שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: מנוע לא מחזיק בסרק

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל מנוע לא מחזיק בסרק

    אהלן,
    יש לי בעיה במנוע. הוא עובד מצוין,
    בטורים גבוהים צורח יופי, אבל לא מחזיק לי בסרק, כלומר אחרי שאני מוריד מצערת מפול מנוע, הטורים גבוהים לשתי שניות, יורדים, ואז המנוע נחנק וכבה.
    אני מאמין שמדובר בסיכה נגדית?
    אם כן, מה עליי לעשות כדי לפתור את הבעיה?

    תודה, רועי.
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    *מדובר במנוע ניטרו 52
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    הודעות
    521
    תודה!
    4
    הודה 47 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    זה באמת נשמע כמו סיכה נגדית, תוריד את הסטיק לסרק (ודא שנשאר פתח קטן לכניסת אויר בפתח הקרבורטור, כאשר קיזוז המנוע נמצא באמצע) סגור את הסיכה הנגדית עד הסוף, ופתח אותה בין סיבוב וחצי, לשני סיבובים. תניע את המנוע ותן לו לעבוד בסרק כמה שניות, ואז פתח בבת אחת את המצערת - אם המנוע נחנק וכבה מיד סימן שהסיכה הנגדית סגורה מידי, פתח אותה מעט מאוד וחזור שוב על התהליך עד לקבלת החשה רצופה. אם בזמן פתיחת המצערת המנוע מעלה טורים בצורה איטית וההחשה לא יפה, סגור מעט את הסיכה הנגדית כל פעם מעט מאד עד שתגיע לתוצאה הרצויה, אז גם המנוע ישמור לך על סרק. כדאי מאד שלפני שתתחיל את כל התהליך, תודא שהקרבורטור נקי מכל ליכלוך ומעבר הדלק מהמיכל למנוע תקין ואין שום קרעים בצינוריות הדלק, ושהפלג גם תקין. אם אחרי כל זה לא תסתדר תצטרך להגיע למנחת בו מישהוא מנוסה יוכל לעזור לך.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    סיכה נגדית עשירה מידי.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    1,008
    תודה!
    9
    הודה 54 פעמים ב 46 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    סיכה נגדית
    אייל
    052-4291-103

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,724
    תודה!
    129
    הודה 79 פעמים ב 59 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    מה המצב המנוע?האם ישנה קומפרסיה למנוע?
    זו תופעה שקראת למנועים עם קומפרסיה חלשה...בקיצור מאוד מקווה בשבילך שזו הסיכה הנגדית

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    30
    תודה!
    1
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    like !!!!
    זאת השאלה הראשונה שהיתה צריכה להישאל !

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    הקומפרסיה בסדר גמור, שמתי לב לדבר נוסף,
    בפבטורים נמוכים המנוע זורק דלק כמעט טהור מהאגזוז
    ומהקרבורטור, על מה זה מעיד?
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    פלג לא מתאים וכנראה יש לך הצתה מוקדמת.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    פלג לא מתאים וכנראה יש לך הצתה מוקדמת.
    מדובר במנוע 52 ניטרו :-)
    052-3200015

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    465
    תודה!
    18
    הודה 166 פעמים ב 104 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    Click image for larger version. 

Name:	RC-fuel-tank.jpg 
Views:	102 
Size:	39.4 קילובייט 
ID:	96291
    זריקת דלק טהור מהאגזוז כאשר המנוע בסרק, יכולה להעיד על התקן לא נכון של מיכל הדלק או על מנוע מאוד אבל מאוד עשיר בסיכה נגדית.
    שים לב בבקשה שהצינורית אויר שהולכת לאגזוז, לא הולכת יותר מדי לתוך המיכל והיא עולה ישר כלפי מעלה.
    מה שקורה בטורים נמוכים זה שישנו לחץ חוזר ואם הצינורית הזו של האויר היא יותר מדי נכנסת פנימה לתןך המיכל, היא נוגעת כל הזמן בדלק שמחזיר אותו לאגזוז.
    נערך לאחרונה על ידי TazmanianDevil; 20-08-2013 בשעה 20:49:37.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    232
    תודה!
    15
    הודה 10 פעמים ב 8 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir181 צפיה בהודעה
    מדובר במנוע 52 ניטרו :-)

    במנועי ניטרו אפשר לשחק עם התזמון של ההצתה בעזרת האורך של הפלאג.. פלאג קצר יותר יגרום להצתה מאוחרת ולהפך.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    רועי מירון

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    המכל לדעתי בסדר, אבל החלפתי לאחד חדש למען הסר ספק.
    עוד דבר מוזר, כהטיסן עומד, יש נזילה של דלק, אבל לא נראה כאילו מגיעה מהגזוז, אלא מטפטפת מהקראנק, זה אמור לסמן משהו?
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    בדוק את הברגים של ראש המנוע... ה BACKPLATE תעבור על הכל.
    כבר יצא לי להטיס עם מישהו בעל ראש מנוע דולף קלות, הוא החליף בערך הכל עד שעלה על זה.
    אולי...
    א.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    1,246
    תודה!
    3
    הודה 34 פעמים ב 32 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    רעיון יפה ...אף פעם לא חשבתי על זה ולא ראיתי משהו שם עוד שייבה על הראש כדי לאחר הצתה .
    052-3200015

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Apr 2011
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    378
    תודה!
    232
    הודה 91 פעמים ב 71 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    תבדוק גם את גובה הקרבורטור ביחס למרכז המיכל דלק...

    ודבר נוסף, באיזה כוון המנוע? עם הקרטר למטה או למעלה?
    יש לי טיסן שבו המנוע מותקן הפוך (עם הקרטר למעלה), שעשה לי קונצים דומים...
    בשבילי הפתרון היה לעבור לפלאג למנוע 4 פעימות (OS F)... אולי זה יעזור לך גם.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    בקיצור בשבת אני בבית אריה בבוקר אתה מוזמן לבוא וננסה לפתור את הבעיה
    חיים גיל תעשה תרגיל

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    ניסיתי לכוון אתמול את המנוע במנחת,
    ואחרי המון ניסיות וכיוונים, המצב של הסיכות היה כזה:
    סיכה ראשית1.5-2 סיבובים בערך.
    סיכה נגדית4.5 סיבובים בערך.

    והמנוע התהנהג מצוין
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    ציטוט נכתב במקור על ידי GreT צפיה בהודעה
    ניסיתי לכוון אתמול את המנוע במנחת,
    ואחרי המון ניסיות וכיוונים, המצב של הסיכות היה כזה:
    סיכה ראשית1.5-2 סיבובים בערך.
    סיכה נגדית4.5 סיבובים בערך.

    והמנוע התהנהג מצוין
    1. קבל ברכות להצלחתך בכיוון סיכות המנוע.
    2. מצד שני, סיבובי הסיכות אינן מדד לכיוון נכון, אלא רק כנקודת מוצא. ישנם סוגים שונים של דלק בשוק, בעלי צמיגויות שונות ואחוז ניטרו שונה. מזג האויר ביום מסוים יכול להיות קר, חם וגם חם מאד. הלחות יכולה להיות נמוכה או גבוהה. לכן
    את הסיכות יש לכוון לפי התוצאה, כלומר שתגובת המנוע תהיה הנכונה והמתאימה לתנאים המשתנים באותו זמן.
    3. שים לב ל-1

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    May 2013
    הודעות
    228
    תודה!
    24
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    תודה רבה לך.

    שאלה אחרונה רק כדי להיות שקט, הנזילות מהקראנק פסקו, אבל תמיד יש טיפה או שתיים בצבע שחור שנוזלות מהאגזוז כשהטיסן מונח בבית(אחרי יום הטסה כמובן)
    זה אמור לסמן משהו?
    "Extreme Flight Edge 540T 88

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: מנוע לא מחזיק בסרק

    נוזל שמנוני במשתיק, בצבע שחור, נוצר לרוב כאשר שני משטחי אלומיניום מתחככים אחד בשני.
    בדוק את הידוק הברגים בין המנוע והמשתיק וגם את הבורג הארוך שבתוך המשתיק. אם תמצא מי מהם רפוי, זו בהחלט יכולה להיות הסיבה. אם לא, אז כנראה המקור נמצא בתוך המנוע, דבר שאין אפשרות לבדוק ללא פירוק.

נושאים דומים

  1. מחזיק חופה ל- 450 pro
    על ידי danoneyal בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 09-05-2013, 06:43:48
  2. [מדליק] מחזיק מסך ל FPV
    על ידי flyman בפורום פורום FPV וצילום אווירי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 14-03-2013, 22:19:32
  3. תל אביב והסביבה מישהו מחזיק בארץ בוכנה של מנוע OS91HZ-R????
    על ידי SHAHAR AB בפורום מסוקי דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 21-07-2012, 21:15:09
  4. מחזיק לגלקסי
    על ידי guy1a בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-12-2011, 08:02:56
  5. [זהירות!] שימו לב לסביבת עבודה נקיה כאשר אתם מחזיקים מנוע brushless
    על ידי shahar_IAI בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 22-04-2011, 19:09:41

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •