזק מאשר לנעוץ יטדות בכול פעם ומקום שורצים להטיס..
בכול מקרה, הטיסן טס נהדר, זה באמת טיסן מעולה, אני אוהב גם את הסכימה המאוד "פשוטה" שלו.
![]()
נערך לאחרונה על ידי adibenbasat; 21-10-2011 בשעה 15:44:11.
תודה על השיתוף. עם הרוח הזאת אפשר ליזרוק מהמקום
נ.ב.
צריך להיות זהירים עם המתקנים שאלו, לפני כמה חודשים קיבלתי דאון צוקים לפלרצוף ביציאה מהבאנג'י בגלל תקלת רדיו של המטיס, כמעט איבדתי עין, במזל רק התפוצצו משקפי השמש שלי.
"If everything seems under control, you're not going fast enough" Mario Andretti
הטיסן הזה ממש בעייתי לזריקה מהיד!
אין אחיזה טובה והוא צריך מהירות התחלתית גבוהה בהמראה-הבנג׳י עובד מעולה וחבל לסכן את הטיסן בהמראה מהיד.
הייתי שם גלגלים, גם עם זה יבוא על חשבון דברים מסויימים, הכול אפשרי..
אפשר ליבנות מתקן עם גלגלים וכמובן סרוו ניהוג כאשר הפלג של הסרוו מחובר כמו פלג לטיסן וברגע שהטיסן יצבור מהירות הוא יתרומם מהגלגלים והפלג ייצא.ממש פשוט.
חיים גיל תעשה תרגיל
או שמכונית על שלט תמשוך אותו עד להמראה המיוחלת![]()
חיים גיל תעשה תרגיל
רק לא בנג'י![]()
המראה עם באנג'י נראית מסוכנת ומסובכת אבל מניסיוני היא פשוטה מאוד. הערכה מגיעה עם הקיט, תוקעים את היתד באדמה [לא צריך פטיש], מותחים מול הרוח, משחררים בצורה
ישרה והבאנגי עושה את העבודה. ברור שאין כמו גלגלים והיו לי המון חששות לפני הטסט פלייט, אבל אם הטיסן מכוון, לא צריכה להיות שם בעיה.יש לציין שבטיסן זה כיוון המניפה בתוך
הטיסן קצת בעייתי ויש להקפיד היטב על כך, כי בטסט הייתה סטייה למניפה ואז הטיסן נטה ימינה בהמראה חזק ולא עלה ובאמת אז חשבתי שזה מהבאנגי, עד שעליתי על התקלה, יישרתי את המניפה והנפתי עם הבאנג'י בקלות רבה. בנחיתה יש סקידים כך שאין בעיה לנחות גם על כביש.
הפחד שלי מהבנגי הוא שיום אחד יכול להשתחרר יתד ולעוף יש לעין ,מן חוק מרפי כזה.נורא מפחיד.גילי אני ממליץ לך להרכיב גלגלים.אם אתה צריך עזרה או המלצות דבר אתי זה ממש לא בעיה.יש היום גלגלים ממש קלים שכל ה 3 לא עוברים את 50 גרם עם סרוו.
חיים גיל תעשה תרגיל