שלום..
אני מגיע מתחום החשמלי ואני רוצה לעבור לניטרו קצת...
בתור התחלה חשבתי לקנות מנוע ניטרו שאוכל להרכיב על כמה טיסנים (כלומר שיהיו לי הרבה אפשרוית לטיסן)
איזה מנועים הכי פופולרים?
אני מתכנן על איזה מוסטנג או EXTRA 300 בגודל של בערך 1.40
שלום..
אני מגיע מתחום החשמלי ואני רוצה לעבור לניטרו קצת...
בתור התחלה חשבתי לקנות מנוע ניטרו שאוכל להרכיב על כמה טיסנים (כלומר שיהיו לי הרבה אפשרוית לטיסן)
איזה מנועים הכי פופולרים?
אני מתכנן על איזה מוסטנג או EXTRA 300 בגודל של בערך 1.40
לך על 46 של os ולא תצטער.
דווקא ממליץ ללכת ישר על os 55 ,
מזה מתאים, תלוי לאיזה גודל של טיסן, אני בכלל על אקסטרה/מוסטאנג קצת גדול יותר מגודל 0.46 הייתי שם מנוע ארבע פעימות.
אתה לא בוחר מנוע ואז בוחר טיסן, אתה בוחר טיסן ומתאים לו מנוע, בגלל זה אני לא אוכל לענות לך בצורה מדוייקת.
וכנראה שזה היה בנזין 30CC...
הכל שאלה של גודל מטוס - עלות הדלק - יכולות שליטה על המצערת, ומה סגנון הטיסה שאתה מחפש
אישית - חולה על ארבע פעימות. פשוט מרגיש לי נכון לאופן הטיסה האישי.
לדעתי, מנצל טוב יותר את כל משטחי ההיגוי במטוס מכל מנוע 2 טק אחר.
אם אתה מחפש ריגוש בטיסות מהירות- אז לך על שתי פעימות ולחפש מטוס מותאם למהירויות גבוהות.
א.
ל3D וספורט יתאים יותר 4 פעיימות?
ראיתי את המחירים של מנועי 4 פעימות והם ממש גבוהים!
http://www.tissanhaifa.co.il/pl/3.pdf
אפשרי לקנות כאלה בחול? זה יצא יותר זול?
אני עובד עם SAITO
מאוד מרוצה , יש בהרצליה את שלטרחוק - יש שם כאלה בגדלים שונים.
ההפרש מחול קטן מידי , ומאוד תרצה שרות בתקלות מסוימות שיש לאיתים לכל מנוע.
ו ט ר י ד י או 3D , מצריך גם מטוס מתאים. בגדלים הקטנים קשה להשיג יכולות טיסה כאלו אבל אפשרי.
נאמר ש4 פעימות יש את כל היתרונות לאופן טיסה כזה.
אני רוצה לחדד שיש חשיבות אדירה לגודל המטוס ובחירת המנוע, עד גודל כנף 65" EXTRA במבנה
לא לעבור את ה 3.6 קילו מותאם לארבע פעימות 125
יש שיעדיפו 100! בגלל חלוקת משקל טובה יותר טורק פחות רצחני
וגם זה מאוד מאוד כללי לתאר מטוס - תצטרך יעוץ מהמוכר ולהסביר לו את מטרתך.
קצה מזלג.
א.
נערך לאחרונה על ידי edgarfov; 07-07-2013 בשעה 17:02:08.
H9 מעולים , מנוע מעולה.