העברתי את כל הציוד לשלדת העץ שלי .
הרבה יותר נוחה ומרווחת.
והגלים בוידאו נעלמו כמעט לגמרי.
הסרטון ללא עריכה פרט לקיצוץ בהתחלה ובסוף
יש מספר קטעים שהמצלמה נמצאת בגובה יציבה וחזקה כמעט כמו על חצובה רק גבוהה מאוד.
העברתי את כל הציוד לשלדת העץ שלי .
הרבה יותר נוחה ומרווחת.
והגלים בוידאו נעלמו כמעט לגמרי.
הסרטון ללא עריכה פרט לקיצוץ בהתחלה ובסוף
יש מספר קטעים שהמצלמה נמצאת בגובה יציבה וחזקה כמעט כמו על חצובה רק גבוהה מאוד.
יפה מאד.
באמת איכות ידאו טובה מאד!
נראה שיש ברחפן בעיה בYAW.
תמיד כשאתה מסובסב זנב מעט בחריפות- הרחפן מאבן מהאיזון שלו.
נסה לבדוק את איזון הCG ב3 הצירים,
ואת הזנת הערכים לתוכנה במחשב...
.Itay.
ממש חצובה מרחפת! יפה!
למה יש רעש מוזר? (כאילו המנוע\הפרופ משתפשף במשהו)
"אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
"אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"
www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
הערוץ שלי ב-Youtube
צילום יפה מאוד
goblin 700 red
goblin 700 carbon red
spektrum Dx9
skookum 540
לא חושב שהמנוע או הפרופ משתפשפים במשהו
הגופרו נמצא בתוך קופסא אטומה כך שסאונד לא מתקבל בצורה הטבעית , בפעם הבאה אני אטיס עם קופסה פתוחה ואז האודיו יהיו יותר קרוב למציאות , כי עכשיו זה נשמע כמו אופנוע שתי פעימות .
מרכז הכובד לא באמצע אני מניחש הגופרו מזיזה את מרכז הכובד קדימה,לא הגדרתי שום דבר מיוחד בתוכנה , אני גם כמעט בטוח שלא תיהיה השפעה על YAW . אם יש שימוש בפרמטרים של מיקום מרכז הכובד יחסית לNAZA אז המטרה שלו היא לנטרל תאוצות כתוצאה מסיבוב כדי לשפר AUTOLEVEL
אחרי שאוסיף מצלמת FPV משדר ואולי OSD אמקם את המצלמה כדי שמרכז הכובד יהיה במקום הנכון על השלדה יש מספיק מקום למשחקים.
הנסיון שלי עם מסוקים הוא מועט ביותר או ליתר דיוק כמעט אפסי ולכן כנראה שבסבסוב אני קצת יותר עצבני במיוחד בNOSE IN
בכל אופן אוריד עוד טיפה GAIN אוסיף EXPO להגאים כדי שהמעברים יהיו יותר חלקים .
![]()
אני לא חושב שמדובר בנסיון מועט בהטסת כלים מהסוג הזה, הכלי פשוט מפיל אף\זנב בסבסוב הזנב, מבלי קשר לגיין או אקספו.
אני אעלה בערב סרטון שלי מסבסב עם הרחפן - שמאוזן היטב, תוכל לראות את ההבדל: גם בתנועות חריפות...
גם אם מרכז הכובד לא נמצא בצירי הסימטריה של הכלי, אין בעיה! - ניתן לפצות על זה בתוכנה בהזנת הערכים בצורה טובה.
.Itay.
לא נראה לי שהוא מפיל אף או זנב.
בערך ב1:00 אני עושה סבסוב 360 מעלות ואז ניתן לראות שבט מזרחה האף גבוה יותר מאשר מבט מערבה אבל זה משקף את כיוון הרוח והאופן שבו הכלי מתנגד לרוח.
בכל אופן כיוון מדוייק יותר של מרכז כובד והגדרה בתוכנה בטח שלא יכולה להזיק.
טס יפה הקרטינג הזה
צילום יציב מאוד.
כדאי לנסות בזוית צילום פחות רחבה
יכלת לותר על האודיו של המצלמה.
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
השארתי את הסרטון כמו שהוא ללא כל עריכה בשביל לשמור על אוטנטיות עם זווית צרה יותר הרבה יותר קשה לכוון למטרה, כשיהיה עליו ציוד fpv אנסה גם זווית צרה יותר
רואים שלא שמתה אמצעי ריכוך מתחת למצלמה והתמונה יציבה מאוד
מה לדעתך הביא לשיפור.
נערך לאחרונה על ידי אריה.ח; 22-07-2012 בשעה 19:27:52.
החלפתי לשלדת העץ הישנה שלי כנראה לעץ יש תכונות שיכוך מתאימות
שאלה מתוך בורות ברחפות- מה הסיבה שהרחפת מתאמצת לעלות גבוה יותר?
האם אתה בנית לבד את כל הרחפת?
מבלי להבין ברחפנים הרבה, אני מסכים איתך - מהוידאו נראה שיש חוסר יציבות בסבסוב. יחד עם זאת לא נראה לי שניתן לקבוע האם הסבסוב הוא כתוצאה מרעידות של המטיס בסטיקים או מבעיות כיוונים או קיזוזים. יגאל, נסה להטיס בגובה עיניים ולעשות פירואט מהיר בלי לגעת כלל בסטיק ימין, ותסתכל עם הרחפן ״רוקד״. בכל אופן אם מערכת הייצוב של הנאזה דומה באופן פעולתה למערכות הפלייברלס המודרניות במסוקים קשה לי להאמין שהסוגייה היא מרכז כובד - מערכת פלייברלס שמכוונת טוב תשמור על pirouette optimization גם אם מרכז הכובד של המסוק איננו תקין, פשוט הנצילות של המסוק הן מבחינת הקולקטיב והן מבחינת זוויות הסייקליק המרביות ייפגעו. אני מניח שברחפנים זה עובד בהגיון דומה, בהתאמה - מהירויות מנועים מקסימליות שיש להן מגבלה, ולא זוויות מקסימליות
Gil Friman
שישי בבוקר באנדרטה
-------------------------------
T-rex 500E 3GX
T-rex 600esp
Multiplex FunCub
Hitec Aurora 9
הרחפן מתנגד לרוח וזה קורה על ידי הטייה בכיון ממנו באה הרוח.
כשמסובסבים. הכיוון ממנו באה הרוח משתנה והרחפן, על מנת לשמור מיקון מטה לצד השני.
לי זה נראה תקין לגמרי.
SGS2 ..
השלדה היא שלדה שבניתי דיי מזמן :
http://www.efly.co.il/forums/showthr...C%E3%FA-X-RAIL
http://www.efly.co.il/forums/showthr...EC%E3%FA-XRAIL
הטסתי את הכלי בקו ראיה כך שהמגבלה היחידה זיהוי מצב הכלי באוויר , וככל שהכלי גבוהה יותר קשה יותר לזהות מצב.
בכל אופן במקרה הטסה מעל חניון ריק וזה הגובה שהרגשתי בטוח לעלות מה שהטריד אותי במיוחד זה האנטנה הסלולרית הסמויה במקום שלא ממש ידעתי מה יקרה בטיסה כה קרובה אליה.
אל תחשוש מאנטנות ..
גם בוידאו של ה fpv. אין בעיה :-)
בדוק
בשביל אוריינטציה טובה.
יש לדים והרבה בשני צבעים שונים.
בעיקר שאתה לא חזק במסוק.
SGS2 ..
האנטנה שם זו לא זו ששרפו אותה פעם השכנים מפחד מהקרינה? יכול להיות שהיא לא פעילה...
מומחה לבדיקות הרס של כלי טייס
אשמח לדעת איך בנית את הרחפת ובמה זה כרוך כדי להעלות אותה לאוויר..
מנועים, בקר מהירות, סוללה, גיירו, מקלט משדר?
כמה ערוצים סה"כ צריך כדי להטיס רחפת?