שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 19 מתוך 19

נושא: איבוד שליטה באוויר

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל איבוד שליטה באוויר

    שלום לכולם... אני מתחיל.. ממש מתחיל, היה לי טיסן SKY SURFER שאבד בגלל רוח חזקה
    כרגע יש לי טיסן טריינר
    למדתי להטיס אותו ממש יפה אך לפני יומיים באמצע ההטסה כשהמנועים כמעט כבויים לגמרי פתאום הם נדלקו בפול עוצמה והוא צנח למטה, השלט לא הגיב כלל גם כשניסיתי למשוך את הסטיק ולהרים את הטיסן למעלה.. הוא התרסק למזלי על צמחייה ולא נהרס לחלוטין... למה זה קורה?

    שאלה נוספת... משום מה הוא נוטה תמיד שמאלה והרבה יותר קשה לי לסובב אותו ימינה למרות שההגה מאופס לגמרי.. איך פותרים זאת?
    תודה מראש וסליחה על החפירה

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    נתחיל עם זה שהכי כדאי שתעזר במדריך בשטח.
    בנוסף, באיזה שלט אתה משתמש? 2.4? FM? נשמע כאילו מישהו פתח שלט באותו תדר כמו שלך

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: איבוד שליטה באוויר

    תצטרך לעשות אחד מהשניים ...

    2. להביא צילומים והסברים ולמנות ציוד ... כי אנחנו לא חזקים בטלפתיה .. איזה שלט, איזה מנוע, איזה טיסן, איזה סוג דלק .. וכו' כמה שיותר יותר טוב.

    1. ללכת להטיס כמה פעמים עם מישהו שיכוון לך את הטיסן ויסביר לך את הבסיס, עדיף לפני שתהרוג מישהו .. ולא, אני לא צוחק. טיסנים יכולים להרוג וזה כבר קרה. יותר מפעם אחת .. ואפילו בישראל.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    544
    תודה!
    103
    הודה 30 פעמים ב 26 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    נשמע בהחלט כמו בעיה של תדרים, זה קרה לי בעבר לפני 9 שנים עם הטריינר שהיה לי למרות שהטסתי רחוק ממנחת..עד היום לא גיליתי מה היתה הבעיה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי neo 2 צפיה בהודעה
    נשמע בהחלט כמו בעיה של תדרים, זה קרה לי בעבר לפני 9 שנים עם הטריינר שהיה לי למרות שהטסתי רחוק ממנחת..עד היום לא גיליתי מה היתה הבעיה.
    יש לך כדור בדולח?
    אתה לא יודע כלום? זה יכול להיות הרבה דברים.... יכול להיות שהוא הטיס עם שלט סיני של 50$ .. איך קוראים לו שכחתי .... אה 9X .
    אולי הוא הטיס עם פוטאבה ומקלט חיקוי סיני זול
    אולי אפילו ספקטרום יקר ומקלט של 6 דולר...

    אולי הבקר נתקע...
    אולי סרוואו מצערת נדפק...

    אולי סתם הוא איבד אורנטציה ופתח פול מצערת לשנייה במקום למשוך אפ..
    ( זה קורה שמחזיקים את השלט הפוך - תנסו להחזיק את השלט הפוך ולמשוך אפ)

    גם לי פעם התרסק טיסן .. אולי אתם יכולים לעזור לי לדעת למה זה קרה לי?

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאננס על הודעתו:

    bna016 (06-06-2013)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    אגב, זה ממש מסוכן להגדיר fail safe על מנוע במצערת מלאה.
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי שימי צפיה בהודעה
    שלום לכולם... אני מתחיל.. ממש מתחיל, היה לי טיסן SKY SURFER שאבד בגלל רוח חזקה
    כרגע יש לי טיסן טריינר
    למדתי להטיס אותו ממש יפה אך לפני יומיים באמצע ההטסה כשהמנועים כמעט כבויים לגמרי פתאום הם נדלקו בפול עוצמה והוא צנח למטה, השלט לא הגיב כלל גם כשניסיתי למשוך את הסטיק ולהרים את הטיסן למעלה.. הוא התרסק למזלי על צמחייה ולא נהרס לחלוטין... למה זה קורה?

    שאלה נוספת... משום מה הוא נוטה תמיד שמאלה והרבה יותר קשה לי לסובב אותו ימינה למרות שההגה מאופס לגמרי.. איך פותרים זאת?
    תודה מראש וסליחה על החפירה
    מישהו שם לב שמדובר בטיסן בעל יותר ממנוע אחד?

    וגם התיאור של - "נדלקו בפול עוצמה והוא צנח מטה" - יש יותר ממנוע אחד, והם נדלקו בפול עוצמה ועדיין הטיסן "צנח" מטה ברכות על שיח...

    קצת מוזר לא?

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    אוקיי, אז השלט הוא 2.4ghz טיסן חשמלי מסוג firebird stratosהיו לי כמה שיעורים עם מדריך שטח בעבר שמאוד עזרו לי, לא איבדתי שליטה על הטיסן וניסיתי כשנחת למשוך שיעלה שוב מעלה אך הטיסן לא הגיב.. הטסתי בשדה מבודד יחסית כך שלא נראה לי שמישהו נוסף הטיס שם למרות שאיני יכול להיות בטוח.
    אומנם איני מומחה אך למדתי מעט איך לכוון את הטיסן לפחות בצורה בסיסית ולמראית עין הוא מאופס..
    תודה על העזרהClick image for larger version. 

Name:	HBZ7700-GAL04.jpg 
Views:	183 
Size:	17.8 קילובייט 
ID:	91753

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    אכן 2 מנועים... הוא לא נחת ברכות והוא ניזוק אך בגלל שהיו שיחים ניזוק פחות מאשר היה ניזוק על רצפה...

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: איבוד שליטה באוויר

    אפשר לינוק למטוס ?
    כי אני לא בקטע של לנחש ... אבל לפי איך שניראה השלט זה משהו אינדור לטווחים קצרים מאד.

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר


  13. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי שימי צפיה בהודעה
    אומנם איני מומחה אך למדתי מעט איך לכוון את הטיסן לפחות בצורה בסיסית ולמראית עין הוא מאופס..
    תודה על העזרה
    אם הטיסן מושך לך קבוע שמאלה, זה אומר מן הסתם שהוא לא מכוון באופן מושלם... מראית העין שקובעת זה מראית העין של התנהגות הטיסן באוויר, ולא מראית העין על הקרקע.
    נערך לאחרונה על ידי Friman; 05-06-2013 בשעה 14:12:42.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: איבוד שליטה באוויר

    כמו שחשדתי
    זה בקושי מינימול פארק פלייר ...
    ולא מיועד לרוח ..

    לא חושב שיש קשר לרדיו של מישהו אחר ולא חושב שיש לך אפשרות לקבוע פייל סייף.

    יש מצב שהיית רחוק מידי וחוית ניתוק בקליטה.?

    גם יש מצב שהיה לך קאט מנוע ? זה היה אחרי זמן ארוך באויר ?

    לפעמים יש להם פונקציה שכשהסוללה ניגמרת יש רק הגאים ואין מנוע. סגירת מצערת לגמרי ופתיחה מחדש ייתן לך עוד כמה שניות של מנוע .. אבל אז יתכן שלא יהיה לך יותר גם הגאים.
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 05-06-2013 בשעה 14:09:07.

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    זה היה בתחילת הטיסה וממש לא רחוק מימני.. אולי הסוללות של השלט? הגיוני?
    אין לי מושג מה זה קאט מנוע, אשמח להסבר, הסוללה הייתה טעונה כמעט במלואה מפני שזה היה בתחילת הטיסה..
    לגבי הנטיה שמאלה.. יכול להיות שצד אחד שוקל יותר מהשני ולכן זה קורה? אם כן איך מאזנים זאת?
    תודה על העזרה

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי שימי צפיה בהודעה
    זה היה בתחילת הטיסה וממש לא רחוק מימני.. אולי הסוללות של השלט? הגיוני?
    אין לי מושג מה זה קאט מנוע, אשמח להסבר, הסוללה הייתה טעונה כמעט במלואה מפני שזה היה בתחילת הטיסה..
    לגבי הנטיה שמאלה.. יכול להיות שצד אחד שוקל יותר מהשני ולכן זה קורה? אם כן איך מאזנים זאת?
    תודה על העזרה
    מה היה מצב האנטנה בשלט? האם היא הצביעה בדיוק על הטיסן?
    אם כן אז שאנטנה של 2.4 מצביעה בדיוק על הטיסן, והאנטנה של המקלט נמצאת בדיוק באותו מצב (באותו קו דמיוני שיוצא מהשלט וממשיך עד לטיסן )
    אתה יכול לקבל הקטנת טווח משמעותית... בעיקר בשלט כזה.

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2013
    הודעות
    125
    תודה!
    112
    הודה 8 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    תודה רבה

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: תגובה: איבוד שליטה באוויר

    נראה הדבר כי אין מצב שניתן לכופף את האנטנה.
    היא מקובעת באופן ישיר.
    אולי הסוללות בשלט מעפנות?

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    77
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flying_student צפיה בהודעה
    אגב, זה ממש מסוכן להגדיר fail safe על מנוע במצערת מלאה.
    תפרט בבקשה.
    תודה.

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איבוד שליטה באוויר

    ציטוט נכתב במקור על ידי Flying_student צפיה בהודעה
    אגב, זה ממש מסוכן להגדיר fail safe על מנוע במצערת מלאה.
    ציטוט נכתב במקור על ידי biggate צפיה בהודעה
    תפרט בבקשה.
    תודה.
    מכיוון שהנושא חשוב אנסה במרוקאית.

    מאוד מסוכן להגדיר את המקלט כך שאם הוא לא מקבל פקודות מהשלט עקב אובדן הקשר, הוא פותח מנוע מקסימלי.
    ולמה?
    כי טיסן ללא שליטה עם מנוע בפול יותר מסוכן ממנוע ללא שליטה עם מנוע סגור...

    ולמה מרוקאית?

    כי מרוקאי שרוצה להגיד בת דוד שלי אומר... "אבא שלי אז אח שלו אז הבת שלו"

    ואני מרוקאי .. אז מותר לי לדבר מרוקאית :-)
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 07-06-2013 בשעה 22:45:47.

נושאים דומים

  1. איבוד זנב באוויר
    על ידי naor14 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 16-09-2011, 01:04:00
  2. איבוד שליטה על הטיסן
    על ידי guy1a בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 12-05-2011, 14:34:24
  3. HD באוויר
    על ידי nimo בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 11-01-2010, 18:53:30
  4. התנגשות באוויר והכל מצולם באוויר
    על ידי sisra בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 19-09-2009, 23:55:18
  5. שליטה עם זום
    על ידי אפי 111 בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 23-12-2008, 13:33:37

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •