שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    שלום חברים,
    עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?
    כמובן,שלפני כן יש צורך בחיזוק הכנף הראשית,ואולי גם בהחלפת המנוע.
    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    איזה טיסן?

    זה הכל עניין של עומס כנף. דאון, טריינר או כנף מעופפת עם שטח כנף גדול יוכלו (תיאורטית) לסחוב יותר משקל מאשר טיסן "סקייל" או טיסן למהירות שיש להם קצב שקיעה גבוה.

    מעבר לנוסחה הפיזיקלית (שאני בטוח שמישהו תיכף יתן לך) זה גם עניין של גרר - אם תוסיף אלמנטים בולטים סביב הטיסן זה כמובן ישבש את כל היכולות שלו. יצא לי להמריא בקשיים איומים עם פאנקאב כשמצלמת GOPRO ממוקמת בתחתית שלו בדיוק אחרי הפרופלור - חצי מהדחף הלך לאיבוד...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    אין נוסחה כזאת
    ואין גם קו גבול
    כל גרם שתוסיף ישפיע במשהו, וכמו שאייל אמר זה תלוי לא רק במשקל אלא גם בהצבה על הטיסן, ביצירת גרר וכו'
    ומעבר למשקל עצמו, יש גם השפעות על מיקום המשקל מבחינת מרכז כובד או יצירת תופעות שונות גם אם מרכז הכובד לא זז.
    לסיכום, כל דבר לגופו ואין שום הכללה גורפת
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    מרווח של עד 10% עדיין קביל במרבית הטיסנים.
    כמובן ששהשפעה בהתאם לסוג הטיסן.
    בטיסן טריינר ההשפעה תהיה זניחה יותר מאשר טיסן אווירובטי.

    בדאונים למשל, הדבר יכול לשפר דווקא את מהירות הדאון

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    מסכים עם כולם, לגבי טיסני מהירות במיוחד הפיילונים שלמעשה הם דאונים בהגדרה (אייל), נכון שהכנף מייצרת בפוטנציאל הרבה פחות עילוי מכנף של טריינר כשמדובר במהירות טיסה של טריינר,
    אבל הטיסן נע במהירות הרבה יותר גבוהה ולכן העילוי שנוצר יכול להיות מאוד משמעותי, יכולת הדאייה של הפיילונים גבוהה מאוד, ובהקשר לשרשור ניתן זה,
    להעמיס על הטיסנים האלו משקל מאוד גבוהה יחסית לשטח הכנף,
    הפיילון שלי (לצורך העניין), מוטת כנף של כ-70ס"מ שוקל משקל טיסה כ-750גרם ועדיין דואה מצוין.

    אז אין נוסחה מדוייקת, רק קווים מנחים, יש מספר פרמטרים שצריך לקחת בחשבון ותקבל תמונה די ברורה, בוא נתחיל באיזה טיסן מדובר???

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    http://adamone.rchomepage.com/design.htm#calculate

    הכנף סויפט 2שלי שמיועדת במקור למשקל טיסה של 300 גרם, טסה .. אם אפשר לקרוא לזה ככה גם ב 1.2 קילו ...
    אבל זה לא משהו שאני ממש ממש ממליץ עליו

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    טוב אז ככה....
    לקחתי את הטיסן הזה,
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=16285
    והיות והמנוע שלו הפך להיות ז"ל ממזמן,חשבתי לבצע ניסיון וביטלתי לכנף הראשית את הדיאדרל ושמתי מוט קרבון במרכז כובד,משקל הכנף עלה בערך ב-20גרם יותר אבל היא הפכה להיות חזקה מאוד.
    המטרה העיקרית לביצוע שדרוג זה היה בכדי לקבל רולים יותר חריפים ומהירים.
    נכון לעכשיו אני בחיפושים אחר מנוע שיהיה מהיר וייתן יותר זמן אוויר.
    אני בדילמה האם להזמין את זה:
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...idProduct=6634
    משקל טיסה לפי היצרן הינו 175 גרם ולכן רציתי (בבקשה) לדעת עד איזה משקל אני יכול להוסיף מבלי שאני אגיע למצב של זריקת "אבן".
    התייחסות למנוע וסוללה.
    את הבקר כבר החלפתי ל20 אמפר.
    מה דעתכם?

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    המנוע הזה יהיה מצויין, יש לי ניסיון אתו (הוא חתך לי את היד יופי..), אתה צריך סוללה 3 תאים אחרת לא עשית יותר מידי,
    לא זוכר איזה פרופ השתמשתי, אני חושב ש-6X4 יהיה מצוין, גם תלוי כמה אורך פרופ אתה יכול לשים בלי שיגע ברצפה.
    בכול מקרה הבחירה נראית לי טובה מאוד.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    אדי?
    עם איזו סוללה השתמשת? (עדיף לינק אם אפשר)
    סוללה כזו תהיה טובה לדעתך?
    היא שוקל פי 2 מהמותר...
    http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...dProduct=11899
    עד כדי כך המנוע הזה חזק?
    הגבהתי לו את הגלגלים כך שאין בעיה מבחינת אורך הפרופ.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עד כמה (באחוזים) ניתן להעלות את משקל הטיסה בטיסן על פי הוראות היצרן?

    לא זוכר איזו סוללה אני שמתי, אבל זו נראית מצויינת, גם 3 תאים עם C גבוהה ו-850מי'ל זה "גודל" מעולה.
    אתה סביב ה-250גרם משקל טיסה שזה לא מעט אבל לדעתי לא תהיה לך שום בעיית משקל או עומס כנף במיוחד אחרי שחיזקת אותה.
    אם אתה לא בטוח, אתה יכול לרדת לסביב ה-500 למרות שממש אין צורך, אני ממליץ לא לשנות, גם בחירת הסוללה מצוינת לדעתי.
    הוא יהיה טיסן להשתולל, ספורטיבי, כייף לא נורמלי
    וכן, המנוע הזה חזק

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •