זה בדיוק הפתרון הנכון, לך על זה.
גם לא פשע לשים שתי שייבות.
נ.ב. במנוע מלא זה בסדר שיטפס קצת, ב70-80% מצערת הוא צריך להשאר בטיסה ישרה.
Sent from my mobile please excuse typo's
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
אני מסכים עם גישתך הראשונית וגם עם בנצי; אם כי הטיפוס במצערת מלאה צריך להיות ממש מינורי.
סגירת המצערת בנחיתה, עם סגירת המצערת, לא צריכה לגרום בחדות לצלילה...
אגב, גם לַטֶרָלִית צריך מידה של קיזוז בכיוונון המנוע (side-thrust). בטיסן כנף עילית כיוונון המנוע הנדרש הוא למטה וימינה, כדי לקזז השפעת הפגיעה של זרימת-האוויר הלוליינית מהמדחף בהגה ובמייצב-הכיוון, הגורמת לטיסן 'למשוך שמאלה'.
רוב ה-ARFים, מגיעים כבר כשקיר-האש מודבק במקומו בזווית למטה וימינה, או רק ימינה בטיסן כנף תחתית. בקיטים, זה בתוכנית ומיושם בחלקיהם.
תודה !