רואים שפתאום יש איבוד שליטה ונפילה לקרקע. יכול להיות איבוד הגאים או איבוד הכרה רגעי, מה דעתכם?
רואים שפתאום יש איבוד שליטה ונפילה לקרקע. יכול להיות איבוד הגאים או איבוד הכרה רגעי, מה דעתכם?
ושיהיה לכולנו רק טוב
נראה כמו איבוד אוריינטציה , איבוד הכרה רגעי . יכול להיות טייס לא מנוסה\לא מכיר את היכולות המטוס . בכל אופן לא נראה כמו בעיה טכנית
רן , זהו שמי .
המוות של הפעלולנית על הכנף מזעזע..
בברכה,
תומר עינבר
נראה שהוא הפך הגאים ומשך אפ.
אני חושב מעט אחרת מכם.
לדעתי ולהבנתי הוא ביצע מעבר מגלגול בכיוון אחד לגלגול לצד השני. במעבר הזה הוא נמצא במצב KNIFE רגעי, כאשר המהירות שלו היתה נמוכה מידי. עקב כך הוא נותר ללא עילוי והחרטום שקע ללא יכולת לתיקון המצב.
המדהים בכל הענין זה שאם הוא היה ממשיך את הגלגול ודוחף DOWN, כמתבקש, התאונה לא היתה מתרחשת.
bna016 (23-06-2013)
לדעתי הוא התכוונן להגיע בטיסה הפוכה נמוכה שהפעלולנית עומדת על הכנף, שימו לב איך הפעלולנית עוברת למצב עמידה על התחתית של הכנף בדיוק שהוא הפוך.
ואז הוא מתחיל להנמיך כדי להגיע מעל המסלול נמוך... ומשום מה הוא במקום להתייצב בטיסה ההפוכה הוא מגלגל לצד שני ומפה כבר אין דרך חזרה..
השאלה למה הוא גלגל לצד הלא נכון? איבוד אורנטציה? איבווד הכרה עקב המצב ההפוך?
מצאתי את התשובה: הטייס הוא בעלה לשעבר.. הוא כנראה אמר "אם אני לא מטיס אז אף אחד לא מטיס"...
חפרתי קצת ומצאתי סרטון מלפני שנה - 8 דקות שלה עם אותו מטוס - אבל לא בדיוק ראיתי את אותו תרגיל שגרם למותה..
בסרטון הזה בדקה 11:00 רואים את הטיסה ההפוכה בדיוק כמו בריסוק
נערך לאחרונה על ידי אננס; 23-06-2013 בשעה 20:39:55.
מפחיד, הייתי שם לפני שנתיים וראיתי גם מחזה לא נעים בכלל
רחפן למכירה: http://www.efly.co.il/forums/showthr...586#post442586
my new YouTube chanelhttp://www.youtube.com/user/Tav317
שימו לב למנוע שמוציא ליכלוך ולא עובד טוב (אגזוזים) בדיוק שהוא עושה רול הוא כניראה איבד כוח מגובה כזה שאתה ניכנס לתרגיל כניראה לא תצא מזה.
מטוס כזה זה לא טיסן וקצת מיותר להסיק מסקנות ע"י מי שלא באמת מבין במטוסים ותעופה אמיתית.
ציטוט מטייס מסחרי ישראלי בארה"ב שהוא גם טיס ארובטי - מייק ועקנין:
" אני לא יודע את כל הפרטים, אבל נראה שאחרי הגלגול או תוך כדי הם איבדו גובה מהגובה שהיה אמור להישמר בטיסה ההפוכה, וגם אף המטוס סטה מעט לכוון הקהל.
יתכן שהטייס נבהל ורצה לחזור לטיסה ישרה, ותוך כדי הוא גם מבין שהוא לא יכול כי הבחורה על הכנף ולא מוכנה לגלגול חזרה לישרה, ובגלגול הוא פשוט לא מיישם שמירת גובה תוך כדי.
בטיסה הפוכה בקירוב לקרקע ובצורך של שמירת קו ישר יש משמעות עצומה לטיסה מתואמת, ושמירת ציר טיסה. ברגע שהוא איבד את השליטה, ולא יכל לחזור לטיסה ישרה בגלל הנוסעת ״שלא חגורה״ זה כבר מרשם לאסון."
מזעזע... נראה שהטייס נלחץ מכיוון הטיסה ושיעור השקיעה ובאינסטינקט גילגל ושקע לקרקע...
צביקה
If you can't make it fly, try harder, else RTFM
במהירות שבה הוא טס הוא לא הזדקר.
והחדות שבה הוא חתך לקרקע מצביעה: הוא עזב את הדאון ומשך אפ.
לדעתי, הצנועה, הבעיה שלו התחילה כשהוא לא נתן מספיק, ובזמן, הגה כיוון תוך הגלגול להפוכה ולכן שקע יותר מדי.
ונראה שניסיון שלו להיחלץ התחיל מעזיבה שגויה של הדאון ומעבר לאפ תוך גלגול. אולי רפלקס אוטומתי של פיצוי בגלגול...
נערך לאחרונה על ידי AvSa; 25-06-2013 בשעה 03:19:50.