שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 24 מתוך 24

נושא: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    הי,

    בחודשים הראשונים של פעילות הפורום הייתה יותר פעילות בפורום מסוקי דלק מאשר בפורום מסוקים חשמליים (כמות דיונים והודעות).

    לא מזמן (לא שמתי לב בדיוק מתי) התהפכה המגמה וכיום פורום מסוקים חשמליים עקף ודי בגדול.

    האם זה מעיד על מגמת מעבר התחום למסוקים חשמליים?

    מעניין איך יראה התחום עוד 5 שנים...

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    תראה, עקב עליית מחירי הניטרו ואיתם גם מחירי הגלונים שלנו (מ130-140 לכמעט 200)
    טבעי יהייה שמטיסים יחפשו אלטרנטיבה, והיא מסוקים חשמליים!
    סיבה נוספת היא ריבוי כלים זולים, ומגוון רחב של כלים!
    השנה נכנסו הPROTOS, הTREX 500 וה250, קופטרX כמובן במחירים נמוכים ואטרקטיביים
    וכו' כך שתחום החשמליים משך אליו הרבה תשומת לב בשנה האחרונה! ומכאן ריבויי
    מטיסי החשמליים, השאלות והשרשורים.

  3. #3
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי AMIR צפיה בהודעה
    תראה, עקב עליית מחירי הניטרו ואיתם גם מחירי הגלונים שלנו (מ130-140 לכמעט 200)
    טבעי יהייה שמטיסים יחפשו אלטרנטיבה, והיא מסוקים חשמליים!
    סיבה נוספת היא ריבוי כלים זולים, ומגוון רחב של כלים!
    השנה נכנסו הPROTOS, הTREX 500 וה250, קופטרX כמובן במחירים נמוכים ואטרקטיביים
    וכו' כך שתחום החשמליים משך אליו הרבה תשומת לב בשנה האחרונה! ומכאן ריבויי
    מטיסי החשמליים, השאלות והשרשורים.
    אמיר אין ספק שמחירי המסוקים ירדו ביחס לניטרו.
    אני לא חושב שזה דווקא מחירי הניטרו
    אני חושב שזה שיחוב של נוחות ומחיר בסיסי

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    292
    מנחת הבית
    הכפר הירוק
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    לדעתי המבחן האמיתי הוא בשטחי ההטסה ושם אני לא בטוח שיש יותר חשמליים. מה שכן יש יותר חשמליים אבסולוטית יחסית לעבר, אבל לדעתי עדיין העלויות הן לא נמוכות בהשוואה בין ניטרו לחשמלי
    למרות שהיה מעניין לערות השוואה לטווח ארוך של שנה למשל בין חשמלי וניטרו על אותו גודל מסוק כמובן ולראות את ההפרשים ואת החזר השקעה בינהם
    שמוליק

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    שמוליק
    אני יכול לאמר לך דברים לגבי ההוריקאן שלי שבדיוק חוגג שנה
    עלות רכישה-600$ כולל הובלה וכל האלקטרוניקה הנדרשת+ מלאי חלקי חילוף וללא רדיו
    עלות ריסוקים- אחד רציני ועוד שניים קלים -בערך 100$
    הריסוקים היו ממש בהתחלה
    סט סוללות אחד שבינתיים החזיק שנה-150$
    לחשב את עלות החשמל של הטעינה?
    לסיכום,מרגע שאתה כבר לא מרסק בכל טיסה,העלות אפסית
    ההוצאה היחידה היא באמת עלות החשמל של המטען
    לא נראה לי שיש מקום להשוואה מול מחיר הדלק
    נערך לאחרונה על ידי wind556; 05-01-2009 בשעה 09:50:35.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    זה לא כל כך נכון ( בעיניי לפחות)
    ההוצאה הריאשונית על חשמלי הרבה הרבה יותר גדולה מאשר ההוצאה על ניטרו...
    הסולות יקרות מאד , מטיסי החשמליים לא ילכו להטיס עם סט אחד ויטענו בשטח שהרי זה בזבוז זמן!
    כדי ליהנות באמת צריך כמה סטים טובים!!!
    ולכן הוצאה ראשונית מאד גדולה שאם תפרוש אותה מול מטיס מסוק ניטרו תקבל כמעט את אותה ההוצאה על סוללות מול שימוש בניטרו...
    עכשיו נכון, אתה תאמר לי שהסוללות נרכשות פעם אחת ודי! אבל לא כך העיניין! חייב להתעסק עם ליפו ביתר עדינות ולהקפיד על הטענה נכונה ושימוש נכון, סטטיסטית ייצא לך לרכוש מעבר להוצאה הריאשונית עוד שניים שלוש סוללות לשנה!

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    נוסף על כך אוסיף, שבחשמליים הסוללות טובות ל 50 טעינות הראשונות ואחר כך מאבדות בהדרגה את כוחן. בעוד שבניטרו מקבלים אותו הכוח כל הזמן.
    דבר נוסף שנאמר, בניטרו אין את הצורך בטעינות הסוללות בבית שאורכות שעות ארוכות - תלויי בסוללות שמשתמשים.
    נוסף על כך, אני התחלתי מחשמליים ויש ברשותי TREX600 חשמלי ורק לאחרונה רכשתי TREX600 ניטרו בדיוק מהמועקה של הסוללת והטעינה שלהן.
    רק הזמן יאמר מה עדיף, חשמלי או ניטרו.
    הרבה אוהבים את החשמלי וגם אני, עקב הניקיון שבשימוש, מחברים מטיסים ומקפלים, אין צורך לנקות.
    היתרונות והחסרונות רבים
    נשאר רק לבחור לפי צרכיו של כל אחד
    נערך לאחרונה על ידי asafsee; 05-01-2009 בשעה 10:50:46.

  8. #8
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    נוסף על כך אוסיף, שבחשמליים הסוללות טובות ל 50 טעינות הראשונות ואחר כך מאבדות בהדרגה את כוחן. בעוד שבניטרו מקבלים אותו הכוח כל הזמן.
    דבר נוסף שנאמר, בניטרו אין את הצורך בטעינות הסוללות בבית שאורכות שעות ארוכות - תלויי בסוללות שמשתמשים.
    נוסף על כך, אני התחלתי מחשמליים ויש ברשותי TREX600 חשמלי ורק לאחרונה רכשתי TREX600 ניטרו בדיוק מהמועקה של הסוללת והטעינה שלהן.
    רק הזמן יאמר מה עדיף, חשמלי או ניטרו.
    הרבה אוהבים את החשמלי וגם אני, עקב הניקיון שבשימוש, מחברים מטיסים ומקפלים, אין צורך לנקות.
    היתרונות והחסרונות רבים
    נשאר רק לבחור לפי צרכיו של כל אחד
    אצלי זה מחברים ,מטיסים ,שוברים ,אוספים חלקים ורק אז מקפלים.
    יש לי מחלה נדירה קוראים לזה טרפת נפוצה.
    מה שמזכיר לי שיש לי הזמנה ענקית לפורטוס שלי.
    של כמה אלפי ש"חים.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    663
    תודה!
    0
    הודה 13 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי asafsee צפיה בהודעה
    נוסף על כך אוסיף, שבחשמליים הסוללות טובות ל 50 טעינות הראשונות ואחר כך מאבדות בהדרגה את כוחן. בעוד שבניטרו מקבלים אותו הכוח כל הזמן.
    דבר נוסף שנאמר, בניטרו אין את הצורך בטעינות הסוללות בבית שאורכות שעות ארוכות - תלויי בסוללות שמשתמשים.
    נוסף על כך, אני התחלתי מחשמליים ויש ברשותי TREX600 חשמלי ורק לאחרונה רכשתי TREX600 ניטרו בדיוק מהמועקה של הסוללת והטעינה שלהן.
    רק הזמן יאמר מה עדיף, חשמלי או ניטרו.
    הרבה אוהבים את החשמלי וגם אני, עקב הניקיון שבשימוש, מחברים מטיסים ומקפלים, אין צורך לנקות.
    היתרונות והחסרונות רבים
    נשאר רק לבחור לפי צרכיו של כל אחד
    אנחנו משתמשים בסוללות Extreme V2 של ThunderPower וכבר עברנו את ה-60 טעינות לסוללה.
    המסוק חזק מתמיד ונותן בראש.
    מסקנה: שימוש בסוללות איכותיות דוקא חוסך לטווח הרחוק.

    בברכה,
    נדב ברק.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    Jerusalem, Israel, Israel
    הודעות
    2,783
    תודה!
    64
    הודה 108 פעמים ב 74 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    נדב אני מסכים איתך! אבל ההוצאה הריאשונית על סוללות כאלו
    הן לא ריאליות כלכך.. 1000 שח" וצפונה?!(לסוללת 6 תאים עם קיבולת של לפחות 5000mA ) זה ממש לא ריאלי! (עבורי לפחות...)
    מטען טוב?...גם הוא יקר (מתחילים ב300-350 דולר בחו"ל??!)
    לכן העליויות הללו מתקזזות עם מחירי הניטרו!

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,342
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    למי שמתעניין בחישובי כדאיות בין ניטרו לחשמלי, אבל באמת מתעניין שני דיונים:
    http://www.helifreak.com/showthread.php?t=97821
    http://www.boards.ie/vbulletin/showt...p?t=2055356582

    החברה שם הגיעו לפרטי הפרטים כמו סוגי ניטרו, שיפוצים שנדרשים למנועים ואפילו עלות הטענת סוללות ועיתוי וסוגי ריסוקים כתוצאה מתקלות אופייניות.

    הפואנטה (הברורה) בסוף היא שלא בוחרים לפי חישובי כדאיות אלא העדפות אחרות לגמרי.

    בשטח תראו יותר ניטרו גם כי חשמליים אפשר להטיס ביתר קלות לא "בשטח". ואולי רוב החדשים נכנסים לתחום החשמלים ושואלים יותר שאלות, לכן הפורום של החשמליים עמוס יותר בדיונים.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    2,024
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    מעבר לנושא מחירי הניטרו, מחירי הסוללות וכדומה לדעתי התשובה היא פשוטה יותר.

    1. לכל אחד שיש לו מסוק ניטרו יש בנוסף (או היה) מסוק חשמלי. (לפחות לאלה שאני מכיר).
    2. לא לכל אחד שיש מסוק חשמלי יש (או יהיה) מסוק ניטרו.

    זה לא מבוסס על שום נתון בדוק...
    אבל על כל 10 מסוקים חשמליים שנמכרים, נמכר אחד ניטרו.
    (תחושה, שוב לא מבוסס על שום נתון בדוק).


    אורי

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חולון
    הודעות
    80
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    אם מדברים על מכירות אז אני יכול לתת נתונים יבשים

    אם מחשיבים מסוק חשמלי כ BLADE400 ומעלה (ללא - למה והני בי)
    אז אני מוכר מסוק חשמלי מול דלק כ 1-12

    זו התשובה לכך? אולי.
    טיסני חולון - הלוחמים 37, טל' 03-6521878 www.tholon.co.il
    יבואני מולטיפלקס גרמניה בישראל - www.multiplex.co.il

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    7,764
    תודה!
    208
    הודה 542 פעמים ב 329 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי tholon צפיה בהודעה
    אם מדברים על מכירות אז אני יכול לתת נתונים יבשים

    אם מחשיבים מסוק חשמלי כ BLADE400 ומעלה (ללא - למה והני בי)
    אז אני מוכר מסוק חשמלי מול דלק כ 1-12

    זו התשובה לכך? אולי.
    מי זה ה 12 ?
    Success is the ability to go from one failure to the next without any loss of enthusiasm

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    למסוק חשמלי יש יתרון אחד גדול, וזה שהוא שקט, הוא מוכן לטיסה, ולכן ניתן להטיס אותו אפילו ליד הבית

    לכן, הסטטיסטיקה של שטחי ההטסה אינה נכונה, הינה אני למשל, מטיס בואדי ליד ביתי את
    ה- BELT CP ):

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    תל אביב
    הודעות
    292
    מנחת הבית
    הכפר הירוק
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    לדעתי בודדים מטיסים לבד ליד הבית מכוון שחלק לא מבוטל מההטסה זה המפגש החברתי....
    שמוליק

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    חולון
    הודעות
    80
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    לשאלתך.......כמובן שה 12 זה החשמליים
    טיסני חולון - הלוחמים 37, טל' 03-6521878 www.tholon.co.il
    יבואני מולטיפלקס גרמניה בישראל - www.multiplex.co.il

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    412
    תודה!
    0
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    לדעתי רוב השיח והעניין וכמות הצפיות המרובות בפורום הם של קהל המתעניין
    במסוקים חשמליים עד גודל 450 !!

    שבגודל זה , המחיר הנוחות והמגוון הם רבים , המון מטיסים בחצר ביתם - לא כולם מחוברים לפורומים כאלו ואחרים , יש בירקון כל שישי בצהריים תל-אביביים שמטיסים בקבוצה די גדולה , לא שמעתי מהם פה !
    יוצא שרוב החברים שנותנים את הטון בפורום מדברים על מסוקי 500 ו600 חשמליים, כי זה חדש מעניין ומאתגר אבל רובם מרובי ניסיון ולחלקם אין בכלל מסוק גדול חשמלי (אלא רק מדברים עליו) - אבל זה בהחלט
    לא עיסוק הליבה של הפורום ואני מאמין שלא גם הנושא שמעסיק את רוב הקהל שעובר פה , כל פעם יש חבר חדש ששואל על BELT או LAMA או משהו , אבל תמיד אותם אנשים ידברו על הPROTOS או TREX500 וכו'

    המסוקים החשמליים הקטנים - עשו שינוי אדיר בתחביב , הם הביאו את התחביב לתוך הבית , ללא צורך ללכת לשטח , ללא ערכות התנעה , וכמעט ללא ידע - קח תטיס , וזה הכניס לתחום יותר ויותר אנשים שבכלל לא שמעו על טיסנאות - וטוב שכך.

    אין ספק שלחשמל מסוק גדול וזה כבר לא זול וגם לא נוח כמו להטיס בחצר - אבל זה מגניב
    נערך לאחרונה על ידי flybywire; 05-01-2009 בשעה 23:28:52.

  19. #19
    אורח Guest

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי דניאל דקל צפיה בהודעה
    למסוק חשמלי יש יתרון אחד גדול, וזה שהוא שקט, הוא מוכן לטיסה, ולכן ניתן להטיס אותו אפילו ליד הבית

    לכן, הסטטיסטיקה של שטחי ההטסה אינה נכונה, הינה אני למשל, מטיס בואדי ליד ביתי את
    ה- BELT CP ):
    ויש עוד יתרון "קטנטן".
    הייתרון כוח! והרבה! והכי הכי הכי חשוב! כוח זמין לכל אורך רצועת הסל"ד!.
    אני יודע בוודאות שאין שום מנוע מתנול שמסוגל להתחרות בכלל בכוח של מנועים
    אלו.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    בונקר
    הודעות
    2,030
    תודה!
    7
    הודה 37 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    ציטוט נכתב במקור על ידי nadavbarak צפיה בהודעה
    אנחנו משתמשים בסוללות Extreme V2 של ThunderPower וכבר עברנו את ה-60 טעינות לסוללה.
    המסוק חזק מתמיד ונותן בראש.
    מסקנה: שימוש בסוללות איכותיות דוקא חוסך לטווח הרחוק.

    בברכה,
    נדב ברק.
    ואיזה סוללות אני בדיוק מטיס אם לא ה Extreme V2 של ThunderPower
    עדיין לא הגעתי ל50 מחזורי טעינה, אבל שאני אגיע אני אודיע לך

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    69
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    לדעתי אותם מטיסי ניטרו שגילו את החשמל מעדיפים את החשמל מסיבות דיי ברורות והן נוחות , נוחות ,ושוב נוחות וסטריליות ללא טינופות מיותרות והתעסקויות .

    פשוט להגיע , להתחבר , ולקרוע את הכלי לגורמים..

    אסף

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    48
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    זמן הטעינה משפיע רק במסוקים חשמליים ממש גדולים, כאשר גם המטען הנחוץ עולה הרבה ללא קשר לספק כוח רציני שמתאים לו.
    אבל למסוקים חשמליים קטנים זה סיפור אחר,לדוגמה יש לי BC6 מטען עם ספק כוח מובנה מושלם לMINI TITAN שלי, אני טוען 2 סוללות 3 תאים 2200MAH 25C ב50 דקות וכל סוללה מספיקה בערך ל 8 דקות טיסה.

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    יש יתרונות גם לזה וגם לזה,
    לחשמליים יתרון גדול שעם הופעת החשמליים וההתקדמות שלהם, יותר ויותר אנשים נכנסים לתחום כי זה פתאום נהיה ממש בהישג יד. הרי לפני הופעת החשמליים היו מסוקים גדולים בלבד ושעלו בהתאם.
    החשמליים הביאו לכך שתוכלו להטיס 3D גם בסלון בבית שזה דבר שעד עכשיו היה בגדר חלום.

    הגודל כן קובע כאן.

    אם תרצו מסוק קטן בשביל ללמוד, בחשמליים ההיצע הוא עצום וגם המחירים זולים דבר שבניטרו אין !
    שם תמיד המסוקים גדולים, כבדים, ויקרים יחסית למסוקים חשמליים קטנים עד גודל 450.

    לדעתי, השאלה הגדולה מתעוררת כשרוצים להתקדם ממסוק חשמלי בגודל 450 למסוק גדול יותר וכאן כבר באמת אני לא יודע מה כבר עדיף. בחשמליים המחירים של הסוללות קופצים, זמן הטסה עם הסוללות היקרות האלו עד כמה שהבנתי הוא מס' דקות מועט משהו כמו 5-6 דקות (יכול להיות שאני טועה בקטע הזה) וגם להן יש אורך חיים של לא יותר משנה וחצי - שנתיים.
    קצת מבאס שהשקעת כל כך הרבה כסף ב TREX500 ואתה לא יכול להטיס יותר מ 5-6 דקות בכל pack ושגם הוא עלה לך ים של כסף !

    בכל מקרה כמו שכבר אמרתי אם לא היו מסוקים חשמליים סביר להניח שאני ועוד רבים לא היו נכנסים בכלל לתחביב הזה ואת זה אי אפשר לקחת מהחשמליים המגניבים !
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    972
    תודה!
    22
    הודה 81 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: יותר פעילות בפורום מסוקים חשמליים

    די מסכים לגבי מה שנאמר.

    הסיבה העיקרית שמסוקים חשמליים הפכו לכה פופולאריים היא שרובם המכריע (להערכתי, מעל 80%) הינם מסוקי מיקרו שכלל לא קיימים בגירסאות דלק. מסוקים חשמליים גדולים (בארץ) מהווים עדיין מיעוט. להערכתי, מתחילה מגמת שינוי גם בנישה זו והדוגמא הטובה ביותר היא פריחת מסוקי ה-500.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •