שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 5 מתוך 5

נושא: התקנת מפסק ל BEC חיצוני.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל התקנת מפסק ל BEC חיצוני.

    האם כדאי להתקין מפסק בין הסוללה ל BEC או לחבר ולנתק?
    אני חושש שמפסק כזה עלול לזוז במהלך הטיסה בגלל רעידות\תאוצות
    אבל מצד שני זה מאד נוח שיש מפסק כזה במקום להתעסק עם המחבר שוב שוב.
    האם יש פה מישהו ששם מפסק כזה?
    אם כן איך דואגים שזה לא יזוז?
    או שסומכים על המזל?
    יואב

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    מפסק HD או אפילו יותר טוב (הרבה יותר טוב) מפסק קצר שעובד בלוגיקת N/O, שבשבילו צריך רגולטור שתומך בו או מעגל מיתוג (Relay) - כך אתה לא משאיר כלום ליד המזל, וגם אם פיזית תתלוש את המפסק מהמסוק, הוא, לשמחתך הרבה, ימשיך לעבוד!

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לlior_bar_ami על הודעתו:

    Yoav Lahav (16-04-2012)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    מיקום
    צור יצחק
    הודעות
    1,807
    תודה!
    202
    הודה 124 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: התקנת מפסק ל BEC חיצוני.

    ליאור איך אתה מונע מהמפסק לעבור למצב OFF בזמן טיסה כתוצאה מרעידות\תאוצות
    שעלולות להזיז אותו?
    האם המפסק שאתה מתאר מנתק לגמרי את הסוללה או שהיא עדיין נשארת מחוברת למשהו
    שצורך זרם ולו הקטן ביותר?
    יואב

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל

    דיברתי על שני מפסקים שונים, אחד מפסק HD רגיל שהדבר היחידי שמונע ממנו לכבות את המסוק כתוצאה מוויברציה זו נעילה גאומטרית/הנדסית (לדוג׳ זיז או שגם). מפסק זה אינו צורך זרם וממשיך להיות מחובר למסוק באין מפריע גם כשהוא במצב כבוי - מניסיון ארוך עם מפסקים כאלו, גם במסוקים וגם בטיסני בנזין עתירי וויברציות אין דאגה של הכבות המפסק באוויר. יחד עם זאת הפחד האמיתי הוא כשל פנימי בטאבים שבמפסק ובחוטים שלו שמתקשחים עם הזמן והחשיפה לניטרו - כאן נכנס לתוקף המפסק השני שציינתי והוא פועל רק כג׳מפר לטובת קיצור מעגל מרוחק. המצב הנורמלי של המעגל הוא סגור כך שהמצב הטבעי שלו הוא מסוק דלוק, וכדי לכבות את המסוק צריך להוסיף רכיב (המפסק) שמטרתו לקצר את המעגל ולכבות את המסוק.
    זהו מניסיוני ולעניות דעתי המפסק הטוב ביותר שמסוק יכול להיות מאובזר בו - שכן גם עם ניתוק פיזי של כל יחידת המפסק המעגל חוזר למצבו הטבעי (סגור) והמסוק עובד.
    אליה וקוץ בה - המעגל הממתג נשאר מחובר קבוע לסוללה, גם כאשר הוא מקוצר (צריך מתח כדי להפעיל את המיתוג ל OFF) ונופל עליו מתח קבוע שצורך זרם, נמוך אך מספיק כדי להרוס סוללה שנשארה מחוברת לאחר יום הטסות עד שבוע הבא - ולכן לאחר יום הטסות יש לנתק את הסוללה במפסק מסוג זה.

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לlior_bar_ami על הודעתו:

    Yoav Lahav (16-04-2012)

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    1,008
    תודה!
    9
    הודה 54 פעמים ב 46 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: התקנת מפסק ל BEC חיצוני.

    הי ליאור האם יש לך המלצה על מפסק ספציפי , תודה

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    דיברתי על שני מפסקים שונים, אחד מפסק HD רגיל שהדבר היחידי שמונע ממנו לכבות את המסוק כתוצאה מוויברציה זו נעילה גאומטרית/הנדסית (לדוג׳ זיז או שגם). מפסק זה אינו צורך זרם וממשיך להיות מחובר למסוק באין מפריע גם כשהוא במצב כבוי - מניסיון ארוך עם מפסקים כאלו, גם במסוקים וגם בטיסני בנזין עתירי וויברציות אין דאגה של הכבות המפסק באוויר. יחד עם זאת הפחד האמיתי הוא כשל פנימי בטאבים שבמפסק ובחוטים שלו שמתקשחים עם הזמן והחשיפה לניטרו - כאן נכנס לתוקף המפסק השני שציינתי והוא פועל רק כג׳מפר לטובת קיצור מעגל מרוחק. המצב הנורמלי של המעגל הוא סגור כך שהמצב הטבעי שלו הוא מסוק דלוק, וכדי לכבות את המסוק צריך להוסיף רכיב (המפסק) שמטרתו לקצר את המעגל ולכבות את המסוק.
    זהו מניסיוני ולעניות דעתי המפסק הטוב ביותר שמסוק יכול להיות מאובזר בו - שכן גם עם ניתוק פיזי של כל יחידת המפסק המעגל חוזר למצבו הטבעי (סגור) והמסוק עובד.
    אליה וקוץ בה - המעגל הממתג נשאר מחובר קבוע לסוללה, גם כאשר הוא מקוצר (צריך מתח כדי להפעיל את המיתוג ל OFF) ונופל עליו מתח קבוע שצורך זרם, נמוך אך מספיק כדי להרוס סוללה שנשארה מחוברת לאחר יום הטסות עד שבוע הבא - ולכן לאחר יום הטסות יש לנתק את הסוללה במפסק מסוג זה.
    אייל
    052-4291-103

נושאים דומים

  1. [שאלה] BEC חיצוני סדר הדלקת מסוק
    על ידי HKHELI בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 29-07-2011, 07:28:40
  2. [עזרה!] עזרה בהתקנת BEC חיצוני
    על ידי bar199950 בפורום פורום רדיו ואלקטרוניקה
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 16-03-2011, 20:31:54
  3. אשדוד והסביבה מחפש bec חיצוני..
    על ידי adibenbasat בפורום רדיו, אלקטרוניקה וציוד נלווה
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 19-12-2010, 18:09:39
  4. [עזרה!] bec חיצוני לטירקס 500
    על ידי kal1311 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 30-11-2010, 15:53:34
  5. BEC חיצוני
    על ידי guylihi בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 30-10-2008, 11:05:51

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •