שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 22 מתוך 22

נושא: שאלה למטיסי ה3D

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה למטיסי ה3D

    אני מנסה לתלות את הטיסן שלי למשך זמן ארוך יותר כי אני מצליח רק כמה שניות בודדות.
    אני נתקל בשני קשיים שאני מעוניין לשמוע את תגובתכם

    הראשון: לתלייה במקום אני צריך שהמנוע יהיה בעוצמה מסויימת. הבעיה היא שבסטיק של המנוע אני יכול לתת מעל העוצמה הזאת(והוא מטפס) או מתחת לה(והוא יורד), אין לי קליק בניהם שיחזיק אותו במקום.

    השני: אם אני צריך להישאר על מהירות מסויימת כדי שהוא ישאר באותו הגובה תלייה, איך אני מתקן את ההגה כיוון בלי להשפיע על עוצמת המנוע? ברגע שאני מזיז קצת את ההגה כיוון ימינה או שמאלה זה ישר משפיע על העוצמת מנוע.

    אגב, בגובה גבוה אין לי את הבעיה הזאת כי זה שטויות לתקן טיפוס של מטר או ירידה של מטר..
    בגובה נמוך-שהטיסן מולי, מטר מעל הריצפה-שם מתחילה הבעיה.

    תודה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    לא מצליח להבין למה ההגה כיוון משפיע לך על המנוע, ואני בריחוף לא נשאר על מנוע קבוע, אני מפמפם בין מהירויות שונות, זה רגישות שאתה תלמד עם הזמן.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    אם יש לך שלט דיגיטלי שמאפשר זאת נסה לכוון גרף מנוע קצת יותר שטוח מסביב לנקודת הריחוף .

    בכל אופן כפי ש HIMEL ציין הסוד הוא בפמפום הסטיק מסביב לנקודה והשתהות או פמפום איטי יותר קצת מעל עוצמת הריחוף או מתחת בהתאם לתיקון הנדרש.

  4. המשתמשים הבאים אמרו תודה לigalr על הודעתו:

    neo 2 (31-03-2013)

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    ציטוט נכתב במקור על ידי Himel צפיה בהודעה
    לא מצליח להבין למה ההגה כיוון משפיע לך על המנוע, ואני בריחוף לא נשאר על מנוע קבוע, אני מפמפם בין מהירויות שונות, זה רגישות שאתה תלמד עם הזמן.
    ההגה כיוון משפיע כי אני מזיז אותו ימינה ושמאלה כדי לתקן
    ובהזזה זה משפיע גם על הלמעלה ולמטה של הסטיק מנוע

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    965
    תודה!
    18
    הודה 54 פעמים ב 50 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    אז תתאמן ללא להזיז את המנוע בזמן שאתה מתקן הגה כיוון.. זה ענייו של מיומנות בלבד..

  7. המשתמשים הבאים אמרו תודה לHimel על הודעתו:

    neo 2 (31-03-2013)

  8. #6
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    ידיד על סימולטור שמעת? קח לך סימולטור ותוריד את המהירות של הסימולטור וכך הכל יגיב לך יותר לאט ותוכל לבצע תיקונים במהירות שתוכל להתמודד איתה ולאט לאט לפי יכולתך תגביר את המהירות של הסימולטור.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  9. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    אננס (31-03-2013)

  10. #7
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    1,008
    תודה!
    9
    הודה 54 פעמים ב 46 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    סימולאטור
    אייל
    052-4291-103

  11. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    בענין מצב המנוע המדויק (בין שני קליקים) תשנה מעט את מצב הקיזוז, למשל תוריד אותו מעט ואז הקליק העליון יהיה המצב שאתה מחפש. אם כי מה שאומרים לך כל האחרים על משחק סביב המצב הרצוי זה מה שהרוב עושים באופן מעשי.
    לעומת זאת העובדה שבשינוי הגה כוון משתנה לך גם מצב המנוע מצביעה על כך שאתה מזיז את הסטיק בשני המישורים ולא מצליח באמת להזיז את הגה הכוון בלבד. מה שצריך לעשות........... אימונים, אימונים ועוד פעם אימונים !!

  12. המשתמשים הבאים אמרו תודה לumbo על הודעתו:

    neo 2 (31-03-2013)

  13. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    בענין מצב המנוע המדויק (בין שני קליקים) תשנה מעט את מצב הקיזוז, למשל תוריד אותו מעט ואז הקליק העליון יהיה המצב שאתה מחפש. אם כי מה שאומרים לך כל האחרים על משחק סביב המצב הרצוי זה מה שהרוב עושים באופן מעשי.
    לעומת זאת העובדה שבשינוי הגה כוון משתנה לך גם מצב המנוע מצביעה על כך שאתה מזיז את הסטיק בשני המישורים ולא מצליח באמת להזיז את הגה הכוון בלבד. מה שצריך לעשות........... אימונים, אימונים ועוד פעם אימונים !!
    תודה בהחלט התלבטתי בין קיזוז לבין לשים קצת משקל על הטיסן
    ננסה קיזוז

    ועם הזמן הפנוי הרב שיש לי(NOT) נמשיך להתאמן חח

  14. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    דבר ראשון תבטל לחלוטין את הקליקים בסטיק המיצערת, זו שיטה מאד לא מוצלחת והביטול לוקח 5 דקות
    ודבר שני, אתה פשוט לא מתורגל בכך, כפי שכבר נאמר מעלי, זאת מיומנות נרכשת.
    והדבר האחרון, אתה חייב לוודא שמרכז הכובד של הטיסן מתאים לצורת ההטסה שאתה רוצה בה, למשל בריחוף כזה (לא אהבתי את המילה תלייה) יהיה לך יותר קל עם מרכז כובד מעט יותר אחורי.
    בהצלחה.
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    דבר ראשון תבטל לחלוטין את הקליקים בסטיק המיצערת, זו שיטה מאד לא מוצלחת והביטול לוקח 5 דקות
    ודבר שני, אתה פשוט לא מתורגל בכך, כפי שכבר נאמר מעלי, זאת מיומנות נרכשת.
    והדבר האחרון, אתה חייב לוודא שמרכז הכובד של הטיסן מתאים לצורת ההטסה שאתה רוצה בה, למשל בריחוף כזה (לא אהבתי את המילה תלייה) יהיה לך יותר קל עם מרכז כובד מעט יותר אחורי.
    בהצלחה.
    מה זאת אומרת לבטל את הקליקים בסטיק מצערת?
    ומרכז הכובד אכן אחורי

  16. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    תפתח את השלט ותראה את הסידור שגורם לכך שיהיו קליקים, ופשוט תעיף את זה משם, לא עבודה מסובכת.
    לגבי מרכז כובד, כדי לדעת אם הוא אחורי אתה צריך לפני זה לדעת איפה מרכז הכובד הנכון, ואת זה יודעים רק לפי מאפייני טיסה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  17. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    על פי מה שאני יודע, שליש כנף מהקצה הקדמי. זה מה ששמתי לב בטיסני 3D שנתקלתי בהם(חשמליים)
    לא מצאתי מישהו שיכול לענות לי לגבי הטיסן הזה ספציפי-העלתי פה נושא כזה לפני כמה ימים

  18. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    פתח את השלט מאחורה
    בסטיק של המנוע תגלה פחית שלוחצת על פלסטיק משונן, זה מה שעושה את הקליקים.

    קח צינורית סיליקון קצרה ותלביש אותה על הפחית כמו שמלבישים גרב.
    זה יגרום לכך שישאר לחץ על הפלסטיק המשונן כך הסטיק לא ינוע בחופשיות יתירה ותחושת הקליקים תיעלם.
    חוץ מזה
    הרבה אימונים, נסה לפגוש מטיס מנוסה, אני בטוח שיוכל לתת לך הרבה טיפים כשיראה אותך מטיס
    בהצלחה
    גבי

  19. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    למרכז כובד אין השפעה על יכולת הריחוף ובטח שלא על אופן פעולת המצערת/הגה כיוון .

  20. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    למרכז כובד אין השפעה על יכולת הריחוף ובטח שלא על אופן פעולת המצערת/הגה כיוון .
    אני מטיס 3D קטן מאוד, אבל נדמה לי שהקביעה הזו ממש לא נכונה - לטיסנים אילו מכוונים מרכז הכובד הכי אחורי שאפשר אחרת הם ממש לא יעשו את התרגילים הנדרשים מהם, בעיקר כל מה שקשור לריחוף.

  21. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    האינטואציה על אפקט המטוטלת בזמן ריחוף היא דיי ברורה
    אבל מרכז כובד אחורי שעדיין מאפשר טיסה כמעט ולא משפיעה על אפקט המטוטלת .
    מרכז כובד אחורי כן מקל על הכניסה לתרגיל כיוון שהוא מאפשר תימרון חריף יותר אבל זו לא הבעיה של הבחור ואם ההגאים מספיק גדולים שמכניסים את הטיסן לריחוף אז מרכז כובד לא משנה את הקושי להשאר בריחוף .

  22. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    ציטוט נכתב במקור על ידי neo 2 צפיה בהודעה
    על פי מה שאני יודע, שליש כנף מהקצה הקדמי. זה מה ששמתי לב בטיסני 3D שנתקלתי בהם(חשמליים)
    לא מצאתי מישהו שיכול לענות לי לגבי הטיסן הזה ספציפי-העלתי פה נושא כזה לפני כמה ימים



    את מרכז הכובד לא מוצאים לפי הגדרות אלא רק על פי מאפייני טיסה.
    ההגדרות הכתובות הן רק נקודת מוצא התחלתית
    נכתב כאן על זה המון פעמים כולל כל ההסברים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  23. #19
    תאריך הצטרפות
    Sep 2009
    הודעות
    33
    תודה!
    2
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    את מרכז הכובד לא מוצאים לפי הגדרות אלא רק על פי מאפייני טיסה.
    ההגדרות הכתובות הן רק נקודת מוצא התחלתית
    נכתב כאן על זה המון פעמים כולל כל ההסברים
    יש בדיחה שמתאימה לחלק גדול מהתשובות ה"מוחלטות" שלך:
    מסוק חג בשמי סיאטל כשלפתע ארעה תקלה חשמלית ומערכת הניווט כשלה.
    הטייס היה מיומן אך עקב העננים הרבים והערפל, לא הצליח לקבוע את מיקומו
    ולמצוא את הדרך חזרה לשדה התעופה.
    לפתע הבחין הטייס בבניין גבוה. הוא התקרב אליו וחג סביבו. בינתיים טייס
    המשנה כתב באותיות גדולות על נייר את השאלה: "היכן אני נמצא?" והניף אותו מול הבנין.
    לפתע נפתח חלון והונף ממנו שלט שעליו כתוב: "אתה בתוך במסוק"
    הטייס חייך, נפנף לשלום, הסתכל במפות ותוך חמש דקות הם נחתו בשדה
    התעופה.
    לאחר הנחיתה פנה טייס המשנה לטייס ושאל אותו: "איך ידעת למצוא את הדרך
    לפי התשובה "אתה בתוך מסוק"?
    השיב הטייס: "לפי התשובה הבנתי שזה הבניין של מייקרוסופט, ומשם זה קרוב
    לשדה התעופה והיה קל לנווט".
    אבל איך ידעת לעזאזל שזה הבניין של מיקרוסופט?" שאל טייס המשנה.
    ובכן", השיב הטייס "רק מחלקת התמיכה שלהם מסוגלת לתת תשובה שהיא 100%
    נכונה אך לא שימושית בכלל".


    ציטוט נכתב במקור על ידי neo 2 צפיה בהודעה
    על פי מה שאני יודע, שליש כנף מהקצה הקדמי. זה מה ששמתי לב בטיסני 3D שנתקלתי בהם(חשמליים)
    לא מצאתי מישהו שיכול לענות לי לגבי הטיסן הזה ספציפי-העלתי פה נושא כזה לפני כמה ימים


    הבן אדם מבקש מספרים, מידה כל שהיא כדי לדעת איפה מרכז הכובד הנכון ולמי שלא מבין: כמה סנטימטרים משפת ההתקפה של הכנף, או כל מדידה מדויקת אחרת, מנסיון מעשי של מטיסים אחרים שממנו אפשר להתחיל לכוון את הטיסן ואתה מבלבל לו את המוח עם תאוריות שלא מובילות לשום מקום.
    נערך לאחרונה על ידי glider50; 01-04-2013 בשעה 12:26:18.

  24. המשתמשים הבאים אמרו תודה לglider50 על הודעתו:

    Boogle (01-04-2013)

  25. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    הבן אדם מבקש מספרים, מידה כל שהיא כדי לדעת איפה מרכז הכובד הנכון שממנו אפשר להתחיל לכוון את הטיסן ואתה מבלבל לו את המוח עם תאוריות.[/QUOTE]





    מי שמבלבל כאן את המוח זה אתה
    ברור שאינך יודע איך למצוא מרכז כובד, אין מספרים לדבר הזה
    הוא ביקש, ואתה מציע תיאוריות
    למציאת מרכז הכובד יש דרך והיא לא תיאורטית אלא מעשית לחלוטין
    ואם יש לך תשובה עבורו, תן אותה במקום להיות תוקפני כלפי אלו שיודעים יותר ממך.
    ועוד משהו: תתעמק בנושא הנקרא "הבנת הנקרא". זה יעזור לך להבין הרבה יותר את הכתוב
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  26. #21
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    עודד, כמו שכתבת בפוסט החדש שלך...
    ציטוט שלך: "1- בעת בניית הטיסן, יש צורך ליצור מרכז כובד התחלתי לפי הוראות המתכנן, ואם אין הוראה כזאת, בשליש הקדמי של הכנף
    צריך לזכור שזו רק נקודת מוצא ויש לאמת אותה בטיסה"

    זה בדיוק מה שהתכוונתי, שאני מחפש את הנתון המספרי של המתכנן..ובגלל שלא מצאתי אז קבעתי את נקודת מרכז הכובד בשליש הקדמי.
    ציטוט שלי מלפני כמה תגובות: "על פי מה שאני יודע, שליש כנף מהקצה הקדמי. זה מה ששמתי לב בטיסני 3D שנתקלתי בהם(חשמליים)
    לא מצאתי מישהו שיכול לענות לי לגבי הטיסן הזה ספציפי-העלתי פה נושא כזה לפני כמה ימים "

    נאלץ להסכים עם glider50, זה מה שחיפשתי מלכתחילה

    אנסה ליישם את השיטה שלך בהמשך(מהפוסט שהעלת עכשיו)
    תודה בכל מקרה לעונים התחלתי לחרוש יותר על הסימולטור עם טיסן פחות קל מהטיסן שאיתו התאמנתי-שאיתו בכלל לא התאמצתי לרחף..
    נערך לאחרונה על ידי neo 2; 01-04-2013 בשעה 13:42:21.

  27. #22
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה למטיסי ה3D

    בטיסני 3D הצורה הכי טובה לכוון את מרכז הכובד היא בטיסה. כמובן להתחיל ממרכז כובד קדמי לפי הספר ("טיסן עם מרכז כובד קדמי טס גרוע, טיסן עם מרכז כובד אחורי טס פעם אחת"), ולקזז את הטיסן כך שיטוס בקו ישר ומאוזן ללא תיקוני הגה גובה.
    אחר כך מטיסים אותו שוב בקו ישר רק הפוך. אם הטיסן מושך למטה, מרכז הכובד קדמי מדי. אם הוא מטפס למעלה, מרכז הכובד אחורי מדי. נוחתים, מזיזים סוללה, מקזזים בשלט וחוזרים על התרגיל עד שהטיסן פחות או יותר מאוזן.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

נושאים דומים

  1. [שאלה] שאלה למטיסי הקריות....
    על ידי umbo בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 17-08-2012, 10:54:38
  2. [שאלה] שאלה למטיסי הקריות והסביבה....
    על ידי umbo בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 17-08-2012, 08:04:26
  3. [אוף!] למטיסי גלילות
    על ידי amijan27 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 03-08-2012, 12:32:58
  4. שאלה למטיסי ה mcpx החדש
    על ידי guy1a בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 22-05-2011, 09:18:36
  5. שאלה למטיסי דאונים\מטיילים שבינינו
    על ידי valaza בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 24-03-2011, 03:00:14

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •