שלום,
לאחר שהוחלף רוטור ראשי, אחרי טיסה אחת עם הטירקס 600 NSP דפמר אחד נמחץ קצת ו"נקרע". כשפירקתי את הראש כדי לשים דמפרים של KBDD שהיו לי מהראש הקודם גיליתי שהוא לא הורכב עם ה-Sleeve השחור מפלסטיק.
לפי מה שהבנתי הסליב סופג את רוב העומס על הספינדל, ובאמת כשהטסתי הרגשתי שהמסוק לא זריז ביחס להיגוי החריף, למרות הכח שלו, כנראה בגלל שהתנועה של הספינדל בתוך ההאב הראשי גרמה לאיבוד כח.
אז אני רוצה לדעת ובעיקר ממי שיש לו ניסיון, האם שימוש בדמפרים של KBDD אין צורך בסליב, מכיוון שהם יותר קשיחים, או שחובה לשים את הסליב בגלל הסיבות שציינתי?
תודה מראש!