שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 11 מתוך 11

נושא: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    טוב אז לפני שנתיים היה לי טיסן דלק, יפה ואהוב (טריינר...) שהייתי מטיס.. ממש אהבתי את זה , אבל לא יודע לא היה לי זמן, הייתי קצת קטן מידי... הפחיד אותי הסיפור הזה. גם הדלק לא היה בנוי עלי, פשוט כי היה לי מפחיד מידי, והלחיץ אותי(לא יודע איך זה נשמע לכם, אבל ככה זה היה לי.)

    בכל מקרה, עכשיו שמרתי את השלט כי תמיד תכננתי לחזור להטיס(ולא חזרתי.. אבל אף פעם לא מאוחר מידי )
    יש לי שלט sanwa 6 ערוצים(RD6000), לא 2.4 אבל שטויות כי התדר ממש נדיר(לדעתי הרבה יותר טוב מהסינים שהסתובבו כשאני הייתי מטיס. בסוף יהרגו מישהו עם דבר כזה)...
    בקיצור, כמה יעלה לי עכשיו טיסן חשמלי? הייתי מטיס טריינר, אבל לא ממש הטסתי הרבה, ולא הייתי ממש בטוח בו... הטסתי כמו שצריך, אבל לא ממש מיציתי אותו, אז אני חושב שאני צריך עוד טריינר(יש לי גם סימולטור כדי שאתחמם..)
    חשבתי על מינימג הגרמני, והיו כאלה שהמליצו לי להסב בלזה- אבל אני גם רוצה משהו שיהיה יותר בטוח להתרסקות... אז לדעתי אני אתחיל עם טריינר של epp... יש לכם סטאפ? אני לא מבין כלום בחשמלי, קראתי תמדריך, הרוב ידעתי... אבל מנועים וכאלה, אני לא מכיר, ולא בטוח בדיוק מה צריך, מה מומלץ לקנות מהסיני ומה לא.
    התקציב שלי חלקי, יש לי כסף בכיס והוא אחרי עבודה קשה ורבה... ואני אצטרך אותו, אז אני מאמין שאוכל להשקיע כאן ב1200-1500 ממש אם כאב לב, כשיש לי כבר מערכת שלט,מקלט ובטרייה(שאני לא בטוח מה מצב הבטרייה)

    יש המלצות?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    תן הצצה חוזרת על כל הנעוצים בראש הפוסט.
    ככה תוכל להתנקז להחלטה וכיוון יותר מדוייקים.
    קח בחשבון שהסוללה בשלט אולי תקינה ב-60 אחוז במקרה הטוב,לפני שתעלה לאוויר כדאי לבדוק את טיב הרדיו.
    מה גם שתצטרך דברים ראשוניים כמו מטען,2 סוללות תואמות את אותו טיסן x.
    בהצלחה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: Re: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    ציטוט נכתב במקור על ידי omri123 צפיה בהודעה
    יש לי טריינר למכור בלי מנוע, אפשר שלי שום בעיה להפוך אותו לחשמלי,
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...EE%EB%E9%F8%E4!
    אם אתה קונה ממני את הטיסן לדעתי ההוצאות האחרות יעלו באזור 600 שקל אם אתה אומר שיש לך מקלט ושלט, רוב הסיכויים שהבטרייה לא מתאימה, אז יצאת בזול ועם אחלה טיסן.
    אני גם יכול לקשר אותך לאנשים שיכולים לעזור.
    מוזמן ליצור קשר 0524269114- אומרי.
    שמע אחי, יש לך מושג איזה סטאפ אני צריך לטיסן הזה? רק שיהיה לי מושג כללי... ומה המצב שלו? הוא נראה די מת למען האמת...

    ציטוט נכתב במקור על ידי bna016 צפיה בהודעה
    תן הצצה חוזרת על כל הנעוצים בראש הפוסט.
    ככה תוכל להתנקז להחלטה וכיוון יותר מדוייקים.
    קח בחשבון שהסוללה בשלט אולי תקינה ב-60 אחוז במקרה הטוב,לפני שתעלה לאוויר כדאי לבדוק את טיב הרדיו.
    מה גם שתצטרך דברים ראשוניים כמו מטען,2 סוללות תואמות את אותו טיסן x.
    בהצלחה.
    עברתי על הנעוצים כבר, אבל למען האמת אני עדיין לא סגור על החלטה...
    אני לא בטוח אם אני רוצה בלזה או EPP, אני לא יודע איזה סטאפ צריך, אני לא בטוח אם אני צריך מדריך...

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    תתחיל עם מדריך. הוא יענה לך על כל השאלות וסביר שיחסוך לך כסף.

    כשתהיה בטוח - ותר עליו.

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAvSa על הודעתו:

    bna016 (03-06-2013)

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    תתחיל עם מדריך. הוא יענה לך על כל השאלות וסביר שיחסוך לך כסף.

    כשתהיה בטוח - ותר עליו.
    כבר הטסתי בעבר, היו לי כבר איזה 3 שיעורים עם מדריך והוא אמר לי שאני מטיס מצוין ו"שיחרר" אותי . כבר הרגשתי כמעט ביטחון עם הטיסן, ומאז עברו כבר איזה שלוש שנים.
    אתם חושבים שאני צריך עוד פעם מדריך?

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    אתה עצמך כתבת: " אני לא בטוח אם אני צריך מדריך... "

    ככה לא עולים לאוויר.
    אם היית כותב אני בטוח שאני לא צריך מדריך זה כבר היה משהו אחר.

    קח מדריך. יחסוך לך כסף ועוגמת נפש.

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    שלום וברוך השב לתחביב ,
    המדריך שאתה צריך לכוון אליו הוא לא בהכרח זה שילמד אותך להטיס ( כי כפי שציינת , עשית זאת בהצלחה בעבר...) אך אני חושב שכן חשוב אדם מנוסה שיכוון אותך בין האפשרויות השונות , ידע לשאול את השאלות הנכונות ותוכלו לקבל החלטה מושכלת בהתאם לכל הפרמטרים הרלוונטים .
    כמו כן הוא יוכל ללוות אותך בהטסות הראשונות .
    לכן הצעתי אליך היא שתלך למנחת הקרוב לביתך ותתרשם מהאנשים שמטיסים בו , אני בטוח שתמצא לפחות אחד ( אם לא יותר ) שתוכל להתייעץ עימו ואולי יסכים ללוות אותך בתחילת הדרך גם ללא תשלום ... ( אצלנו בשטח זה עובד )
    ושוב בהצלחה
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    ציטוט נכתב במקור על ידי AvSa צפיה בהודעה
    תתחיל עם מדריך. הוא יענה לך על כל השאלות וסביר שיחסוך לך כסף.

    כשתהיה בטוח - ותר עליו.
    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    שלום וברוך השב לתחביב ,
    המדריך שאתה צריך לכוון אליו הוא לא בהכרח זה שילמד אותך להטיס ( כי כפי שציינת , עשית זאת בהצלחה בעבר...) אך אני חושב שכן חשוב אדם מנוסה שיכוון אותך בין האפשרויות השונות , ידע לשאול את השאלות הנכונות ותוכלו לקבל החלטה מושכלת בהתאם לכל הפרמטרים הרלוונטים .
    כמו כן הוא יוכל ללוות אותך בהטסות הראשונות .
    לכן הצעתי אליך היא שתלך למנחת הקרוב לביתך ותתרשם מהאנשים שמטיסים בו , אני בטוח שתמצא לפחות אחד ( אם לא יותר ) שתוכל להתייעץ עימו ואולי יסכים ללוות אותך בתחילת הדרך גם ללא תשלום ... ( אצלנו בשטח זה עובד )
    ושוב בהצלחה
    תודה רבה על התגובה המהירה.
    אני גר דיי רחוק מה"מנחת"(אני מרחובות, אבל הקצה השני... משהו כמו 20 דקות נסיעה ל"גבעה" אם אתם מכירים) , בכל מקרה אני גם לא מכיר משם יותר מידי אנשים כדי לשאול...
    אני לא בטוח אם אני אלך על מדריך... למען האמת ידעתי להטיס, וידעתי להטיס טוב... אם אני אלך על טיסן שנחשב לקל יותר(הרבה המליצו לי על הביקסלר עם כמה שינויים בסטאפ ושיפורים שלא ממש הבנתי..) אז אני מאמין שאני אסתדר... גם יש לי סימולטור ללמוד ממנו.

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    1
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    ציטוט נכתב במקור על ידי magnos צפיה בהודעה
    טוב אז לפני שנתיים היה לי טיסן דלק, יפה ואהוב (טריינר...) שהייתי מטיס.. ממש אהבתי את זה , אבל לא יודע לא היה לי זמן, הייתי קצת קטן מידי... הפחיד אותי הסיפור הזה. גם הדלק לא היה בנוי עלי, פשוט כי היה לי מפחיד מידי, והלחיץ אותי(לא יודע איך זה נשמע לכם, אבל ככה זה היה לי.)

    בכל מקרה, עכשיו שמרתי את השלט כי תמיד תכננתי לחזור להטיס(ולא חזרתי.. אבל אף פעם לא מאוחר מידי )
    יש לי שלט sanwa 6 ערוצים(RD6000), לא 2.4 אבל שטויות כי התדר ממש נדיר(לדעתי הרבה יותר טוב מהסינים שהסתובבו כשאני הייתי מטיס. בסוף יהרגו מישהו עם דבר כזה)...
    בקיצור, כמה יעלה לי עכשיו טיסן חשמלי? הייתי מטיס טריינר, אבל לא ממש הטסתי הרבה, ולא הייתי ממש בטוח בו... הטסתי כמו שצריך, אבל לא ממש מיציתי אותו, אז אני חושב שאני צריך עוד טריינר(יש לי גם סימולטור כדי שאתחמם..)
    חשבתי על מינימג הגרמני, והיו כאלה שהמליצו לי להסב בלזה- אבל אני גם רוצה משהו שיהיה יותר בטוח להתרסקות... אז לדעתי אני אתחיל עם טריינר של epp... יש לכם סטאפ? אני לא מבין כלום בחשמלי, קראתי תמדריך, הרוב ידעתי... אבל מנועים וכאלה, אני לא מכיר, ולא בטוח בדיוק מה צריך, מה מומלץ לקנות מהסיני ומה לא.
    התקציב שלי חלקי, יש לי כסף בכיס והוא אחרי עבודה קשה ורבה... ואני אצטרך אותו, אז אני מאמין שאוכל להשקיע כאן ב1200-1500 ממש אם כאב לב, כשיש לי כבר מערכת שלט,מקלט ובטרייה(שאני לא בטוח מה מצב הבטרייה)

    יש המלצות?
    אתה לא צריך להשקיע כל כך הרבה.
    אני בן 40 וחוזר לתחום אחרי 20 שנה... מבין אותך :-)
    קבל את הטיסן הזה למשל: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...32&aff=1005703
    בכלל, זה אתר מעולה עם מחירים סבבה, הם שולחים לישראל (מגיע תוך חודש וחצי) מוצרים באיכות טובה, הזמנתי הרבה דברים מהם.

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Jun 2011
    הודעות
    14
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    ציטוט נכתב במקור על ידי Chico Manobela צפיה בהודעה
    אתה לא צריך להשקיע כל כך הרבה.
    אני בן 40 וחוזר לתחום אחרי 20 שנה... מבין אותך :-)
    קבל את הטיסן הזה למשל: http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...32&aff=1005703
    בכלל, זה אתר מעולה עם מחירים סבבה, הם שולחים לישראל (מגיע תוך חודש וחצי) מוצרים באיכות טובה, הזמנתי הרבה דברים מהם.
    למען האמת הוא לא נראה לי מפתה יותר מידי.. פחות ממטר כנפיים, זה קצת מידי בשביל טריינר לפי מה שאני זוכר.
    האמת שחשבתי על זה http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...PO_1265mm.html ואני סקרן לדעת מה אתם אומרים

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    מיקום
    פרדס חנה - כרכור
    הודעות
    863
    תודה!
    149
    הודה 112 פעמים ב 100 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: חזרה להטיס אחרי הרבה זמן

    ציטוט נכתב במקור על ידי magnos צפיה בהודעה
    למען האמת הוא לא נראה לי מפתה יותר מידי.. פחות ממטר כנפיים, זה קצת מידי בשביל טריינר לפי מה שאני זוכר.
    האמת שחשבתי על זה http://www.hobbyking.com/hobbyking/s...PO_1265mm.html ואני סקרן לדעת מה אתם אומרים
    הטריינר הזה נראה נחמד, לפי הסרטים והביקורות.

    יש כמה דברים שכדאי לשקול:
    הטיסן הספציפי הזה מגיע עם גלגלים קטנים וכן נסע חלש יחסית. זה אומר שתצטרך בשבילו מסלול נחיתה ברמה של כביש.
    המנוע מקדימה, שאומר שריסוקים עם אף באדמה עלולים לגרום למנוע נזק.

    הסיבה להמלצה על ביקסלר היא שהוא ממריא בהטלה מהיד, ונוחת "גחון" על כול משטח כולל דשא ועשבים וכורכר וכו... והמנוע ממוקם מאחורה, ככה שברוב ההתרסקויות זה רק עסק של להדביק קצת קלקר או לחבר פושרוד... ובאוויר הוא יציב וסלחן
    השיפורים שראית שמציעים לו - רובם לא מחוייבי המציאות, וזה בדיוק מה שהם "שיפורים". יש את הביקסלר 2 שבו תוקנו חלק מהליקויים שהיו בביקסלר 1.
    לדעתי כן מומלץ לעשות את השיפורים ולהתייעץ עם מישהו שמבין כי זה ילמד אותך על איך הטיסנים האלו בנויים, ואיפה נקודות התורפה, ואיך מחזקים. ואז כשתנחת בצורה לא מתוכננת ויהיה קצת נזק תדע לתקן בעצמך ולעלות חזרה לאוויר.

    בהצלחה

נושאים דומים

  1. [שאלה] הרבה זמן לא הטסתי מעוניין לחזור להטיס
    על ידי nirmodan בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-09-2012, 00:14:23
  2. [אוף!] מדוע לא מגיעים חבילות מחו"ל אחרי הרבה זמן ממועד המשלוח?
    על ידי bna016 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 25-07-2012, 13:09:03
  3. [נתונים] מה קורה לגגש מנוע זול אחרי הרבה טיסות.
    על ידי Yoav Lahav בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 25-05-2011, 13:23:02
  4. [עזרה!] בדיקות וטיפים לפני הטסה.. ריענון חזרה לתחום אחרי שנים..
    על ידי avichoen בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 06-05-2011, 13:44:32
  5. [שאלה] חוזר לתחום אחרי הרבה שנים - מה אני צריך ?
    על ידי avvvi בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 42
    הודעה אחרונה: 27-07-2010, 19:04:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •