שלום
אז ככה יש לי טיסן ULTIMATE דו כנפי של חברת SEAGULL
מצורפת תמונה להמחשה .
מנוע : 120AX
מקלט FUTABA 9 PCM
בכנפיים : 2 סרוו סטנדרטי
הגה גובה : 2 645 HITEC
הגה כיוון :BLUE BIRD 12KG
סוללה : 1800 mAH –METAL- NICKEL
ביצעתי TEST FLY קצת קיזוזים במאזנות וקצת בהגה גובה.
מרכז כובד כמו ש מומלץ בספר כמובן נימדד ללא דלק הטווח של מרכז כובד 12.5-15 ס"מ אז בחרתי את ה 13 ס"מ.
פרופלור מ U.Hפרופלור מאוד כבד 6X16.
מנוע 120 AX
הטיסן טס נהדר קל מאוד להמראה ונחיתה ,קצת חריף אבל תענוג .
3 הטסות 3 נחיתות מושלמות 1 עם קט .
שבת אחרת
פרופלור הוחלף ל 16X7 מעץ מאוד קל כמעת ללא משקל , הסוללה זזה קדימה בצמוד למיכל דלק זזה כ-12 ס"מ קדימה ממקומה הקודם . המנוע עבד מצוין עם הפרופ החדש אפשר היה לזרוק את הטיסן מהיד.
לאחר ההמראה הרגשתי שהזנב קצת כבד או שפשוט הבאתי UP יותר מדי . שוב פעם קיזוז של מאזנות
בגלל הפושרודים שמחברים בין המאזנות עליון ותחתון, שוב פעם טס נהדר לאחר קיזוז הטסתי אותו רחוק כדי לבדוק את הקיזוזים הכול נראה בסדר .
כמה הקפות במהירות ובעדינות .
התחלתי לסובב אותו לכיוון שלי הכול היה בסדר ופתאום כשאני נותן UP כשהטיסן מתקדם אליי הוא עושה רול ימינה כשאני עוזב הוא מתיישר ושוב פעם אותו הדבר
ראיתי שאין לי שליטה כיבוי מנוע
ודאיה עד לנחיתה הוא נחת רחוק מאוד ללא נזקים רציניים כני נסע נתלשו ביחד עם התושבת שלהם טיפה פיירוול יצא מהמקום ,הכנפיים שלמות הגוף וההגאים שלמים .
טוב עכשיו לשאלה הגדולה מה קרה ? מישהו יכול להסביר לי
תודה מראש