gillb (17-02-2013)
מדהים
אין גבול לגאונות
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
לא זוכר מתי זה יצא אבל נדמה לי שזה היה כבר בפורום, לי אישית יש חשש בטיחותי מאוטוג'יירו (גם ממסוקים למרות שהם יותר בטיחותיים),
אם יש קאט מנוע (תקלה כול שהיא) אתה די בבעיה,
אלא אם אתה ג'יימס בונד ותצליח להיחלץ מהמלכודת מוות הזו ולפתוח מצנח או משהו..
בטח חשבו על משהו..אני מרגיש יותר בטוח להתלות בכנפיים..
בכול מקרה,הכלי הזה הוא הישג מאוד מרשים![]()
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
אוטוג'יירו יכול לנחות ללא בעיה גם אם יש קאט מנוע
תנסה להתלות על כנפיים כאשר הם נכנסות להזדקרות - לא נעים
אתה באמת היית מעדיף להיית בגובה רב באוטוג'יירו מאשר בססנה במצב של קאט מנוע או הזדקרות כנף???
חוצמז'ה, טייס (בטח מנוסה) לא אמור להגיע להזדקרות כנף אלא רק אם הוא עושה טעות בתפעול הכלי, קאט מנוע יכול להיווצר גם לטייס הכי מיומן, יש כול מיני סיבות שיכולות לגרום לכיבוי מנוע,
לעומת זאת קאט מנוע בססנה..ויש לך מרווח זמן ומרחק לבחור איפה לנחות. לגבי אוטוג'יירו, רק תסתכל למטה ותדע..לא סתם הכלי הזה לא כול כך בשימוש..
נתקלתי בזה לאחרונה ביוטיוב במהלך "טיול" מעניין מאוד אם יתחילו להשתמש בזה ואם זה יהיה אפשרי רק באזורים מסוימים נחכה ונראה כמו שאומרים ניתן לזמן לעשות את שלו ...
"בראשית ברא אלוהים את השמיים ואת הארץ כל השאר made in china....."
כן אמרו בחדשות
האישורים כבר מוכנים
אנחנו לא מפסיקים לשחק שאנחנו מזדקנים
אנחנו מזדקנים שאנחנו מפסיקים לשחק
כמה נוסחאות שכדאי לדעת http://www.efly.co.il/forums/showthr...9-%EC%E3%F2%FA
60 שנים ומעט מאוד השתנה .
http://www.aerocarforsale.com/
נוחת בלי בעיה..?הוא מוגבל מאוד בכול מיני פרמטרים, למשל בגובה נמוך של מספר מטרים הוא יפול כמו אבן, כמו בסרטון:
בגובה רב הוא מוגבל כי אוטורוטציה אפשרית עד גובה מסוים, לכן הוא מוגבל בגובה הטיסה שלו, אני לא מומחה במסוקים ומיניהם אבל זה מה שאני מבין,
ססנה לצורך ההשוואה, אם המנוע יכבה בגובה נמוך- ניתן לשאר שלכלי תהייה מהירות שמן הסתם הכנף עדיין מייצרת עילוי, בגובה רב בטח שאין בעיה.
זה לא שאי אפשר להנחית ג'יירוקופטר, בסיטואציות מסוימות אין בעיה ללא מנוע.
מבחינת בטיחות..אני כבר לא עולה על אופנועים, אז גם על זה הייתי מוותר..
נראה לי מבאס לסוע כל היום עם קסדה
למסוק (וגם וג'ירוקופטר) יש גרף המתאר את היכולת להמיר גובה או מהירות טיסה למהירות רוטור לטובת ביצוע נחיתה נשלטת.
זהו גרף בו ציר אחד הוא המהירות וציר שני הוא הגובה.
הגרף נקרא "גרף המוות" שכן יש בו אזור בו אתה נמוך מדי ואיטי מדי להתאושש מאובדן מנוע ולכן טייסים שואפים להאיץ או לטפס מהר ככל הניתן על מנת לצאת מהאזור המסוכן מיד לאחר המראה.
בכל מקרה, אובדן מנוע בכלי טייס הוא לא דבר נחמד, גם בססנה שללא מסלול נוטה לאבד את צורתה המוצקה בעיקר עקב היתקלות באבנים, עצים, שיחים וכו.
כלי הטייס היחיד שאין סיבה להילחץ בו כאשר מאבדים מנוע הוא דאון![]()
בסרטון רואים ג'יירו שמנסה לטפס מהר מדי ללא מהירות מספקת- נראה ססנה מנסה את זה ולא נופלת על האף...
סרטון שמדגים את הצד השני של יכולות הג'יירוקופטר:
אופיר
מה הקשר לדיון![]()