טוב זה היה חייב להגיע, בניית הטיסן הזה היא ממש חלק בלתי נמנע מהתפתחותו של כל מטיס FPV.
האמת - תענוג של טיסן.
כיף להיזכר איך זה להטיס טיסנים כאלה (התחלתי את דרכי עם הEZSTAR האגדי).
כמה נקודות מההרכבה של האווז..
הפוד שבניתי במקום החופה:
משום שאין לי (עדיין) DVR על הקרקע - יש לי צורך לעלות לאויר עם 2 מצלמות: מצלמת כרטיס+P&T , והבלוגי HD - להקלטה.
הוחלט למקם אותן אחת מעט השניה- וכך אין שום חפיפה בינהן בפריים.
הפוד נבנה מדיקט תעופתי 3 מ"מ, וההדבקה ע"י CA ודבק נגרים , שמצאתי בבית(לא ,אבא שלי לא נגר) - ונמצא מצויין לשימושינו.
מיקמתי כמובן 2 מגה-מגנטים למקם את הפוד במקום , למרות שה"לשון" - לא נותנת לו יותר מידי חופש תנועה.
בקומה התחתונה ממוקמם הבלוגי , כאשר מ-2 צדדיה ספוגים לשיכוך.
ובקומה העליונה P&T עם טווח תנועה מלא.
תוספת נוספת הוא פין אבטחה של החופה במקומה.
נשתל טרם הבניה בגוף הטיסן ומולא ב"ONE TIME" של יעקובי - חומר במרקם של קרם שברגע ההתקשות הופך למוקצף קל משקל ועמיד.(חומר חובה לבעלי המוקצפים)..
הכנפיים חוזקו כמובן בפסי טסה 2" לאורך הכנף , והחלפת מוט ה"דמוי קרבון" לאמיתי.
הכנפיים מוחזקות במקומן בעזרת סקוטשים לגוף הטיסן.
לאורך הגוף הרצתי כבל סרבו עם יציאה בזנב , כך ניתן למקם את משדר הוידאו רחוק מהבלאגן כדי למנוע הפרעות(הרעיון נלקח מההוא עם הקוקו)...
את 2 חצאי הגוף הדבקתי עם טסה (ומעט דבק חם בנקודות קריטיות) בהשראת שרון - אחרי שאת כל האלקטרוניקה מיקמתי בחצי אחד של הגוף.
הטיסן טס עם סוללת 3300 3S , בנוסף ל850 מ"א לוידאו.
מנוע RCTIMER 2200 האגדי , יחד עם APC 6X4 - שילוב מנצח.
משקל כולל עמוס בציוד FPV, סוללות, פוד ושתי מצלמות 1120 גרם.
אתמול קיבלתי קרוב לחצי שעה טיסה, בצריכה של 1700 מ"א , אבל היו רוחות חזקות מאד - לדעתי הנתון לא מדוייק...
וטיזר קטנטן...
![]()