שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 6 מתוך 6

נושא: בעניין אופן הפעולה של מנוע נייטרו

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Feb 2011
    הודעות
    81
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל בעניין אופן הפעולה של מנוע נייטרו

    כידוע, על מנת להניע מנוע של טיסן צריך לחבר לו בוסטר תחילה. הבוסטר גורם לחוט להט שבפלג ללהוט ובכך להצית את התערובת שבצלינדר בנסיון במהלך ההנעה. לאחר ההנעה וניתוק הבוסט, מה גורם לתערובת להדלק, הרי שהבוסטר כבר לא מחובר.
    יש לי מספר השארות ויכולתי לחפש בגוגל ולמצוא הסבר אבל אני מעדיף את ההסבר שלכם, אנשי הטיסנים.

    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    מיקום
    אשדוד
    הודעות
    313
    תודה!
    28
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעניין אופן הפעולה של מנוע נייטרו

    לאחר ההנעה וניתוק הבוסטר חוט להט של המצת (פלג) מתחמם או מתלהט מפעולת הבעירה של תערובת הדלק שבבוכנה. קיימים מספר סוגים ודגמים של הפלגים שבאמצעותם ניתן להשהות ולהקדים את פעולת ההצתה של הדלק. ומבחינת הסוגים אני מכיר שני סוגים של מצתי להט: רגיל וקטליזה. מצתים מתחלקים לארבע קבוצות עיקריות: קרה, בינונית, חמה וחמה מאוד.
    אלה הדברים על מצתי להט ב 20 שניות

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2012
    מיקום
    גילון
    הודעות
    356
    תודה!
    26
    הודה 14 פעמים ב 14 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעניין אופן הפעולה של מנוע נייטרו

    בתחתית הפלאג יש ציפוי מיוחד שאוגר חום וגורם להמשך ההצתה.
    לכן לעיתים ניתן לראות פלאג שנראה תקין לגמרי עם סליל בוהק ואיך שמנתקים את הסוללה כבה המנוע , זאת אומרת שנשחק הציפוי והפלאג כבר לא תקין

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעניין אופן הפעולה של מנוע נייטרו

    ציטוט נכתב במקור על ידי ronl צפיה בהודעה
    בתחתית הפלאג יש ציפוי מיוחד שאוגר חום וגורם להמשך ההצתה.
    לכן לעיתים ניתן לראות פלאג שנראה תקין לגמרי עם סליל בוהק ואיך שמנתקים את הסוללה כבה המנוע , זאת אומרת שנשחק הציפוי והפלאג כבר לא תקין
    תיקון קל להודעתך זו.
    תפקידו של הציפוי (סוג של פלטינה) לגרום להצתת תערובת הדלק (מתנול) בתנאי חום ולחץ הקיימים בתא השריפה בעת פעולת המנוע. את החום אוגר הסליל ולא הציפוי, והוא נמצא בתוך חלל הפלג ולא רק בתחתיתו. השוני בפלגים מתבטא בנפח החלל שבפלג, קוטר הסליל, אורכו ועוביו. אלו מתורגמים לפלגים חמים יותר או פחות.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    743
    תודה!
    12
    הודה 27 פעמים ב 19 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעניין אופן הפעולה של מנוע נייטרו

    כמו שאמר רון הפלאג נשאר "חם" או "אדום" בזכות תרכובת כימית שמצפה את סליל הפלאג
    אין כל קשר לחום של המנוע מההצתה הראשונית זה לא מה ששומר על חום הסליל
    החומר הכימי שנמצא על סליל הפלאג מחומם עם בוסטר אך זה יותר הריאקציה בין המתנול לציפוי של הסליל שגורמת לו להשאר לוהט
    ולהמשיך את פעולת הבערה במנוע.
    לא להתבלבל עם מנועי דיזל זה לא אותו דבר

    "the wire remains hot, continuing to glow partly due to thermal inertia, but largely due to the catalytic combustion reaction of methanol remaining on the platinum filament. This keeps the filament hot, allowing it to ignite the next charge, thus sustaining the power cycle.
    אם אני לא טס, אף אחד לא טס....

    H9 P-51 180 Giant
    GP Cosmic Minnow
    T1 Mini Fortune Turbine Jet
    Boomerang Xl Turbine Jet
    Carf Ultra Flash Turbine Jet
    Efxtra Racer Upgraded 6S

    Extreme Flight Extra300 61
    Seagull electric Trainer
    Dji Mavic Pro

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לe-nigma על הודעתו:

    oshram (10-11-2012)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: בעניין אופן הפעולה של מנוע נייטרו

    את החום בין פעימה אחת לבאה אחריה שומר הסליל. כדי לשמר חום יש צורך במסה. המסה של הציפוי ממש אפסית ואיננה יכולה לשמור חום. תפקידה האחד והיחיד הוא לייצר את הריאקציה בינה ובין המתנול ולגרום להצתת תערובת הדלק.

נושאים דומים

  1. [שאלה] מספר שאלות בעניין הנעת מנוע ישן
    על ידי nir.modan בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 17-04-2011, 07:38:38
  2. HSP נייטרו 10\1
    על ידי bargad בפורום פורום מכוניות
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-11-2010, 19:56:34
  3. מחפש מאמר/הסבר לגבי אופן הפעולה של מד קצב מסוג MEMS
    על ידי דניאל דקל בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 01-02-2010, 17:46:13
  4. [שאלה] בלי נייטרו
    על ידי קרמבו בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 70
    הודעה אחרונה: 11-11-2008, 22:34:02
  5. לא להזמין דרך EMS בשום אופן ובשום אופן !!!!!
    על ידי motiganot בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 23-10-2008, 15:09:04

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •