שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: שאלה שמתאימה לעבר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    385
    תודה!
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה שמתאימה לעבר

    פעם אחת ולתמיד אני חייב לדעת את ההבדל בין PPM וPCM מה ההבדל ביניהם אין בשום מקום תשובה מובנת..

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    702
    תודה!
    1
    הודה 55 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה שמתאימה לעבר

    חיפוש קצר ב גוגל

    http://www.aerodesign.de/peter/2000/...ml#Anker144123
    PPM - Pulse Position Modulation

    PCM - Pulse Code Modulation


  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה שמתאימה לעבר

    PPM הוא אנאלוגי, בעוד ש-PCM הוא דיגיטלי (על גבי אנלוגי אם אני זוכר נכון).

    ההבדלים באנלוגיה לדברים מוכרים:
    PPM - בדומה לאיך שאתה מאזין לרדיו - אם יש הפרעות או קליטה לא טובה, אתה תשמע רעש לבן ותתקשה להבין מה נאמר אבל עדיין תשמע דברים מובנים מדי פעם.
    PCM - זה מזכיר יותר את השידורים של הממיר הדיגטלי - אם יש הפרעות, התמונה קופאת לחלוטין עד שהאות מתחדש וחוזר להיות תקין.

    לכן, כשיש הפרעות ל-PPM, הטיסן יגיב מדי פעם, או שהסרווים ישתוללו כי הם לא יפרשו נכון את ההוראות מהמשדר.
    ב-PCM לעומת זאת ההגאים יעצרו או יעברו למצב FailSafe במידה ויש הפרעות.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    385
    תודה!
    6
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה שמתאימה לעבר

    יש הבדלים רציניים בבטיחות בהם או שזה זניח?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה שמתאימה לעבר

    אני לא בטוח לגמרי.
    ממה שאני זוכר בזמנו כשה-PCM יצא לשוק, דובר על כך שהוא יותר בטוח, כי אין סיכוי שהפרעה תשגע את הסרווים.
    מצד שני, אם יש הפרעה, אז אין לך בכלל שליטה על הטיסן, ואתה צריך לקוות שההפרעה תעלם, בעוד שב-PPM, עדיין יש לך סיכוי מסויים לתת פקודות לטיסן ואולי ע"י כך להציל אותו.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    הוד השרון
    הודעות
    86
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה שמתאימה לעבר

    שלום רב בקיצור ועל רגל אחת כאשר אנו משדרים אנו מרכיבים מידע על גל נושא , שניהם משודרים ב fm כלומר המידע שמורכב על הגל הנושא הוא שינוי התדר
    כלומר מרחק לא סדיר של הגלים על הגל הנושא , ב ppm מרכב מידע אנלוגי וב pcm מידע סיפרתי ז"א רצפים של 0 ו 1 שזה מידע חסין יותר להפרעות

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •