שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    56
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    היי חברייה ,

    מישהו מכיר את הרכב הזה ???
    שווה קנייה או לא - http://www.ebay.com/itm/Ofna-1-8-Ult...item27c1f6d702

    יש במחיר יותר זול בערך 290ִִִִ $ + 60 $ משלוח.
    מה עדיף יותר - Ofna / Losi / traxxas / thunder tiger ???
    אני כמובן מדבר על דגמיי הבאגי.

    תודה על העזרה מראש.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    132
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    בוקר טוב,

    אחד הדברים החשובים בקניית רכב היא זמינות חלקים, בארץ יש יבואנים של מספר חברות כמו LOSI MUGEN KYOSHO ועוד...
    ל-OFNA קשה יותר למצוא חלקים בארץ
    השאלה הנוספת מה אתה מתכנן, להסיע במסלולים, תחרויות או סתם לכייף ליד הבית ?
    יוסי נהוראי

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    56
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי nehorayos צפיה בהודעה
    בוקר טוב,

    אחד הדברים החשובים בקניית רכב היא זמינות חלקים, בארץ יש יבואנים של מספר חברות כמו LOSI MUGEN KYOSHO ועוד...
    ל-OFNA קשה יותר למצוא חלקים בארץ
    השאלה הנוספת מה אתה מתכנן, להסיע במסלולים, תחרויות או סתם לכייף ליד הבית ?
    בכיף ליד הבית.
    מ אתה מציע ?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    353
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    ראשית, מכונית מצויינת!
    הסעתי אותה ועוד רכבים של OFNA ונהנתי מכל רגע.
    המכונית הנ"ל בנוייה ממיטב חומרי הגלם. עמידה מאוד ומספקת תמורה מלאה לכסף.
    בקשר לחלפים, אכן אין יבואן רשמי של החברה בארץ. יש מספר חנויות שמייבאות את מוצרי החברה בייבוא אישי ולכן לא תמיד יש חלפים במלאי.
    בכל מקרה, אני מזמין את מירב חלקי החילוף מחו"ל כך אין בעיה של זמינות חלפים וכן הם עולים הרבה יותר זול ממחירם בארץ.
    דרך אגב, כל החברות שציינת נחשבות למובילות בתחום ולכולם יש מכוניות מצויינות.
    אגב, הרכב מתאים גם למסלולים.

    בברכה,

    ניסים.
    סרג'יו, לעסק.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    56
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי tzn11 צפיה בהודעה
    ראשית, מכונית מצויינת!
    הסעתי אותה ועוד רכבים של OFNA ונהנתי מכל רגע.
    המכונית הנ"ל בנוייה ממיטב חומרי הגלם. עמידה מאוד ומספקת תמורה מלאה לכסף.
    בקשר לחלפים, אכן אין יבואן רשמי של החברה בארץ. יש מספר חנויות שמייבאות את מוצרי החברה בייבוא אישי ולכן לא תמיד יש חלפים במלאי.
    בכל מקרה, אני מזמין את מירב חלקי החילוף מחו"ל כך אין בעיה של זמינות חלפים וכן הם עולים הרבה יותר זול ממחירם בארץ.
    דרך אגב, כל החברות שציינת נחשבות למובילות בתחום ולכולם יש מכוניות מצויינות.
    אגב, הרכב מתאים גם למסלולים.

    בברכה,

    ניסים.
    תשמע אחי - אני בפורום הזה הרבה מאוד זמן וסוף סוף קיבלתי תשובה לעניין שעוזרת, תודה רבה.
    אני מתכנן לקנות אותה מ- http://www.amainhobbies.com/, אתה מכיר אתר יותר טוב או יותר מומלץ לרכישה ?

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    353
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    אני שמח שיכלתי לעזור.

    בקשר לאתר הספציפי, שמעתי עליו, אך לא יצא לי להזמין ממנו אף פעם.
    על פניו, המחירים שם נראים מאוד סבירים ואם כפי שציינת קודם, עלות המשלוח היא רק 60 דולר, אז העסקה משתלמת מאוד.
    הרכב מגיע מוכן לנסיעה ועם שלט 2.4GHZ, אומנם לא דיגיטלי, אבל בהחלט נראה שלט טוב. במחיר של 289 דולר לרכב שכולל הכל, זו עסקה מצוינת!

    ממליץ לך גם להיכנס למספר אתרים בחו"ל או אפילו לפורום של חברת OFNA ולברר לאילו חלקים יש את הבלאי הגבוה ביותר וכבר להזמין מספר חלפים כדי שיהיו בהישג יד.
    אני הסעתי את הרכב מספר שבועות עם "התעללות קשה" בשטח ושום דבר לא נשבר.
    מניסיון שלי, עדיף שיהיו בהישג יד בעיקר חלקים שקשורים לאיזור הגלגלים והעברת הכוח מהדיפרנציאל לגלגים וכן נעלי קלאץ ורפידות בלמים. עוד משהו שכדאי להחזיק, זה סט ברגים ואומים לרכב.
    לדעתי, אלו מספר חלפים שכדאי להחזיק:
    http://www.amainhobbies.com/product_...-Ball-Collar-4
    http://www.amainhobbies.com/product_...ng-Ball-Ends-8
    http://www.amainhobbies.com/product_...-Nuts-Silver-4
    http://www.amainhobbies.com/product_...Clutch-Shoes-3
    http://www.amainhobbies.com/product_...NA-Brake-Pad-4
    http://www.amainhobbies.com/product_...all-Rear-Arm-4

    כאשר אני רוכש מכונית, אני נוהג לאט לאסוף את כל החלפים עבורה. בתחילה בעיקר את החלפים ששכיח ביותר שיכולים להתקלקל או להשבר ובהמשך את כל השאר, כך שבכל רגע נתון, אני יכול להחליף כל חלק ברכב.

    בברכה,

    ניסים
    סרג'יו, לעסק.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    56
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    ציטוט נכתב במקור על ידי tzn11 צפיה בהודעה
    אני שמח שיכלתי לעזור.

    בקשר לאתר הספציפי, שמעתי עליו, אך לא יצא לי להזמין ממנו אף פעם.
    על פניו, המחירים שם נראים מאוד סבירים ואם כפי שציינת קודם, עלות המשלוח היא רק 60 דולר, אז העסקה משתלמת מאוד.
    הרכב מגיע מוכן לנסיעה ועם שלט 2.4GHZ, אומנם לא דיגיטלי, אבל בהחלט נראה שלט טוב. במחיר של 289 דולר לרכב שכולל הכל, זו עסקה מצוינת!

    ממליץ לך גם להיכנס למספר אתרים בחו"ל או אפילו לפורום של חברת OFNA ולברר לאילו חלקים יש את הבלאי הגבוה ביותר וכבר להזמין מספר חלפים כדי שיהיו בהישג יד.
    אני הסעתי את הרכב מספר שבועות עם "התעללות קשה" בשטח ושום דבר לא נשבר.
    מניסיון שלי, עדיף שיהיו בהישג יד בעיקר חלקים שקשורים לאיזור הגלגלים והעברת הכוח מהדיפרנציאל לגלגים וכן נעלי קלאץ ורפידות בלמים. עוד משהו שכדאי להחזיק, זה סט ברגים ואומים לרכב.
    לדעתי, אלו מספר חלפים שכדאי להחזיק:
    http://www.amainhobbies.com/product_...-Ball-Collar-4
    http://www.amainhobbies.com/product_...ng-Ball-Ends-8
    http://www.amainhobbies.com/product_...-Nuts-Silver-4
    http://www.amainhobbies.com/product_...Clutch-Shoes-3
    http://www.amainhobbies.com/product_...NA-Brake-Pad-4
    http://www.amainhobbies.com/product_...all-Rear-Arm-4

    כאשר אני רוכש מכונית, אני נוהג לאט לאסוף את כל החלפים עבורה. בתחילה בעיקר את החלפים ששכיח ביותר שיכולים להתקלקל או להשבר ובהמשך את כל השאר, כך שבכל רגע נתון, אני יכול להחליף כל חלק ברכב.

    בברכה,

    ניסים
    אתה במקרה יודע מה שוויו של הרכב הזה בארץ?
    וכמה אני הולך לשלם עליו מכס ?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    353
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    לצערי, אין לי מושג מה השווי של הרכב בארץ.
    הקיושו אינפרנו 7.5, שהיא פחות או יותר מקבילה לרכב הנ"ל, נמכרת בין 2900 ש"ח ל-3,500 ש"ח בחנויות בארץ.
    החוק החדש מבטל את תשלום המכס למוצרים שונים המיובאים מחו"ל עד סכום של 1200 ש"ח.
    הרכב הנ"ל בחישוב שיקלי מגיע לכ-1100 ש"ח, כך שהוא פטור ממכס. תצטרך לשלם עליו מע"מ ומס רכישה בשיעור של כ-18% מעלות הרכב בלבד ולא מהמשלוח.
    כך שהרכב כולל מיסים צריך לעלות כ-1300 ש"ח. במידה והמשלוח לארץ עומד על 60 דולר, דהיינו 234 ש"ח, אז העלות הכוללת של הרכב תעמוד על כ- 1534 ש"ח.
    בהחלט מחיר מצוין לרכב חדש שכולל הכל.

    תנסה לברר במספר חנויות טיסנים האם הם מביאים את הרכב לארץ ומה עלותו. להערכתי, אין כרגע מישהו שמייבא את הרכב לארץ, לא באופן סדיר בכל מקרה.
    גם אם תמצא אחד כזה, אני בטוח שמחירו יהיה גבוה בכמה מונים ממחיר הרכישה בחו"ל כולל המשלוח והמיסים.

    בברכה,

    ניסים
    סרג'יו, לעסק.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    132
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    כמו שניסים אמר, תארגן לך באיזי שלך מספר חלפים (זרועות הכי חשוב) ותהנה.
    הOFNA היא אמינה, להנות ממנה ליד הבית ובמסלולים אם יבוא לך.

    שיהיה בהצלחה
    יוסי נהוראי

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    אם באגי אז רק חשמלי ! ישקר לך מי שיגיד אחרת...
    יתרונות:* בלאי נמוך יותר הרכב לא מזדעזע מהמנוע שעובד כל הזמן .
    *אין עשן ודלק פשוט לחבר פאק ולהנות
    *מנועים יותר זולים יחסית
    חסרונות:* אין יחסית לניטרו כניסה לתחום המכוניות על שלט עם רכב חשמלי זה נחיתה קשה (ציוד מטען פאקים ) אבל לאורך זמן זה ישתלם לך (;
    תבדוק לגבי kyosho mp9e
    הפלטפורה היא פלטפורה של שנים מה mp7.5 mp777 והלאה רכב רציני ששוה להשקיע בו (צא מתוך הנחה כמו שציינו פה למעלה שיש בלאי ברכבים ולפעמים גם קצת באשמתנו) .
    יש לך זמינות חלפים בארץ (יבואן)
    ומסלול מסודר לחשמליטת ברשפון ברמה שלא נופלת מחו״ל
    נערך לאחרונה על ידי robirb; 10-01-2012 בשעה 15:50:05.

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    פתח תקווה
    הודעות
    132
    תודה!
    1
    הודה 9 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    עם כל הכבוד לחשמליות ויש כבוד ! ניטרו או חשמל זה גם קשור למסיע ולא רק בהוצאות
    חשמל עבור חלק מהמסיעים זה כמו להסיע ב"סרט אילם" לחלק אחר זו חוויה שונה ומתקנת לניטרו
    הכל עניין של מה המסיע מתחבר
    לפני הקנייה אולי הייתי מנסה להגיע לאחד המסלולים בארץ רשפון, גלילות או ספיד בנגב אם אתה מהדרום ולבחון
    מה באמת אתה רוצה
    אם אתה מוצא אותי בשטח הסעה עלי (לפעמים אני בא למסלול עם באגי MBX6 ניטרו או לוסי טראגי 2.0 ניטרו) ותוכל לראות מה מתאים לך
    בגלילות מסיעים גם חשמליות אולי גם זה ידליק אותך
    בכל מקרה אתה מוזמן תמיד לגלילות להסיע את אחד הרכבים שלי
    יוסי נהוראי

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    353
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    הויכוח בין חשמלי ובין ניטרו הוא ויכוח שחי ובועט כמעט בכל פורום בעולם בנושא רכבי שלט רחוק.
    באופן אישי, בניתי מעל ל-400 מכוניות שלט מכל הסוגים, הסעתי כ-100 מהן והייתי הבעלים של 15 מכוניות שונות, גם חשמלי וגם ניטרו.
    אין ספק שרכב חשמלי דורש פחות תחזוקה וכן ניתן לניקוי בקלות אחרי הסעה בהשוואה לרכב ניטרו, אך הרעש הרועם של מנועי הניטרו בהחלט גורם לתחושה אחרת מרכב חשמלי.
    וכמו שכבר צויין, רכב חשמלי דורש הוצאות ראשוניות די גבוהות, שכן חייבים מטען טוב, מספר סוללות טובות וכן מנוע ובקר טובים, מנועי brushless טובים עולים כבר קרוב למנועי ניטרו, ומערכת שכוללת מנוע ובקר, יכולה לעלות אף כפול ממנוע ניטרו, אך הבלאי שלהם מאוד נמוך.
    מנועי ניטו מחזיקים איפושהוא בין 6 ל-13 גלונים של דלק, תלוי בסוג המנוע. כך שמסיע ממוצע יאלץ להחליף מנוע כל שנה וחצי עד שנתיים וחצי.
    היום, אני מסיע בעיקר חשמליות מכיוון שהזמן שלי די מוגבל ולכן אני מעדיף לבלות יותר בהסעה של הרכב ופחות בטיפולים, אך אני די בטוח שבעתיד אני ארכוש עוד רכב ניטרו לפחות אחד.

    בברכה,

    ניסים.
    סרג'יו, לעסק.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    לפי דעתי למתחיל חשמלי זה הדבר הכי טוב ... מי צריך את הרעש של הניטרו אם התחזוקה יותר גבוהה ?! בעתיד תוכל ל״התקדם״ לניטרו

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    353
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    ראשית, מי קבע שהבחור מתחיל?
    הוא בסה"כ ביקש חוות דעת כלי רכב מסויים.
    גם אם הוא מתחיל בתחום המכוניות, אין זאת אומרת שאין לו ניסיון קודם בטיסנאות או תחביב שלט רחוק אחר ועקב כך ידע וניסיון במערכות חשמליות ו/או ניטרו.
    לומר שחשמלי זה הדבר הכי טוב למתחיל, זה לא לגמרי נכון.
    האם כל הטיסנאים מתחילים עם טיסן חשמלי?
    יש לחשמלי יתרונות רבים אך גם חסרונות. רכב חשמלי דורש טיפול נאות בסוללות, במיוחד עם מדובר על ליפו (ראיתי כבר אנשים שנדלקו להם סוללות), דורש פריקה של הסוללות למתח מסויים וגם מעקב אחרי חום מנוע ועוד.
    אין ספק שבגדול זה "לשים פק וליסוע".
    יש כאלו שמתחברים רק לניטרו, הרעש, הריח והתחושה של הכוח "עושים להם את זה".
    אני חושב שלשני העולמות יש יתרונות וחסרונות. מבחינת הכיף שבהסעה, בשניהם אני נהנה מאוד.

    בברכה,

    ניסים.
    סרג'יו, לעסק.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    הודעות
    21
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    אתה נראה לי בחור רציני (:
    אל תשווה אבל בין טיסנים למכוניות על שלט .. במכוניות הבלאי יותר גבוהה אלא אם אתה מרסק את הטיסן חח .. נגדיר מכוניות על שלט זה לאנשים עמידים ..
    מאיפה אתה בארץ ?

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    56
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    אהלן ,

    ראשית תודה רבה לכולכם על התגובות, לשאלתכם אני לא מתחיל בתחום וש לי רקע במסוקים וטיסנים.
    שניהם חשמליים , תמיד הנחו אותי לקנות חשמלי מכל הסיבות שחלקכם ציינתם מעלה.
    אני רוצה להגיד לכם שמבחינתי ניטרו זה עולם הרבה יותר כייפי והוא זה שמייחד את התחביב המדהים הזה.
    התעסקות עם חשמלי יש בה נטו שימוש בכלי ומה שהופך הכל לפשוט ופשוט = שיגרה ושיגרה = משעמם .

    תודה לכולכם על ההכוונה והעזרה.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    ראשון לציון
    הודעות
    353
    תודה!
    0
    הודה 5 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לקנות או לא לקנ ות ? זאת השאלה !

    הי,

    robirb,
    תודה על המחמאה ואני מראשון לציון.

    ysayeda,
    אין ספק שמכונית ניטרו מצריכה יותר זמן טיפולים ופחות זמן הסעה בהשוואה לחשמלי, אך לומר שחשמלי זה נטו שימוש ושיגרתי, זה ממש לא נכון.
    בניגוד לטיסן חשמלי שלא מצריך טיפול, מכונית מצריכה ועוד איך.
    לכל רכב יש לבצע טיפולים שוטפים מרמת בדיקה וחיזוק ברגים ועד לרמה של טיפול בדיפרנציאל.
    יש לבצע טיפולים סדרתיים ממש כמו ברכב רגיל שנקבעים בד"כ על ידי היצרן לפי כמות הנסיעות של הרכב. כך שבכל 10 פקים של סוללות שהרכב נסע יש לבצע מספר טיפולים ובדיקות, כל 20 פקים, עוד טיפולים ובדיקות וכן הלאה.
    גם אם אין הוראות יצרן ברורות בנושא, יש לבצע בדיקות שוטפות וטיפולים שוטפים לפי טבלאות שמתאימות לסוג הרכב.
    כמובן שיש גם בלאי של חלקים שונים ולפעמים גם שבר ואלו דורשים טיפול והחלפה.
    כמובן שאם תחליט לקחת את התחביב צעד אחד קדימה ולהתחרות עם הרכב במסלול, אז תצטרך כמובן לרכוש מיומניות נהיגה והרבה להתאמן, וזה כשלעצמו דורש לימוד של תחום הנהיגה לפרטיו השונים, מכיוון נכון של זויות הגלגלים, דרך סוגי הצמיגים השונים, סוגי הבולמים, שיכוך הבולמים בהתאם לתוואי השטח או הכביש, כיוונים של בקר המהירות בהתאם לסוג הנהיגה שלך- מרמת התחלת הנסיעה של הרכב, הברייקים והרברס.
    אנשים רבים חשובים שרכב בשלט רחוק זה סוג של תחביב לעצלנים, או כזה שאתה לוקח לידיים שלט וישר מסיע כמו מקצוען. הרי בניגוד לטיסן ובטח שלמסוק, הדורשים רכישה מוקדמת של מיומנויות הטסה ואימון אינטסיבי בסימולטור, הרי כאן כל "טיפש" יכול לקחת שלט לידיים ולהסיע רכב. וכאן בדיוק הטעות, הסעה וטיפול ברכב דורשים מיומנות גבוהה במספר רב של תחומים על מנת להפיק את המירב מהרכב וממך כנהג.
    זה נכון שכל אחד יכול להסיע, השאלה היא איך הוא מסיע?

    בברכה,

    ניסים.
    סרג'יו, לעסק.

נושאים דומים

  1. [שאלה] התאמה למנוע 1915/1.5Y/5.2 של ניו
    על ידי liron mizrahi בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 28-04-2011, 06:56:03
  2. [שאלה] התאמה וכייול
    על ידי Asaf197seven בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-03-2011, 16:48:23
  3. [שאלה] התאמה של היפריון ל DX7
    על ידי סאונד בראש בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 25-11-2010, 05:51:35
  4. [עזרה!] התאמה של פרופ למנוע
    על ידי Asus בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 29-08-2010, 01:10:40
  5. התאמה סוללה לשלט...
    על ידי saar 3-D בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 08-02-2010, 23:13:58

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •