שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 15 מתוך 15

נושא: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    294
    תודה!
    24
    הודה 8 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    Align DFC 500

    כאשר אני סוגר את הברגים של הספינדל משני הצדדים חזק הגריפים בקושי זזים ולכן אני צריך לשחרר קצת...

    בדרך כלל אני שם לוקטייט וסוגר חזק מאד... האם זה יהיה בסדר לשחרר ולשים לוקטייט או שמשהו שם לא כמו שצריך להיות?

    בנוסף עם הראש לא הגיעו הטבעות (2 טבעות עם עיגול פנימי וטבעת עם הרבה עיגולים) לכן לקחתי מהגריפים הקודמים ושמתי (במנואל של הראש מופיע שצריך להיות שם...)

    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    זה לא צריך להיות ככה, צריכה להיות תנועה חפשית לגמרי גם כשסוגרים חזק!
    אם אני מבין נכון זה שדרוג ? תבדוק בהוראות ההרכבה נדמה לי שזה קצת שונה מבראש הרגיל..
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    תיפתח את הספינדל ותראה בין המייסבים שיושבים בגריפ יש ספייסרים ממש דקים תוציא לפי הצורך
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    294
    תודה!
    24
    הודה 8 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    אוקיי תודה

    והאם העניין של העברת הטבעות מהראש הרגיל הוא בסדר?

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2010
    הודעות
    1,427
    תודה!
    88
    הודה 90 פעמים ב 76 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    אין שום בעיה
    אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים

    אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק


    כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    294
    תודה!
    24
    הודה 8 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    משהו מוזר, גם שיש מרווח ואני סוגר את הברגים חזק עדיין התנועה קשה...

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    294
    תודה!
    24
    הודה 8 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    דבר מוזר, הטבעות שהעברתי עולות רק התחלת הספינדל בחלק הצר יותר

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rehovot, Israel, Israel
    הודעות
    894
    תודה!
    63
    הודה 57 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    אין שום סיבה שבעולם להדק כל כך חזק את הברגים הללו וזה לא משנה באיזה ראש מדובר...
    אתה פשוט מפעיל לחץ על המייסבים שלא לצורך ולכן תנועת הגריפים קשה.
    צריך פשוט לסגור את הברגים עם לוקטייט ולבדוק שאין חופש פנימה החוצה של הגריפים אל ומההאב
    ושקיימת תנועה סיבובית חלקה של הגריפים וזה הכל...לא מסובך.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    294
    תודה!
    24
    הודה 8 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    לחצתי את הברגים על הטבעות שהם לא היו 100% במקומם וזה יצא מרווחים ותקע אותם...

    סגרתי הכל כמו שצריך (סגור חזק חזק) ויש תנועה חלקה תודה לכולם

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    הודעות
    108
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    אחי גם אני שידרגתי לראש dfc מה שקורה
    זה שיש שם משהו לא יושב בסדר כי זה קרה
    לי אותו דבר אתה צריך לסגור חזק כאילו חזק נורמלי
    והגריפים צריכים לזוז חופשי

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    תנועתו החלקה של מיסב לחץ אינה תלויה בחוזק הסגירה. עליו לעבוד חלק לגמרי גם כשסוגרים חזק. (בגלל זה קוראים לו מיסב לחץ)
    אם זה לא כך, משהו בהרכבה שלך לא תקין
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Nov 2011
    הודעות
    100
    תודה!
    5
    הודה 16 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    עודד צודק במאת האחוזים
    במיסב לחץ יש הפרשים קטנים במידות בין הדיסקה החיצונית לפנימית
    הרכבה לא תקינה תגרום לנעילת המיסב
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	מיסב לחץ.JPG‏ 
Views:	86 
Size:	36.1 קילובייט 
ID:	82676  

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    294
    תודה!
    24
    הודה 8 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    הסתדרתי עכשיו שסוגרים חזק חזק זז חלק. הטבעת שם לא ישבה על הספינדל כמו שצריך ועל זה הידקתי את הבורג וזה סגר את הכל לא בצורה חלקה...

    סוף טוב בסופו של דבר

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    יפה שהסתדר
    עוד משהו שצריך לדעת על מיסבי לחץ:
    לעיתים עקב סגירה חזקה מדי לאורך זמן ואי שימון מתאים, נוצרים שקעים מיקרוסקופיים בתעלת הכדורים, ואז עבודת המיסב אינה חלקה, מרגישים כאילו "קפיצות" בפעולה.
    זה נכון במסוקים, וזה נכון בכל מיסב לחץ. התופעה מאד אופיינית לאופנועי שטח שחוטפים מכות חזקות בגלגל הקידמי, מה שמייצר לחץ רב ביותר על המיסב לחץ של ההיגוי.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    294
    תודה!
    24
    הודה 8 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עזרה| עוד שאלה קטנה על הראש DFC

    אז כמה חזק אתה מציע לסגור?

נושאים דומים

  1. מתי בפעם האחרונה טס לך מיג 29 מעל הראש ???
    על ידי טיסני אילת בפורום פורום JET-ים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-09-2012, 20:09:32
  2. [שאלה] שאלה לגבי טירקס 550 - סיבוב מערכת הראש
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-04-2011, 14:11:19
  3. המכס נפל על כל הראש!!!!!!
    על ידי geft בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 29-12-2009, 19:13:30
  4. נחיתה על הראש
    על ידי AVIV123 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 21-11-2009, 09:47:39
  5. ה LANCAIR שלי מעל הראש
    על ידי איהאב בפורום גלריה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 10-12-2008, 23:44:43

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •