ואם כן אז מה עושים עם ה 3 חוטים שכביכול אמורים להיות מחוברים למנוע חשמלי.
ואם לא, אז לאיפה מתחברת הסוללה שאמורה להפעיל את הסרוואים.
פשוט זה טיסן ניטרו ראשון שלי. ( מגיע מעולם החשמלי)
תודה
ואם כן אז מה עושים עם ה 3 חוטים שכביכול אמורים להיות מחוברים למנוע חשמלי.
ואם לא, אז לאיפה מתחברת הסוללה שאמורה להפעיל את הסרוואים.
פשוט זה טיסן ניטרו ראשון שלי. ( מגיע מעולם החשמלי)
תודה
בטיסן עם מנוע מתאנול אין לך מה לעשות עם בקר מהירות.
על מנת לספק מתח עבודה למקלט ולסרבואים אתה זקוק לרגולטור.
לדעתי הסידור הטוב ביותר האפשרי הוא שימוש בסוללת Life 6.6V בחיבור ישיר. אינך צריך רגולטור ואתה מצמצם מראש סיכוי לתקלה אפשרית במערכת החשמל.
גדעון כמו תמיד קולע בול!![]()
טכנית אפשר להשתמש בסוללת ליפו קטנה 2 או 3 תאים ובקר קטן שמחובר למקלט ומשמש למעשה כרגולטור. לשלושת חוטי המנוע לא מחברים דבר. כל זה בתנאי שאין יותר מידי סרוו (עד 4-5 ).
אבל יותר נכון לחבר סוללת 4 תאים AA נטענים או ההצעה של גדעון.
תודה לכולם עזרתם לי מאוד
אפשרי, כל הטיסנים החשמליים משתמשים בזה.
פשוט את תחתוך את שלושת החוטים של המנוע החשמלי, ובהצלחה.